Loevinna Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter #7121 Del Skrevet 7. oktober 2012 Jeg har oppdatert bloggen min litt idag jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 13. oktober 2012 Forfatter #7122 Del Skrevet 13. oktober 2012 I kveld får jeg litt flashback til gamle bygdefester av å se skal vi danse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 14. oktober 2012 Forfatter #7123 Del Skrevet 14. oktober 2012 Leker student idag... Prøver å skrive min første ordentlig oppgave.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 15. oktober 2012 #7124 Del Skrevet 15. oktober 2012 Lykke til med oppgaven! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter #7125 Del Skrevet 15. oktober 2012 Lykke til med oppgaven! Jo takk for det... Er spent på om jeg egentlig får til den der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 18. oktober 2012 Forfatter #7126 Del Skrevet 18. oktober 2012 Tid for å dolle seg opp litt når man skal ut og være sosial med kollegaer. Og jeg har skikkelig lyst på et par i kveld ...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 18. oktober 2012 #7127 Del Skrevet 18. oktober 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 17. mai 2013 Forfatter #7128 Del Skrevet 17. mai 2013 Vel, da er det vel på tide å børste litt støv av denne dagboken.. livet har gått veldig opp og ned i det siste, spesielt nedover, men nå har jeg bestemt meg for at nok er nok. Jeg skal gjøre mitt beste på å snu den negative trenden i livet mitt til det mer positive. Det meste sitter i hodet. Håper de som skulle finne på å titte innom her har hatt en flott 17.mai feiring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 17. mai 2013 #7129 Del Skrevet 17. mai 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 17. mai 2013 Forfatter #7130 Del Skrevet 17. mai 2013 Takk Jerle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 18. mai 2013 Forfatter #7131 Del Skrevet 18. mai 2013 Endelig kom det litt og varme.Mine tidligere innekatter har fått lov å være litt ute nå de siste årene, men de nekter å gå ut når det regner. Nå har de tuslet rundt i hagen en times tid, og rømmer av og til inn for å kjøle seg ned litt. Jeg "pleier" husmorgenet idag, så her er oppvasken tatt og en vask med håndklær er klar til å henges opp. Selv om det er pinsafta så skal jeg være så frekk å sette ut et tørkestativ og benytte meg av godværet. så skal eg heller prøve å la være å tørke klær ute i morgen.. Så blir det å gå på en aldri så liten hybelkaninjakt med støvsugeren, før jeg får prøve å leke litt flittig student... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 19. mai 2013 Forfatter #7132 Del Skrevet 19. mai 2013 Har brukt dagen på eksamenskriving... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 19. mai 2013 #7133 Del Skrevet 19. mai 2013 Det er vel deilig å drive på med slikt når det er fint vær? Jeg husker vi alltid hadde knallvær når det var eksamenslesing. Etterpå kom alltid regnet. Masse lykke til med innspurten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 19. mai 2013 #7134 Del Skrevet 19. mai 2013 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 19. mai 2013 Forfatter #7135 Del Skrevet 19. mai 2013 Det er vel deilig å drive på med slikt når det er fint vær? Jeg husker vi alltid hadde knallvær når det var eksamenslesing. Etterpå kom alltid regnet. Masse lykke til med innspurten. Det har egentlig gått greit å gjøre det idag. Jeg vekslet bare på å lese ut i sola, inn og skrive litt når jeg ble lei varmen, og så ut igjen og lese en stund før neste skriveøkt Innspurt og innspurt... Jeg skal ikke levere før den 31.mai.... men er jo greit å ha begynt en stund før kvelden rett før levering hehe... Men takk forresten! Lykke til! Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 20. mai 2013 #7136 Del Skrevet 20. mai 2013 Dette klarer du nok med glans. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 20. mai 2013 Forfatter #7137 Del Skrevet 20. mai 2013 Dette klarer du nok med glans. Lykke til. Takk! Håper da det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 20. mai 2013 Forfatter #7138 Del Skrevet 20. mai 2013 *leker flittig student* Idag har det blitt en del jobbing med oppgaver i forbindelse med praksisperioden min, og så blir det vel å få knotet ned noen ord på eksamensoppgaven også i løpet av dagen. Jeg har hatt det veldig fint der jeg har vært i praksis, men skal bli godt å komme tilbake til mitt eget arbeidssted. 6 uker har gått kjempe fort, men også veldig sakte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 25. mai 2013 Forfatter #7139 Del Skrevet 25. mai 2013 "Du har nå kommet til en student som er ute av funksjon"... ååååh.. hvorfor får jeg ikke til å formulere tankene mine ned i oppgavene mine!!??!!?? ---- Praksisperioden min er forresten over for denne gangen, og jeg gleder meg til å komme tilbake til min egen jobb på mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 26. mai 2013 #7140 Del Skrevet 26. mai 2013 Håper det løsner med oppgaveskrivinga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå