Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Loevinna

Anbefalte innlegg

Innom for å ønske deg en strålende dag, Loevinna :sol::sol::sol::sol: Her er det strålende vær i dag også :)

Ja, idag har jeg blitt en smule solbrent, men det går nok fort over tror jeg :)

Hei! Takk for besøk i den stille dagboken min :)

Sambo vurderte å gi ringen til sønnen sin, men jeg sa at jeg syns sånne ringer hører ikke til han, når ekteskapet gikk ut på å krangle og ikke ha det fint, og det er en ting mellom sambo og x. Men hadde han f.eks blitt enke-mann eller noe ville jeg sett litt anderledes på det. Og da så han veldig betenkt ut og sa, du har helt rett kjære. Jeg vil ikke gi sønnen min noe som aldri egentlig har eksistert. Et forhold og giftemål skal egentlig være av kjærlighet, men vi var nok begge blinde den gang!

Jeg er med på den tankegangen også. Det er ikke lett slite saker nei, men man får bare gjør det som føles rett for en selv :)

Helluuuu dingsen min! :sjarmor: I dag har jeg lyst til å kalle deg for dingsen min *glise*

;)

Dings du liksom :slåss: (endelig fikk jeg brukt denne smiletingen også :ler: ) Da får du være Dinglina mi da *knis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I kveld har jeg vært skikkelig sløv. Sovnet på sofaen under nyhetene 18.30, og klarte ikke våkne før nå rundt kl 21 :overrasket:

jaja... Kjenner at det skal bli godt med ferie snart ja :)

Endret av Loevinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Advarsel, dette innlegget inneholder kvalme ord... :sjenert:

Jeg er blitt syk... Våknet i natt rundt kl 4 av at jeg var så innmari kvalm.. Og etter det så har jeg kastet opp 5-6 ganger, + jeg har diare... :( Og magen ble jo tømt første gangen, så de andre gangene da har det bare kommet magesyre.. ikke noe deilig i det hele tatt!

Jeg kjenner det ulmer i magen hele tiden, og når kvalmebølgene kommer så har jeg ikke tid til å tenke en gang, da må jeg bare løpe.

:spy::tristbla:

Og så idag da barna skal ha sommerfest for foreldrene i barnehagen da!! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arf, omgangssyke er PYYYTON!!!!!!

:troest:

Jeg har aldri vært så syk som denne gangen her. I 13 tiden var jeg en tur på do, og da kom kvalmen over meg. Jeg kaldsvetta, fikk bomull i ørene og holdt på å svime av rett og slett. Klarte å sette meg ned i gangen og ropt på mannen her.. men var jo såvidt jeg klarte å si noe til han.. Tror jeg hadde skikkelig med vesketap, for klarte å få i meg 0,5 l med vann og da ble jeg litt bedre. Klarte å sove frem til kl 17, så da forflyttet jeg meg til sofaen.. drikker litt, men har bare klart å få i meg litt salt potetgull.

Men har fått høre fra jobben at det er flere barn på min avdeling som ligger flatet ut, så da vet jeg iallefall hvor jeg har fått det ifra..

Men da jeg satt på ganggulvet så skjønte jeg ikke hvordan jeg skulle klare å få til noe som helst.. Så føre meg at jeg måtte bli hentet av sykebil for å komme meg til sykehuset.. :sjenert: Jeg var helt fjern fra denne verden.

Beklager alle detaljene, men dette er jo min dagbok så jeg skriver akkurat hva jeg vil :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, stakkar! Omgangssyke er det verste som finnes - man føler at man virkelig er døden nær. Håper du begynner å føle deg bedre snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, stakkars deg da :troest: det der er ikke no kjekt.

Du får ha good bedring :klem:

Tusen takk for det. Det er ikke noe kjekt nei.. :klem:

Å, stakkar! Omgangssyke er det verste som finnes - man føler at man virkelig er døden nær. Håper du begynner å føle deg bedre snart.

Har jo hatt omgangsyke før, men langt ifra så tøft som nå.. Og du har helt rett, man føler at man er døden nær... :sjenert:

Er litt bedre i kveld da. Kaster ikke opp lenger, men har fortsatt diare. Og har en skikkelig killing haudeverk, men tør ikke ta noe smertestillende siden jeg er fullstendig tom i magen.... men satser på at ei natt med søvn gjør ting bedre :)

Takk for omtanke iallefall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Linky!

søvn er alltid god medisin det :) Idag føler jeg meg mye bedre, og har ikke kastet noe opp på snart 12 timer. Så det er jo bra. føler meg fortsatt litt uggen i kroppen, men skal prøve å få i meg noe mat idag da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest:

Uffda! Så kjedelig å høre at du er blitt syk! Trodde eg hadde fått omgangssyken selv her en natt, men det varte bare den natten.

God bedring! Håper du føler deg bedre snart! :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann silvius. Hyggelig at du stakk innom :)

Jeg er bedre fra omgangsyken ja. Så i går var vi ute i Oslo for å feire en bursdag. Og etter middagen tok vi oss noen drinker. Var jo en hyggelig kveld, men det var noe som skjedde som gjorde meg litt lei meg i natt.. Men vil ikke skrive om det her inne.

Men i natt så følte jeg meg fryktelig alene.. og ønsket om iallefall en skikkelig venninne, som kunne gitt meg en klem bare fordi hun skjønte hvordan jeg hadde det... det ønkset ble veldig sterkt.. :sjenert:

Men men... idag er det en ny dag med nye mulighter. Og idag kommer min bror og svigerinna mi på besøk noen dager. :-D Bror min har jeg ikke sett siden påske, og enda lenger siden jeg så henne. Så dette blir kjekt :)

Nå skal jeg bare få hoppet gjennom dusjen og kledd på meg litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Svimle

Hei snuppa. Skulle vært der for der, jeg... :klem:

Håper du koser deg med broren din på besøk! Og kona hans! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...