Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei, men nå gjorde jeg det. :hoho:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men nå gjorde jeg det. :hoho:

åh... :flau:

:fnise:

Skrevet

Bare to dager igjen til det er ferie på meg. Det skal bli veldig godt! Tror jeg skal feire feriestarten på fredagskvelden med et glass vin. :jepp:

Skrevet

Bare ett? :gjeiper:

Jeg starter med ett glass iallefall :fnise: (og forresten så tar mine vinglass opp mot 5 dl.... :fnise:

Men har ikke mindre enn 13 viner i vinstativet mitt av ulike slag + en liten(1,5l) pappvin.... :sjenert: Så noe vin burde det vel bli sommer :)

:kaffekopp: ?

Takk for det! Trenger den nå egentlig, er blitt døsig av å ha vært ute i solen i hele dag.

Skrevet

:Gjesp: Og det selv om jeg la meg tidlig i går kveld, sov 8 timer, og kræsjet en time på sofaen etter jobb... :veslejenta:

Men bare en dag igjen til ferie så det får jeg vel overleve!!! :bolledeig:

Skrevet

:hoppe:

13 vin, ja det var ikke dårlig.

Jeg har 2. :ler:

Skrevet

:hoppe:

13 vin, ja det var ikke dårlig.

Jeg har 2. :ler:

Det har blitt lite drikking i det siste for å si det slik.... :sjenert:

Skrevet

Her står vinen kun frem til helga, så er det tomt :) så kjusa deg som har et lite lager

Skrevet

Vin ja... Skulle kanskje kjøpt noen flasker av min favoritt alkofrie rosèvin i tilfelle det blir noen dager med sommervarme...

God fredag, god helg og god ferie Løven. :klem:

Skrevet

Vin ja... Skulle kanskje kjøpt noen flasker av min favoritt alkofrie rosèvin i tilfelle det blir noen dager med sommervarme...

God fredag, god helg og god ferie Løven. :klem:

Sånt holder seg vel en stund også, så greit å ha liggende :)

God helg osv til deg også! :klem:

----

Da er det endelig helg og ferie!!!! :bolledeig:

Så det feires med et lite glass :vin: (bare det er hvitt..) :nigo:

Skrevet

Jeg tror jeg tar et glass rødt jeg nå. :vin:

:skaal:

Skrevet
:sprettoy: <-- sånn føler jeg meg i kveld gitt...
Skrevet

Har en lang liste med ting jeg burde ha gjort unna de nærmeste dagene. Men idag var det vanskelig å starte motoren gitt.... :sjenert: Kun fått sett på en klesvask og ryddet bort litt klær.

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Du får kanskje gjort litt mer i dag da? Men husk at det er lov til å være lat når man har ferie. :jepp:

Skrevet

Du får kanskje gjort litt mer i dag da? Men husk at det er lov til å være lat når man har ferie. :jepp:

God dagen! Ja, idag er både humør og energi litt bedre, så regner med jeg får gjort litt mer da. Skal ha unna en del ting i dag og i morgen, og så skal jeg bli lat når jeg får besøk :lur::fnise:

Skrevet

Ja, det nærmer seg vel besøk nå. Og da er det greit å få unna mest mulig på forhånd. :jepp:

Skrevet

Ja, det nærmer seg vel besøk nå. Og da er det greit å få unna mest mulig på forhånd. :jepp:

Ja, og jeg begynner å få for liten tid.... :sjenert:

Og så skal jeg besøke en venninne i kveld også, for å se den lille babyen hennes på omtrent 2 uker...

Veldig veeeeeldig gøy med besøk :rodmer:

Ja! :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...