Loevinna Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #241 Skrevet 12. juli 2007 Ja det er godt å få lusket opp i saker og ting! men seriøst, kanskje jeg skremte bort gjesten din med min dårlige humor? Det får vi sikkert aldri svar på! Veldig koselig å se at det ikke er bare meg som har "dårlig" humor Blir det mer lusking på deg eller?
Loevinna Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #242 Skrevet 12. juli 2007 Nå lusker jeg iallefall i seng... Kanskje jeg skal telle hybelkaninene som lusker rundt sengen min, istedet for å telle sauer.. men egentlig så tror jeg at jeg kommer til å sovne før jeg har kommet til 3...
Gjest *kosejoker* Skrevet 13. juli 2007 #244 Skrevet 13. juli 2007 *sukk*.... Noen mørke og tunge tanker har hentet meg inn igjen i disse dager... så måtte bare få ut et hjertesukk.... Håper det ikke blir altfor mange av disse, og at du klarer å nyte ferien din.. Hvis ikke har vi alltids PM/MSN.
Loevinna Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #245 Skrevet 13. juli 2007 Håper det ikke blir altfor mange av disse, og at du klarer å nyte ferien din.. Hvis ikke har vi alltids PM/MSN. Takker for det, skal ha det i bakhodet.. Og når vi er inne på slike fine forkortninger, så har vi jo også SMS Jeg forstår godt at godt voksne/eldre folk faktisk slite med å forstå alle forkortningene som finnes... er nesten så jeg blir forvirret selv
Gjest *kosejoker* Skrevet 13. juli 2007 #246 Skrevet 13. juli 2007 Takker for det, skal ha det i bakhodet.. Og når vi er inne på slike fine forkortninger, så har vi jo også SMS Jeg forstår godt at godt voksne/eldre folk faktisk slite med å forstå alle forkortningene som finnes... er nesten så jeg blir forvirret selv Ja, det er bare å sende i vei det, jeg svarer så fort jeg kan Velvel, man må henge med her i livet! *ingen sympati*
Loevinna Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #247 Skrevet 13. juli 2007 Ja, det er bare å sende i vei det, jeg svarer så fort jeg kan Velvel, man må henge med her i livet! *ingen sympati* Ingen sympati?!?! :slåss: (endelig fikk jeg også bruke den smileyen! )
Gjest *kosejoker* Skrevet 13. juli 2007 #248 Skrevet 13. juli 2007 Ingen sympati?!?! :slåss: (endelig fikk jeg også bruke den smileyen! ) Sånn er jeg også, gleder meg for en og annen ny smiley jeg får tatt i bruk. Nå kom det en merkelig kunde her.. han holdt i allefall øyekontakten litt ubehagelig lenge *fnis*
Loevinna Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #249 Skrevet 13. juli 2007 Sånn er jeg også, gleder meg for en og annen ny smiley jeg får tatt i bruk. Nå kom det en merkelig kunde her.. han holdt i allefall øyekontakten litt ubehagelig lenge *fnis* Er ikke du en bordellmamma da? du er vel vant med slike blikk da
Gjest *kosejoker* Skrevet 13. juli 2007 #250 Skrevet 13. juli 2007 Er ikke du en bordellmamma da? du er vel vant med slike blikk da Det er som regel ikke meg de kommer til - det er de ansatte
Loevinna Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #251 Skrevet 13. juli 2007 Det er som regel ikke meg de kommer til - det er de ansatte Du må vel ha statet et sted du også vel. De aller fleste folk bruker å jobbe seg oppover rankstigen
Gjest *kosejoker* Skrevet 13. juli 2007 #252 Skrevet 13. juli 2007 Du må vel ha statet et sted du også vel. De aller fleste folk bruker å jobbe seg oppover rankstigen
Gjest *kosejoker* Skrevet 13. juli 2007 #254 Skrevet 13. juli 2007 Du er nå søt og da. God fredag, Loevinna
Loevinna Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #255 Skrevet 14. juli 2007 Aaahh.. idag har jeg og søsteren min vært ut på sjøen og fisket. Jeg bare elsker å være ut i båt! Fiskelykken vår hadde riktignok tatt seg ferie, men fin tur ble det uansett.
Loevinna Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #256 Skrevet 14. juli 2007 (endret) Nå er det en gjest her inne og lusker igjen... *nysgjerrig* hvor er luskepolitiet når man trenger det da.... Endret 14. juli 2007 av Loevinna
Gjest Svimle Skrevet 14. juli 2007 #257 Skrevet 14. juli 2007 Åååå fisketur! Så herlig!! Ville bare innom og gi deg en og et fordi du er den du er! Go'e Loevinna mi!! :-D
Gjest Leiababe Skrevet 14. juli 2007 #258 Skrevet 14. juli 2007 Heisann. Innom og hilser på i nattens mulm og mørke:) Heier på sol og varme sommerkvelder for oss alle
blåmeisa Skrevet 15. juli 2007 #259 Skrevet 15. juli 2007 Nå er det en gjest her inne og lusker igjen... *nysgjerrig* hvor er luskepolitiet når man trenger det da.... Oii kan virke som luskepolitiet har tatt seg en vel Ufortjent ferie i beste arbeidstid!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå