Gjest imli Skrevet 19. januar 2008 #401 Del Skrevet 19. januar 2008 Kanskje det er lov å begynne litt forsiktig med ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 19. januar 2008 #402 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Nå begynner det å bli spennende altså! Håper det skjer noe snart da! Hvor stor åpning hadde du da? Jeg lo også godt av knocked up. Mange bra kommentarer der altså! Gooood siste (får vi da inderlig håpe) helg uten barn!!! Endret 19. januar 2008 av Calla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #403 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) God morgen! Vært våken siden før halv åtte jeg. Tror jeg bare duppa av litt, mulig et par timer etter jeg så filmen i natt. Så kjenner nå at jeg er veldig trøtt egentlig... imli: Hva mente du egentlig med ??? Forstod ikke helt... Calla: Vet ikke hvor mange cm åpningen var, det var ikke det som var viktig der å da..Men, hun mente mormunnne var helt moden! Skal bake kanelboller jeg nå, etter tips fra deg... Har fått tips om at støvsuging er bra også, men det får jeg ikke lov til av mannen så da må jeg evt forte meg nå mens han er på trening... Endret 19. januar 2008 av MiNNieMooSe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 19. januar 2008 #404 Del Skrevet 19. januar 2008 å støvsuge rommet mitt i dag jeg å... akkurat nå faktisk... måtte bare innom å sjekke om det var noe mer i boka di i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 19. januar 2008 #405 Del Skrevet 19. januar 2008 Hopping, løpe trapper og sex skal visst hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 19. januar 2008 #406 Del Skrevet 19. januar 2008 Nei nei, ikke løping eller sex eller noe før kvelden den 21 Men nå skjer det snart. Hihihihihihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 19. januar 2008 #407 Del Skrevet 19. januar 2008 Ja! Kanelboller er bra vettu! Og så er det jo nammmm i tillegg! SPENNENDE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #408 Del Skrevet 19. januar 2008 Ligger rett ut jeg.. Sett på klassefesten på nrk også borettslaget. Vi har hatt noen imer for oss selv, stesønnhar vært hos niesa vår, mannen henter han nå. Har masse vondter nå... Hatt i hele dag. Orker ikke spise noe, lagde kanelboller så måtte smake en, men er skikkelig kvalm og uvel fortsatt. Mannen har satt opp stellebordet og vi var å shoppa siste rest på babyshop istad. Badebalje, krem, baby call, bamse (fra storebroren) og litt diverse. Pluss at vi fikk henta angelcare bleiebøtta. Åggh, ikke mye jeg klarer å gjøre nå. Så jeg ligger bra her på sofaen. Skal hvile meg litt nå. Må ha hjelp for å komme meg opp. Mannen er å henter gutten... Fryser..Brr! Håper på noe action snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 19. januar 2008 #409 Del Skrevet 19. januar 2008 SPIS FLER KANELBOLLER! Nei, stakkar.. ikke gøy å være i dårlig form. Håper natten blir fin og du får ladet opp batteriene litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 19. januar 2008 #410 Del Skrevet 19. januar 2008 SPIS FLER KANELBOLLER! Nei, stakkar.. ikke gøy å være i dårlig form. Håper natten blir fin og du får ladet opp batteriene litt! Nei nei, frys dem ned til tirsdag : (fant ingen djevel) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #411 Del Skrevet 20. januar 2008 Calla: Hadde jeg orket så skulle jeg spist! har ligget på sofaen med varmepute på magen, det har hjulpet endel på de vondtene, så jeg fikk meg litt søvn iallfall. Ble ikke noe baby den 19 heller gett..(menstermin) Amalie: Orker ikke fryse ned så få, det ene brettet ble brent også, skulle bare la de ligge litt til jeg se, oggikk opp å begynte å fikle med den bleiebøtta..Ikke lurt... Skulle ønske du unnet meg å føde FØR tirsdag jeg...VIL jo det. har så vondt nå Blir nesten litt frustrert når du sier tirsdag hele tiden, selvom det faktisk i torien kan drøye nesten 3 uker til.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 20. januar 2008 #412 Del Skrevet 20. januar 2008 Stakkar vennen.. Som en trøst kan du jo tenke at dette er naturens måte å gjøre deg klar til fødsel - å gjøre deg så sliten og lei at du gir alt for å bli ferdig når fødselen først kommer i gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #413 Del Skrevet 20. januar 2008 Calla: Takk for trøst! Du er go´du. Ja, du har helt rett i det altså. Og jeg har ikke følelsen av at jeg skal gå gravid i 3 uker til egentlig... Men, kan jo selvsagt ta feil. Kanelsnurrene har ikke gjort jobben sin foreløpig, men jeg spiste bare 2 stk da. Får vel dytte i meg endel idag! Tenkte jeg skulle gå meg en skikkelig lang tur idag, nyte det deilige været og håpe at det gir litt nedpress.. :gjeiper: Har sovet skikkelig godt i natt da, ikke hatt noe vondt heller (dessverre får jeg vel si, hehe) Mannen, stesønn og jeg har nettopp spist deilig frokost sammen ( vår forhåpentligvis siste som bare oss 3!), Mannen vartet opp med egg å masse godt Kjenner jeg er trøtt igjen nå.. Får vel komme meg ut i lufta snart..Hadd ebare vært ok å gått sammen med noen, i tilfelle... Mannen skal kjøre hjem stesønn snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 20. januar 2008 #414 Del Skrevet 20. januar 2008 Ja, kom deg ut i frisk luft! Kanskje du går i gang noe.. Men pass på å ha fulladet mobil, og gå i boligområder. *streng* Skulle gjerne kommet og gått med deg, men tar det rolig i dag. Lillemor er ikke helt i form. :cry: Spydde ned seg selv og meg i går, og har lite matlyst. Vel, håper dere får en fin søndag! Jeg stemmer for at mannen din kjører ut og kjøper sterk mat til deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #415 Del Skrevet 20. januar 2008 Calla: Stakkars lita da...Ikke moro.. Håper hun blir bedre, sånne vakre små jenter kan jo ikke være syke. Fikk ikke gått tur jeg da, dessverre.. Vi dro for å hente sykkelen til stesønn og øvde litt på å sykle i skolegården hans. Og da fant vi ut at jeg var for dårlig kledd til å gå tur, det endte med sabla brystspreng.. Så nå sitter jeg godt i sofaen min igjen. Men, fikk hoppa og sprettet litt...Måtte jo det når jeg først var ute.. Sterk mat er ikke dumt, men da får jeg nok ikke sove i natt.. Halsbrann er noe dritt! Har begynt med ekstra pute nå, og det neste blir vel å sitte å sove.. Nå skal vi snart lage middag her, pasta idag Lenge siden vi har hatt. Så skal jeg nok sove en time etter det tror jeg...ZzZz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 20. januar 2008 #416 Del Skrevet 20. januar 2008 Innom og sjekker Håper det ikke blir mer vondter før det begynner på ordentlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 20. januar 2008 #417 Del Skrevet 20. januar 2008 å, den brystsprengen hadde jeg glemt! Husker jeg hjalp Lasse med noe selskapsmat på slutten, men så var det så kaldt på kjøkkenet at jeg bare måtte stå og varme puppene hele tiden.. Au au.. Lillemor er bedre nå heldigvis. Det hjalp med litt søvn i frisk luft. Så nå skal vi kose oss med pinnekjøtt siden vi ikke rakk å spise det i julen. Ha en fin kveld vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #418 Del Skrevet 20. januar 2008 Calla: Jepp, sånn har jeg det også når sprenget setter inn, har slitt med det i flere mnd egentlig! Godt du ikke husker den.. Ikke noe å minnes det. Pinnekjøtt ja..Dere får kose dere vennen! Godt at lillemor er bedre da Nå har vi spist, godt med mat. Litt mer aktivitet i magen også, skulle gjerne vært RIER, men det er vel ønsketenking... Skal gå å a en times cowboystrekk sammen med min kjære nå...Trøtt jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 20. januar 2008 #419 Del Skrevet 20. januar 2008 Mener ikke å være slem med deg da venne men helt helt seriøst tror jeg ikke det skjer noe før det Jeg unner deg ikke å ha vondt, du får sitte å le rått når jeg kommer så langt da vettu. Håper du har det bra nå og at du får sove i natt! Maaange goooode fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #420 Del Skrevet 21. januar 2008 Tjohei! Gikk å la meg istad jeg, skulle ta en middagslur, jadda...Lurt å ikke sette på alarmen på tlf. Så jeg våknet jo aldri! Sov så godt som bare det jeg! Har hatt svært lite vondter og kynnere det siste døgnet *kjedelig*. Håper jeg får sove igjen, for jeg skal nemlig til frisøren og få fresha meg opp litt imorgen (strengt talt idag om 7,5 time!) Og etter det skal jeg ta modninsakupunkur igjen. Håper og håper og håper...Hmm... Fikk et tips av ei gammel venninne at funker! Hun har 2 barn selv og det hadde fått igang fødslene hennes... Så kanskje det er greia. Ellers så får jeg vel bare sette meg stille og rolig tilbake å vente til nurket kommer av seg selv. Maks 17 dager igjen da..Får trøste meg med det... Nå skal jeg ta meg en kopp te og en kanelbolle.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå