Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Loevinna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal prøve å få opp et bilde på bloggen min, så slipper jeg bare å forklare :P

(og ja, det er bare saft i dag..)

Nakenbilde?!?!!? :wow: *iler inn i bloggen* :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er nemlig S M A T R!! :fnise:

Smatrer du? Skulle jeg likt å høre. ;)

Hvordan er dagene? Jeg bedriver nok mye av det samme som deg for tiden. Sykemeldt, ja. Vært det i to uker, og jammen ble jeg sykemeldt i tre uker til i dag. Så jeg er skikkelig hemmafru. Støvsuger, rydder, ommøblerer (gubben finner snart ikke igjen noenting, stakkar :fnise: ), lager middag, sitter på verandaen godt påkledd med pledd og drikker kaffe og leser, og nå i kveld har jeg bakt muffins. Også sover jeg mye. En narkoleptikers fremste ekspertområde. ;) Synd du ikke bor der du bodde lenger, for da kunne vi jo ha hengt litt sammen disse dagene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er dagene? Jeg bedriver nok mye av det samme som deg for tiden. Sykemeldt, ja. Vært det i to uker, og jammen ble jeg sykemeldt i tre uker til i dag. Så jeg er skikkelig hemmafru. Støvsuger, rydder, ommøblerer (gubben finner snart ikke igjen noenting, stakkar :fnise: ), lager middag, sitter på verandaen godt påkledd med pledd og drikker kaffe og leser, og nå i kveld har jeg bakt muffins. Også sover jeg mye. En narkoleptikers fremste ekspertområde. ;) Synd du ikke bor der du bodde lenger, for da kunne vi jo ha hengt litt sammen disse dagene. :)

Jeg vil også være med. :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Ja hvordan er dagene... veldig opp og ned egentlig.. og tidvis veldig kjedsomme... :sjenert: Skal prøve å få skrevet litt mer i bloggen min i løpet av uken. Hadde vært godt å luftet tankene mine, men bare så vanskelig å få de ned på "papiret"...

Ja, dumt at jeg flyttet på meg, ellers hadde jeg jo store planer om å bli bedre kjent med deg da :fnise:

:nissegutt::nissekonekyss::nissevink::tre::nisseblunk: :nissekyss:

:nissegutt::bolledeig::nisseblunk::hoppe: :nissekyss: Gleder meg til jul! :jepp:

Jeg vil også være med. :5:

Det hadde nok vært kjempe artig. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:jepp:

Jo mere vi er sammen, ja sammen, ja sammen,
jo mere vi er sammen, jo gladere vi blir!

For mine venner er dine venner,
og dine venner er mine venner.
Jo mere vi er sammen, jo gladere vi blir!

:digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse
  • 2 uker senere...

Du har seriøst ikke tenkt å la meg få glemme det epletreet du nei.... :plystre:

---------------

:nissegutt: Bare 1,5 uke til første søndag i advent, og første pakke i adventskalderen kan åpnes. :nisseblunk: Jeg og søsteren min er fortsatt ikke voksne i adventstiden, og jeg har de siste 7 årene laget adventskalender til henne, og fått fra henne :nigo::hoppendeglad: jeg er straks ferdig med kalenderen til søsteren min, og tenkte å få pakket den inn i løpet av helgen. Tror jeg må kjøpe meg litt julebrus og pepperkaker, det hjelper alltids på julestemningen :bolledeig::nissegutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...