Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Loevinna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min er helt borte.. :sukk:

Du har jo gjort masse allerede! :klem:

Takk! :klem:

----------------------------

Tiltakslysten kom og forsvant gitt.. Men rakk å støvsuge ene etasjen her, steke brød, sette på en tørketrommel, og skifte sengetøy på en seng. Hadde til og med lett frem maling og gjort meg klar til å male noe ute på verandaen, men så åpnet himmel seg.. :sur: og det var ikke meldt regn idag! :( Så da var det bare å pakke sammen og trekke seg innendørs igjen..

Så i løpet av dagen så må jeg få sengetøy på min seng igjen, vaske en maskin med klær til, og helst rydde i noe klær som eg skal bli kvitt... håper tiltakslysten svinser innom igjen. ;)

Endret av Loevinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her med en :kaffekopp: og prøver å våkne. Etter ca 8 timer med søvn begynner ryggen å protestere mot å ligge lenger, så da er det bare å stå opp, selv om man fortsatt er trøtt.
Himmelen er for det meste blå, med bare noen få skyer. Den ene skyen ligner faktisk litt på en tyranosaurus rex, med litt god fantasi.. :fnise: Men det er også antydning til at :sol: kommer idag også. Håper det iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen. Takk for :kaffekopp: den gjør godt nå :) idag blir det først noen timer med utearbeid. Håper å få malt verandaen på yttersiden. En onkel av meg kommer og hjelper meg og mamma her litt idag.

Så blir det masse kos med yngste nevø senere på dagen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp: på morgonen må man ha. Trodde egentlig ikke at jeg skulle bli en slik "kaffekjerring", men det har jeg da blitt :fnise: Og nå tror jeg at jeg egentlig drikker mest kaffe på vanen.. eller, jeg får jo hodepine av å ikke drikke den så litt avhengig er jeg vel blitt.

Har en brøddeig til heving, som snart skal inn i ovnen. Gleder meg til at lukten av nystekt brød brer seg i huset. DET er hverdagsglede det! :biggrin:
Lurer veldig på om jeg skulle ha vært ut og malt litt mer på veradaen her.. det er ikke melt regn før i morgen kveld/natt, så det rekker jo å tørke litt opp.. men lurer litt på om det begynner å bli litt for kaldt på kveldstid/natten til å drive med malearbeid ute.. :vetikke: Synd jeg ikke kom meg i gang med dette malingsarbeidet tidligere.. men men.. får vel tid til våren igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du antyder en sammenheng mellom ordet morgen og tidspunktet 10.59 vil jeg gjerne nedlegge en protest... :fnise:

Det skal du få lov til også. :fnise: Men altså.. jeg hadde vært oppe en stund da, og det var ikke akkurat første koppen med kaffe som gikk ned på det tidspunktet... Hallo, her tar man jo tingene i riktig rekkefølge: kaffe først, så kg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig så driver jeg med litt "Loevinna-gjør-ting-hun-egentlig-ikke-kan" om dagen. For eksempel aner jeg ingenting om utvendig vedlikehold av et hus.. har fått prøvd meg så vidt på noe malingsarbeid ute de siste ukene. Kom veldig sent i gang av diverse grunner, så nå er det vel for kaldt til å drive med malingsarbeid egentlig.. i går så skrapte, pusset og oljet jeg en kjellerdør. Prøver å gjøre som jeg får beskjed om, av folk som vet mer om sånt enn meg.. Så håper jeg har gjort det riktig, og gleder meg over å få lære slike ting også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lat dag idag, og ikke gjort noe fornuftig i hele dag.. foruten å vaske en maskin med klær og laget middag. :sjenert: jaja.. ny dag i morgen.. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sliiiiiten!! Men god-sliten.. Har fått malt/beiset en del ute idag, i nesten 6 timer faktisk. Nå sier jeg meg ferdig med sånt utearbeid for høsten, og får ta det igjen til våren.
Regner med jeg skal få kjenne på en del muskler i morgen, som jeg ikke har fått kjent på lenge... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk overraskendes bra. Litt stiv og støl, men kanskje ikke mer enn forventet. :)

Nå venter noen dager med kos med yngste nevø og storesøster :hjerte:

Endret av Loevinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt lat dag egentlig.. men har fått vasket tre maskiner med klær og bakt brød. Er vel kanskje bedre enn ingenting.. :sjenert: ja, og så har jeg funnet tak i noen papirer jeg trenger, og som jeg har utsatt alt for lenge. Rart med det, uansett hvor mange pappesker man leter igjennom, så finner man det man leter etter i en av de siste eskene.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lat du liksom. :ler:

Du gjør jo masse hele tida!

:kose:

God du er loffen! :kose:

Jeg føler meg lat når jeg har klart å pløye igjennom 3,5 sesong av tvserien Bones i løpet av få uker.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...