Loevinna Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #241 Del Skrevet 12. juli 2007 Ja det er godt å få lusket opp i saker og ting! men seriøst, kanskje jeg skremte bort gjesten din med min dårlige humor? Det får vi sikkert aldri svar på! Veldig koselig å se at det ikke er bare meg som har "dårlig" humor Blir det mer lusking på deg eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #242 Del Skrevet 12. juli 2007 Nå lusker jeg iallefall i seng... Kanskje jeg skal telle hybelkaninene som lusker rundt sengen min, istedet for å telle sauer.. men egentlig så tror jeg at jeg kommer til å sovne før jeg har kommet til 3... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 12. juli 2007 #243 Del Skrevet 12. juli 2007 natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 13. juli 2007 #244 Del Skrevet 13. juli 2007 *sukk*.... Noen mørke og tunge tanker har hentet meg inn igjen i disse dager... så måtte bare få ut et hjertesukk.... Håper det ikke blir altfor mange av disse, og at du klarer å nyte ferien din.. Hvis ikke har vi alltids PM/MSN. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #245 Del Skrevet 13. juli 2007 Håper det ikke blir altfor mange av disse, og at du klarer å nyte ferien din.. Hvis ikke har vi alltids PM/MSN. Takker for det, skal ha det i bakhodet.. Og når vi er inne på slike fine forkortninger, så har vi jo også SMS Jeg forstår godt at godt voksne/eldre folk faktisk slite med å forstå alle forkortningene som finnes... er nesten så jeg blir forvirret selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 13. juli 2007 #246 Del Skrevet 13. juli 2007 Takker for det, skal ha det i bakhodet.. Og når vi er inne på slike fine forkortninger, så har vi jo også SMS Jeg forstår godt at godt voksne/eldre folk faktisk slite med å forstå alle forkortningene som finnes... er nesten så jeg blir forvirret selv Ja, det er bare å sende i vei det, jeg svarer så fort jeg kan Velvel, man må henge med her i livet! *ingen sympati* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #247 Del Skrevet 13. juli 2007 Ja, det er bare å sende i vei det, jeg svarer så fort jeg kan Velvel, man må henge med her i livet! *ingen sympati* Ingen sympati?!?! :slåss: (endelig fikk jeg også bruke den smileyen! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 13. juli 2007 #248 Del Skrevet 13. juli 2007 Ingen sympati?!?! :slåss: (endelig fikk jeg også bruke den smileyen! ) Sånn er jeg også, gleder meg for en og annen ny smiley jeg får tatt i bruk. Nå kom det en merkelig kunde her.. han holdt i allefall øyekontakten litt ubehagelig lenge *fnis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #249 Del Skrevet 13. juli 2007 Sånn er jeg også, gleder meg for en og annen ny smiley jeg får tatt i bruk. Nå kom det en merkelig kunde her.. han holdt i allefall øyekontakten litt ubehagelig lenge *fnis* Er ikke du en bordellmamma da? du er vel vant med slike blikk da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 13. juli 2007 #250 Del Skrevet 13. juli 2007 Er ikke du en bordellmamma da? du er vel vant med slike blikk da Det er som regel ikke meg de kommer til - det er de ansatte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #251 Del Skrevet 13. juli 2007 Det er som regel ikke meg de kommer til - det er de ansatte Du må vel ha statet et sted du også vel. De aller fleste folk bruker å jobbe seg oppover rankstigen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 13. juli 2007 #252 Del Skrevet 13. juli 2007 Du må vel ha statet et sted du også vel. De aller fleste folk bruker å jobbe seg oppover rankstigen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #253 Del Skrevet 13. juli 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 13. juli 2007 #254 Del Skrevet 13. juli 2007 Du er nå søt og da. God fredag, Loevinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #255 Del Skrevet 14. juli 2007 Aaahh.. idag har jeg og søsteren min vært ut på sjøen og fisket. Jeg bare elsker å være ut i båt! Fiskelykken vår hadde riktignok tatt seg ferie, men fin tur ble det uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 14. juli 2007 Forfatter #256 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) Nå er det en gjest her inne og lusker igjen... *nysgjerrig* hvor er luskepolitiet når man trenger det da.... Endret 14. juli 2007 av Loevinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 14. juli 2007 #257 Del Skrevet 14. juli 2007 Åååå fisketur! Så herlig!! Ville bare innom og gi deg en og et fordi du er den du er! Go'e Loevinna mi!! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 14. juli 2007 #258 Del Skrevet 14. juli 2007 Heisann. Innom og hilser på i nattens mulm og mørke:) Heier på sol og varme sommerkvelder for oss alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 15. juli 2007 #259 Del Skrevet 15. juli 2007 Nå er det en gjest her inne og lusker igjen... *nysgjerrig* hvor er luskepolitiet når man trenger det da.... Oii kan virke som luskepolitiet har tatt seg en vel Ufortjent ferie i beste arbeidstid!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 16. juli 2007 #260 Del Skrevet 16. juli 2007 Hatt en fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå