Loevinna Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #41 Del Skrevet 21. mai 2007 du da.. Håper du har hatt en bra dag likevel da Joda, har ingenting å klage over for idag til og med fått gått en liten tur sammen med barna, så har jo fått beveget meg litt da.... Står til med den jenta om dagen da? Prøv å skru opp! Jeg får min maskin i morgen! :-D Skru ja... hadde glemt det jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #42 Del Skrevet 21. mai 2007 *tusler i seng* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #43 Del Skrevet 22. mai 2007 Idag har jeg vært på tur med 5 åringene i barnehagen. Og turen gikk til, av alle steder, Sesam Stasjon Jeg må innrømme at jeg egentlig hadde mer forventninger til turen enn det ungene hadde.. og jeg ble skuffet, mens de hadde en topp tur Jeg ville jo se heeele stasjonen.. ikke bare den utvendige fasaden.. *sukk* Eller så har jeg vært hos knekkemannen idag, og det ble en kort tur på 20 min etter behandlingen. Men 20 min er bedre enn ingenting. Jeg har tidligvakt i morgen, så jeg satser på å sparke meg selv i gang og trene litt på elipse maskinen min i morgen.. (siden jeg sier jeg skal gjøre det her, så må jeg jo også gjennomføre det ) Men nå skal jeg bare slappe av litt med pcen før jeg tar kvelden på sofaen med CSI før senga roper. Formaterte den ene pcen min i går, så nå driver jeg å installerer en del ting og tang på den.. (Nynner litt på Pompel og Pilt melodien.... reparerer... formaterer.. installerer... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 23. mai 2007 #44 Del Skrevet 23. mai 2007 Næmmen, ny dagbok jo, gratulerer Du er ikke den eneste som har litt tid mellom besøkene i dagbøkene rundt omkring... Ting går meg hus forbi for tida. Sånn reparering, formatering og innstallering på pc'n har jeg forresten alltid sett på som en slags storrengjøring :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #45 Del Skrevet 23. mai 2007 Næmmen, ny dagbok jo, gratulerer Du er ikke den eneste som har litt tid mellom besøkene i dagbøkene rundt omkring... Ting går meg hus forbi for tida. Sånn reparering, formatering og innstallering på pc'n har jeg forresten alltid sett på som en slags storrengjøring :rosasmil: så hyggelig at du fant veien inn i mine nye dagbok også Jeg er ofte innom og titter i mange dagbøker, men er ikke så flink til å legge igjen spor om dagen.. *fy meg* En liten opprydding kom godt med på maskinen min. Er ikke lenge siden sist jeg formaterte, men noe gikk vel galt - for jeg fikk hele tiden beskjed om at maskinen hadde for lite minne til å kjøre program.. og da var det lite jeg fikk gjort uten å måtte restarte først.. ble igrunnen veldig lei av hele greia. Men nå tror jeg alt funker som det skal! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 23. mai 2007 #46 Del Skrevet 23. mai 2007 Loevinna - my computerlady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #47 Del Skrevet 23. mai 2007 Loevinna - my computerlady I can be anything you want me to be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 23. mai 2007 #48 Del Skrevet 23. mai 2007 I can be anything you want me to be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 24. mai 2007 #49 Del Skrevet 24. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #50 Del Skrevet 24. mai 2007 Alltid spennende og koselig med nye fjes i dagboken min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #51 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) nå skal jeg finne senga jeg. Har hatt noen slitsomme dager denne uka, så skal bli godt å legge seg ned på hodeputa nå. Og så fikk jeg ikke pausen min på jobb idag, så da fikk jeg begynne en halv time senere i morgen. Begynner dermed ikke før kl 9. Blir deilig å få en lang natt med masse søvn :-D Endret 24. mai 2007 av Loevinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 24. mai 2007 #52 Del Skrevet 24. mai 2007 Du får ha en god natt med masse søvn, ingenting som er bedre enn å føle seg skikkelig uthvilt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 25. mai 2007 Forfatter #53 Del Skrevet 25. mai 2007 Wee!! Idag våknet jeg faktisk før klokka mi ringte! Deilig! :-D Så nå sitter jeg å spiser litt havregrøt før jeg må pakke sammen noen ting jeg må ha med meg til jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 25. mai 2007 #54 Del Skrevet 25. mai 2007 Samme her, våknet også før klokka mi ringte Ha en fin dag og god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 25. mai 2007 #55 Del Skrevet 25. mai 2007 Åååh, det er så deilig å våkne av seg selv! Spesielt når man våkner av sola som titter inn av vinduet Goood helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 25. mai 2007 #56 Del Skrevet 25. mai 2007 God helg, bærta mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 25. mai 2007 Forfatter #57 Del Skrevet 25. mai 2007 Samme her, våknet også før klokka mi ringte Ha en fin dag og god helg Sant det er deilig å våkne av seg selv istedet for den irriterendes lyden av ei vekkerklokke?! Åååh, det er så deilig å våkne av seg selv! Spesielt når man våkner av sola som titter inn av vinduet Goood helg Så hyggelig å se deg her inne igjen God helg, bærta mi! takk for det schnuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 26. mai 2007 #58 Del Skrevet 26. mai 2007 Husj, opp på side 1 med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 28. mai 2007 Forfatter #59 Del Skrevet 28. mai 2007 Husj, opp på side 1 med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 28. mai 2007 Forfatter #60 Del Skrevet 28. mai 2007 Uff.. denne helgen har gått innmari fort. Lørdagskvelden gikk med til kino, og i går så var vi til Liseberg. Var kjempe gøy! Men jeg ble litt for fort hekta på black jack... Men heldigvis så gikk jeg ikke i så veldig i underskudd... Nå har vi hatt en skikkelig sen frukost, og avsluttet det hele med en saft melon. Noe mine jo pusefrøkener også like veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå