Rosalie Skrevet 15. september 2012 #7061 Del Skrevet 15. september 2012 Prøv å lage tartarsaus til nuggetsene en gang. Nydelig! (Jeg bruker hjemmelaget majones i tartarsausen, oppskrift er her: http://www.matogglede.com/index.php?option=com_content&view=article&id=209:hjemmelaget-majones-pa-to-minutter&catid=35:mat&Itemid=54 ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 15. september 2012 Forfatter #7062 Del Skrevet 15. september 2012 Litt småskeptisk til den tartarsausen... men får se om jeg ikke tørr prøve meg på den en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 15. september 2012 #7063 Del Skrevet 15. september 2012 Findus Fish & Crisp pleier jeg også kjøpe. Kjempegodt! Nå må jeg prøve disse fiskenuggetsene også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 15. september 2012 Forfatter #7064 Del Skrevet 15. september 2012 Da har jeg humret meg gjennom 20 sider av tråden "Ting du har vært litt treig med å skjønne". Den er morsom den, og iallefall etter inntak av litt flytende rød væske Nei, på tide å finne sengen nå kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 15. september 2012 #7065 Del Skrevet 15. september 2012 Det må være en tråd for meg føler jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 15. september 2012 #7066 Del Skrevet 15. september 2012 Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 16. september 2012 #7067 Del Skrevet 16. september 2012 God morgen! Alt pratet om fish'n'chips får meg nesten til å sikle... Det er jo knallgodt. Men for meg er det restaurantmat. Det er noe jeg koser meg med på irsk pub av og til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 16. september 2012 #7068 Del Skrevet 16. september 2012 Jeg liker også den Fish and chipsen fra Findus, men jeg har alltid synes at fiskestykkene var litt store. (ikke at det gjør så mye for smaken) Og ble derfor gledelig overrasket over at de nå er kommet i små stykker, mer som fiskefingrer(eller som alle andre kaller det - fiskepinner) De skal vi teste ut på mandag og da skal jeg jammen det teste ut tartarsausen til Rosa også. Takk for tips Hun som får uten gluten elsker også sine, så det er rett feststemning i huset når vi har dette. Rimi har vi ikke i denne byen, så de Løven skriver om kan vi ikke teste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 16. september 2012 Forfatter #7069 Del Skrevet 16. september 2012 God morgen! Alt pratet om fish'n'chips får meg nesten til å sikle... Det er jo knallgodt. Men for meg er det restaurantmat. Det er noe jeg koser meg med på irsk pub av og til... Takk for kaffekoppen! Trur jeg har fått i meg noe sånt som 3 stk allerede (og mine kopper er stooore!) Fish'n chips på irsk pub? For meg høres det litt rart ut, men sikkert fordi jeg aldri har vært på en irsk pub før.. Jeg liker også den Fish and chipsen fra Findus, men jeg har alltid synes at fiskestykkene var litt store. (ikke at det gjør så mye for smaken) Og ble derfor gledelig overrasket over at de nå er kommet i små stykker, mer som fiskefingrer(eller som alle andre kaller det - fiskepinner) De skal vi teste ut på mandag og da skal jeg jammen det teste ut tartarsausen til Rosa også. Takk for tips Hun som får uten gluten elsker også sine, så det er rett feststemning i huset når vi har dette. Rimi har vi ikke i denne byen, så de Løven skriver om kan vi ikke teste. Jerle jo! Kanskje jeg må prøve de fra Findus en gang da.. Når felre sier de er gode.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 16. september 2012 Forfatter #7070 Del Skrevet 16. september 2012 Da har jeg brukt første del av søndagen med å få i meg en stor dose kaffe, sett en film, og vekslet mellom strikking og pusekosing. Fin start på dagen det! nå er en brøddeig sett til heving, og jeg tenkte jeg skulle fått vasket badet ordentlig idag. Er jo egentlig oppdratt til at søndag ikke er noen jobbedag, men jeg har fryktelig vanskelig for å bare sitte i ro en hel dag uten å gjøre noe... Burde strengt tatt fått lest litt også idag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 16. september 2012 #7071 Del Skrevet 16. september 2012 Her er nesten alt husarbeid fortrengt i dag. Jeg overser alle hybelkaniner. Og jeg roter mer og mer. Hele stua mi er fullstendig kaos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 16. september 2012 Forfatter #7072 Del Skrevet 16. september 2012 Vel, jeg har oversett rotet alt for lenge... Eller, jeg støvsuger ofte, og vasker det mest "naturlige".. (med to katter så trengst det), men er ikke alltid så flink med storvasking.. F.eks så tenkte jeg å prøve å få tatt av den nederste delen av dusjkabinettet, og få vasket ordentlig under der.. *grøsser med tanke på hva jeg kan finne under der...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 16. september 2012 Forfatter #7073 Del Skrevet 16. september 2012 (endret) Da er det meste på badet vasket (vegger, vask, do og under dusjkabinettet), bare taket og inn i dusjen igjen - og sistnevnte er greit å ta når man likevel er inni der og dusjer synes jeg Men herlig med helt rent bad!! Så er det snart nystekte brød her, og er straks i gang med middag. Føler meg som DEN husmoren idag Endret 16. september 2012 av Loevinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 16. september 2012 Forfatter #7074 Del Skrevet 16. september 2012 Og tråden ""hva er det dummeste du har hørt?" er like bra, om ikke bedre enn den med trege ting å skjønne... *tørker lattertårer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 17. september 2012 Forfatter #7075 Del Skrevet 17. september 2012 Ble visst bare 4 timer med søvn på meg i natt.. Etter en times søvn bråvåknet jeg av at eg trodde jeg så en kjeeeeempe stor edderkopp i taket!! Da snakket vi om sånn som 20 cm i diameter... Jeg spratt frem på gulvet og lette over tak, vegger, i senga, og til og med i stua tok meg over 5 minutter før jeg klarte å tenke logisk.. jeg hadde jo ligget å sove med øynene igjen, og det er umulig å se en edderkopp når det var mørkt i rommet. Edderkoppen var bare en drøm. men trur det tok meg en halv time for å få ned igjen pulsen... Men ble liggende og gruble på mye rart, og låg vel våken i 3 timer... Ikke er jeg helt i form i kveld heller.. Småkribling i halsen og føles ut som en feber er på vei. Men sånt tull har vi ikke tid til. Så nå er det honningte, og så blir det vel en veeeldig tidlig kveld tenker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 17. september 2012 #7076 Del Skrevet 17. september 2012 Uff, god bedring! Og til eddekoppen! Jeg hadde ikke fått sove etterpå jeg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 17. september 2012 #7077 Del Skrevet 17. september 2012 Husmorpoeng til meg i dag. Jeg laget den majonesen og brukte den til å lage tartarsaus i dag. Det anbefales virkelig. Kjempe enkelt og veldig godt til fish and chips. Tenkte bare jeg måtte rapportere. Bedre å gjøre det her enn på FB. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 17. september 2012 Forfatter #7078 Del Skrevet 17. september 2012 Uff, god bedring! Og til eddekoppen! Jeg hadde ikke fått sove etterpå jeg heller. Husmorpoeng til meg i dag. Jeg laget den majonesen og brukte den til å lage tartarsaus i dag. Det anbefales virkelig. Kjempe enkelt og veldig godt til fish and chips. Tenkte bare jeg måtte rapportere. Bedre å gjøre det her enn på FB. Middagsplanlegginga for denne uken er i boks, så da får jeg ha den i bakhodet til senere. takk for rapporten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 17. september 2012 #7079 Del Skrevet 17. september 2012 Edderkoppdrøm ja... God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 18. september 2012 Forfatter #7080 Del Skrevet 18. september 2012 Det gjorde godt å få sove over 9 timer i natt, og jeg harvært godt påkledd ute på tur i skogen idag. Satser på å ikke bli noe verre enn dette! Jeg rakk å komme meg innfor døren isted før himmelen åpnet seg, og det bøtter ned og buldrer ute. Egentlig elsker jeg lyn og torden, men kjedelig når det er på dagen. Det beste er jo når himmelen lyser opp som en discokule med lyn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå