Gjest ¤*Morgensol*¤ Skrevet 29. august 2007 #121 Del Skrevet 29. august 2007 Tusen takk for hilsen i dagboka mi og tusen takk for ja du vet. Skal svare deg senere på den. Men i mellomtiden kan jeg si at alt er bare bra. Ingen planlegging. Men vi har det veldig fint. Jeg tror du forstår hva jeg mener. Lykke til på jobben i morgen. Håper det går bra. Godt å høre at gullet ditt sov hele natten igjennom. Håper du får flere slike netter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 29. august 2007 #122 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) I jobb igjen allerede? :sparke: Men sant som sagt over; det er verst for mor og far at lille-kose-mose-baby begynnner i barnehagen... Men jeg er helt sikker på at det går så fint atte. Jeg også følger med fra sidelinjen. Endret 29. august 2007 av Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 29. august 2007 #123 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Dobbelt visst gitt... Endret 29. august 2007 av Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 29. august 2007 #124 Del Skrevet 29. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 29. august 2007 #125 Del Skrevet 29. august 2007 Ikke lett nei..jeg er fryktelig ambivalent i forhold til det å være borte så lenge fra jobben..men heller mest mot at jeg sikkert kommer til å være helt fortvilet når permisjonen er over....Tror det vil bli utrolig godt å være hjemme også! Du får tenke at du kanskje ikke er på akkurat dette beitet (jobbmessig) i så forferdelig mange årene til!! Kanskje det gjør det litt lettere å holde ut! Og så kan det jo også hende at det blir flere permisjoner...hvem vet!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤*Morgensol*¤ Skrevet 30. august 2007 #126 Del Skrevet 30. august 2007 Lykke til på jobben i dag. Håper det går bra å begynne igjen. Tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epona Skrevet 31. august 2007 Forfatter #127 Del Skrevet 31. august 2007 Morgensol: Jeg forstår hva du mener ja! Og er glad for å høre det! Mayamor: Koselig at du følger med! Ja, i jobb igjen.. Tiden går fort.. Altfor fort! Lille kose-mose-baby er en ganske stor gutt blitt, men er liten likevel. Han er stor i kroppen og aktiv og går når han holder seg i noe, så det er lett å glemme at han ikke er ti måneder enda.. Men han er tøff i forhold til andre unger, og veldig sosial, så han koser seg i barnehagen. Iss: tilbake til deg! Og til Skjønningen!! Og der våknet GUlet, så nå får jeg ikke skrevet ferdig.. Får gjøre det senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsP Skrevet 31. august 2007 #128 Del Skrevet 31. august 2007 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epona Skrevet 3. september 2007 Forfatter #129 Del Skrevet 3. september 2007 Tung morgen dette her... Mye slitsomme, kjipe tanker idag.. Ble ikke bedre av at Gullet gråt da jeg leverte ham i barnehagen, da begynte jeg på ordentlig også, og siden har tårene rent av og på hos meg. Og det MÅ de slutte med før jeg skal på jobb... :gråte: :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinKri Skrevet 3. september 2007 #130 Del Skrevet 3. september 2007 Da var jeg tilbake igjen og Går det greit på jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsP Skrevet 3. september 2007 #131 Del Skrevet 3. september 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 3. september 2007 #132 Del Skrevet 3. september 2007 *VINKE* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤*Morgensol*¤ Skrevet 3. september 2007 #133 Del Skrevet 3. september 2007 Tusen takk for at du krysser fingrene for meg. Det trenger jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 4. september 2007 #134 Del Skrevet 4. september 2007 Huff, ikke noe gøy når de små gullene gråter når man går fra dem i bhg... Lett å begynne selv da, når tankene kværner om alt man skulle ønske var annerledes. Jobber du 100%? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 4. september 2007 #135 Del Skrevet 4. september 2007 Innom med mange klemmer til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epona Skrevet 5. september 2007 Forfatter #136 Del Skrevet 5. september 2007 Travle travle dager med full jobb og liten tass.. BAre såvidt innom, kanskje får jeg tid å skrive mer i helgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 5. september 2007 #137 Del Skrevet 5. september 2007 Gratulerar med barnehagegut og tilbake i jobb! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤*Morgensol*¤ Skrevet 6. september 2007 #138 Del Skrevet 6. september 2007 Måtte bare innom å se om deg. Tenker på deg! Håper det går bra med gullet i barnehagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epona Skrevet 13. september 2007 Forfatter #139 Del Skrevet 13. september 2007 Her var det lenge siden jeg har vært! Dagene flyr av gårde, og det ene avløser det andre. Tidlig opp, leverer GUllet i branehagen før jeg begynner på jobb, en av oss henter etterpå, så er det hjem og lage middag, leke og kose med GUllet før kveldsmat og legging. Etter han er lagt, så er det alt annet som skal gjøres i et hjem, og plutselig er det kveld for oss voksne også, og jeg er i hvertfall utslitt. Stort sett sover GUllet hele natten igjennom, men i det siste har han våknet en del på natt med luftsmerter. Vi har nemlig kjørt på med 12.mndglass en periode, men det var visst litt tidlig.. Tenkte at siden han spiser litt av vår middag (alt etter hva vi har), så tåler han vel å spise litt kraftigere 12.mndmiddager også. Kanskje ikke derfor, men han har hatt magetrøbbel hokke som. En natt var jeg oppe og gikk med ham fra 02 til 04.30, og måtte stå opp igjen 05.20 for å gå på jobb.. Det er hardt med full jobb OG småbarn, gitt! Men dagene går fint likevel. Og på etterlengtede fridager, som igår, får jeg ordnet endel ærender som jeg elelrs ikke får gjort. Igår strøk jeg navnelapper i nesten alle klærne hans, skal ta resten idag. Og fikk levert strikkegenseren til monteriung, og litt sånn. Idag har jeg en feriedag, veldig godt. Skal bytte vinterdressen hans idag, bommet litt på størrelsen. Kjøpte Reimadress i str 86 først, men trodde den ble for knapp pga et ryggmål som ikke stemte helt, og byttet i 92. Men den drukner han jo i Fikk ikke prøvd 86 på ham, for han ble illsint, for det var varmt i stuen, og hvorfor skal man ta på seg varme klær da?? Men må nok bytte tilbake til 86 ja! Og så trenger han vintersko, så det er klart. Får se idga. Ellers går det fint i barnehagen, men han gråter så veldig når vi går. Jeg synes dte er så vondt.. Men vet jo at det går over og ikke er farlig. Men så blir han desto mer glad når han blir hentet. HAn er blitt ti måneder, trasker rundt i stuen med gåbil, stoler, pappesekr og det som måtte være å støtte seg til. Går sidelengs langs møbler og vegger. Og har til og med sluppet taket og stått rett opp og ned i noen sekunder! Og så har han lært seg å¨klappe og det synes han er kjempemorsomt. Han synger Karius og Baktus sangen som vi hører på til stadighet (han setter på stereoanlegget selv...). Synger er gjerne feil å si, men han sier ba-ba-ba i samme rytme som i sangen, men uten toneforskjeller. Elsker å danse, til allslags musikk, og stråler opp når jeg syner for og med ham. Ganske musikalsk, denne gutten min! Babler en del gjør han og, de nyeste lydene nå er da-da-da og dai-dai, og oi-oi. Når han sier da-da er det en tydelig d langt framme i munnen, nesten i retning engelske "the". Men nå får jeg avslutte, min kjære trenger maskinen.. Plutselig tilbake!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epona Skrevet 13. september 2007 Forfatter #140 Del Skrevet 13. september 2007 Se bort fra alle trykkleifene i innlegget over, fingrene gikk litt for fort over tastaturet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå