Gjest *kosejoker* Skrevet 9. juli 2007 #221 Del Skrevet 9. juli 2007 Kos deg masse på ferie hos mor og far Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #222 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Takk for det silvius og *kosejoker* ! -------------------- Da har jeg bar eå spise frokost og pakke i bilen, så drar jeg! :-D Endret 9. juli 2007 av Loevinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 9. juli 2007 #223 Del Skrevet 9. juli 2007 Kos deg hjemme hos mamma og pappa, tipper de skal dulle med jenta si som kommer hjem!! Det var en lang kjøretur, men hvis du tar deg litt pauser går det vel bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 11. juli 2007 #224 Del Skrevet 11. juli 2007 Kikk innom snart da! Her skjer det nemlig saker og ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #225 Del Skrevet 11. juli 2007 Kos deg hjemme hos mamma og pappa, tipper de skal dulle med jenta si som kommer hjem!! Det var en lang kjøretur, men hvis du tar deg litt pauser går det vel bra! Dulle og dulle.. mamma duller nok, men pappa har heller en lang liste med ting jeg må gjøre.. sånn er det bare.. Kjøreturen gikk greit den. Tok 8,5 time og da stoppet jeg tre ganger. Var kjempe sliten i hodet da jeg kom frem, men det gikk jo greit. Kikk innom snart da! Her skjer det nemlig saker og ting Titter innom jeg Hva skjer da? Vet ikke om jeg tar meg tid til å finne ut av alle sakene og tingene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 12. juli 2007 #226 Del Skrevet 12. juli 2007 Titter innom jeg Hva skjer da? Vet ikke om jeg tar meg tid til å finne ut av alle sakene og tingene... Jeg siktet mest til at jeg hadde både ny dagbok og ny avatar, men det fant du jo ut helt av deg selv så da har du jo klart å oppdatere deg på det meste Håper du har det bra hos mam&pap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #227 Del Skrevet 12. juli 2007 Jeg siktet mest til at jeg hadde både ny dagbok og ny avatar, men det fant du jo ut helt av deg selv så da har du jo klart å oppdatere deg på det meste Håper du har det bra hos mam&pap. Ja, det er utrolig hva jeg kan få til av og til Her går det sin vante gang. Idag skal jeg, mamma og søsteren min på shopping. Så måtte innom å sjekke kontoen min først.. Er nok ikke så mye jeg har til rådighet.. men men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #228 Del Skrevet 12. juli 2007 Endelig kom det en dag med ikke så mye regn. Er nesten så vi kan skimte den blå himmelen og sola faktisk. Så jeg håper det holder seg til i kveld, for da håper jeg at jeg og søsteren min skal ut på sjøen og prøve fiskelykken. Jeg har en fiskestang stående her, fortsatt i innpakningen sin.. så den må jo prøves ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Musica Skrevet 12. juli 2007 #229 Del Skrevet 12. juli 2007 Har visst ikke vært innom her enda jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 12. juli 2007 #230 Del Skrevet 12. juli 2007 Fisketur er det lenge siden jeg har vært på, har egentlig lyst til å ta meg en tur en dag, men vet ikke hvem jeg skal dra med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 12. juli 2007 #231 Del Skrevet 12. juli 2007 Skitt fiske!!! (tror det er noe som heter det ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayli Skrevet 12. juli 2007 #232 Del Skrevet 12. juli 2007 Håper du koser deg hos foreldrene dine. Ha en fin ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #233 Del Skrevet 12. juli 2007 Har visst ikke vært innom her enda jeg Velkommen skal du være, bedre sent enn aldri Fisketur er det lenge siden jeg har vært på, har egentlig lyst til å ta meg en tur en dag, men vet ikke hvem jeg skal dra med meg Blir nok ikke fisketur idag nei.. alle var slitne etter shoopinga før idag, og nå har søstra mi besøk av typen så... Skitt fiske!!! (tror det er noe som heter det ) Du har het rett, det er noe som heter det Håper du koser deg hos foreldrene dine. Ha en fin ferie! Takker for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #234 Del Skrevet 12. juli 2007 *sukk*.... Noen mørke og tunge tanker har hentet meg inn igjen i disse dager... så måtte bare få ut et hjertesukk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 12. juli 2007 #235 Del Skrevet 12. juli 2007 *sukk*.... Noen mørke og tunge tanker har hentet meg inn igjen i disse dager... så måtte bare få ut et hjertesukk.... Alltid beredt til å kurere hjertesukk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #236 Del Skrevet 12. juli 2007 Tusen takk for det blåmeisa! de klemmene kom i rett tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #237 Del Skrevet 12. juli 2007 Lurer på hvilken gjest det er som lusker her inne jeg.. og hva får h*n ut av luskingen sin... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 12. juli 2007 #238 Del Skrevet 12. juli 2007 Lurer på hvilken gjest det er som lusker her inne jeg.. og hva får h*n ut av luskingen sin... Hmm, skal luskepolitiet, luske opp i det?? Alltid til tjeneste!! overtrøtt jeg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #239 Del Skrevet 12. juli 2007 Hmm, skal luskepolitiet, luske opp i det?? Alltid til tjeneste!! overtrøtt jeg?? du får meg iallefall til å le Og gjesten er forsvunnet også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 12. juli 2007 #240 Del Skrevet 12. juli 2007 du får meg iallefall til å le Og gjesten er forsvunnet også Ja det er godt å få lusket opp i saker og ting! men seriøst, kanskje jeg skremte bort gjesten din med min dårlige humor? Det får vi sikkert aldri svar på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå