Gå til innhold

Sympatia sin bryllupsdagbok

Sympatia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for svar folks... Greia er vel mer at min mor syns ikke at forloveren min skal ha rød kjole på seg for da vil hun ta til seg for mye oppmerksomhet når hun står der fremme med meg. Moren til forloveren min mener derimot at hun ikke bør ha så kort kjole. Hehe.. uenig med mora hennes, men mamma gjør meg usikker...

Den var veldig fin, men hvem av dem er det som skal ha den?

Det er bare ei som skal stå der oppe med meg, hun andre skal ta seg av utdrikningslaget...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei synes helt fint at forloveren din kan ha den kjolen. Det var jo bare knall lekker. Ikke rødt for det er for kjraftig farge, ikke hvitt eller lyst for det er for likt bruden, ikke sort eller mørkt fordi det forbinnes med sorg... Da er det jammen ikke mange fargene igjen.

Nei vet du hva.. Bruk akkurat de fargene du vil....!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
Jeg er av de som mener at folk kan ha den fargen de vil. Men trenger ikke komme i brudekjole da ;)

Sier det samme! Hva gjestene har på seg betyr ikke noe så lenge de kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar...da ser det ut til at det mest sannsynlig blir den kjolen eller noe lignende i samme farge. Greia er egentlig at hun har lyst å matche meg og fargene i brudebuketten... søte jenta... Planen var å ha hun og brudepiken i samme kjole...men da sier det seg selv at det ikke blir denne utringa kjolen da.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns den var kjempe fin!!!! Go for it!!

Også er jeg helt uenig både med din mor og hennes.

INGEN vil ta oppmerksomhet fra bruden i ett bryllup.

Med lang, hvit kjole, slør og tiara kan ingen annen kjole i hvilken somhelst farge gjøre at noen legger mere merke til dem enn deg.

Og den var da slettes ikke kort. Enig i at det ikke bør være lårkort, men denne går da til knærne. Mere enn lang nok!!

Stol på deg selv og dine meninger og ikke bry deg med alle andres sære ideer ;)

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tørr påstå at ingen som ikke har vært på KG vet om den "tullete regelen" der.

Sist jeg var i bryllup hadde MOREN til brudgommen rød kjole :ler: Med KG sitater frisk i hodet klarte jeg nesten ikke la være å le litt...

Men seriøst - den var jo kjempe fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig synes jeg ikke det har noe å si. Men for dem som bryr seg om slikt betyr det sikkert noe. Ser ingen grunn til at hun ikke kan ha på seg den kjole, for som du sier *Emma* så er den jo kjempe fin. Kunne tenke meg den kjolen selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...tror neppe noen av mødrene våre tenkte den tanken om rød kjole som Shabana henviste til... Så vidt jeg vet har ikke min forlover hatt seg med min forlovede....men hvem vet??? hehe.... :lol::fnise:

Tror ikke det ble den kjolen da hun som solgte den ikke hadde den i riktig størrelse eller noe slik, tror neppe min forlover er den beste på ebay uansett.

Men det blir nok rød kjole, og tror siden jeg skal ha voksen brudepike (14 år gammel) så skal hun også ha rød kjole. Og forhåpentligvis skal de to ha samme røde kjole, så da kan det ikke bli en altfor utringa kjole. Kjolen jeg og min forlover ser da for oss ser slik ut. SI IFRA OM DERE SER EN SLIK PÅ EN NORSK KJEDEBUTIKK DA!! Greia er at min forlover bor i Ålesund, brudepiken i Tr.heim.... og da e d fint om de får prøvd den i en kjedebutikk. BikBok hadde en slik kjole i blått for noen år siden som min forlover har. Kjempenydelig er den, så jeg har sagt at finner hun ikke noe annet, så bare MÅ hun ha den på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var litt morsomt jeg, men det er så mye rundt bryllup som man ikke tenker på eller som ikke betyr noe lenger.

Denne kjolen var også fin, og skal si ifra hvis jeg ser noe lignende et eller annet sted :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var innom Coast på Byporten istad og der har de mye fint. Husker ikke om det var akkurat sånn som du viste, men de har endel i den fasongen.

Men nå er ikke Coast noen kjedebutikk da....ikke er det spesielt billig heller (om det har noe å si.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var innom Coast på Byporten istad og der har de mye fint. Husker ikke om det var akkurat sånn som du viste, men de har endel i den fasongen.

Men nå er ikke Coast noen kjedebutikk da....ikke er det spesielt billig heller (om det har noe å si.)

Takk for tips... Jeg såg flere slike på Body Touch på Strømmen, men vet det ikke er en så veldig norgesdekkende kjede, så dumt det...var ikke så dyrt heller...

Så må fortsette å holde øynene oppe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hehe...tror neppe noen av mødrene våre tenkte den tanken om rød kjole som Shabana henviste til... Så vidt jeg vet har ikke min forlover hatt seg med min forlovede....men hvem vet??? hehe.... :lol::fnise:

Tror ikke det ble den kjolen da hun som solgte den ikke hadde den i riktig størrelse eller noe slik, tror neppe min forlover er den beste på ebay uansett.

Men det blir nok rød kjole, og tror siden jeg skal ha voksen brudepike (14 år gammel) så skal hun også ha rød kjole. Og forhåpentligvis skal de to ha samme røde kjole, så da kan det ikke bli en altfor utringa kjole. Kjolen jeg og min forlover ser da for oss ser slik ut. SI IFRA OM DERE SER EN SLIK PÅ EN NORSK KJEDEBUTIKK DA!! Greia er at min forlover bor i Ålesund, brudepiken i Tr.heim.... og da e d fint om de får prøvd den i en kjedebutikk. BikBok hadde en slik kjole i blått for noen år siden som min forlover har. Kjempenydelig er den, så jeg har sagt at finner hun ikke noe annet, så bare MÅ hun ha den på seg.

Den kjolen der var aldeles nydelig da!!! :rødme:

I det siste bryllupet jeg var i, hadde forloveren til bruden rød kjole, og forloveren til brudgommen hadde rød skjorte. Det var kjempestilig, og det stjal absolutt ikke fokuset fra bruden!!!

Og :juhu: :juhu: :juhu: for under 6 mnd igjen!!! Det går utrolig fort!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Er no på Sunnmøre og har vinterferie. Kjære er med og vi driver å planlegger bryllup. Sammen med forlover var jeg og handlet slør,tiara og korsett sist mandag. :)

Så har vi bryllups websiden vår i boks. Så no har gjestene våre full oversikt og hver enkelt gjest får eget brukernavn og passord der.

Igår var vi sammen med pappa med og så på lokalet, idag var vi og så på kirka. Kl. 17 idag skal vi treffe presten. På lørdag skal vi få se lokalet pynta til jubileumsfeiring. Iløpet av en uke skal vi få all innbydelser i boks....

Mye vi driver med no for tia ...jippi...er gøy!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...