Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Loevinna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da har det vært en ny spennende og inspirerende dag på skolen. I tillegg var jeg så heldig å få møte Sauen igjen, som resulterte i et par koselige skravletimer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg eier ikke rytme, og kan iallefall ikke danse.. Men har i mange år hatt en "hemmelig" drøm om å lære meg det.. gjerne salsa.. Men da måtte jeg vel ha hatt en personlig trener, og startet i et veldig mørkt rom.... :sjenert:¨

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klemmer: Det var veldig koselig å møte deg igjen.

Gjentar det gjerne ved en senere anledning :klem:

:vinke: Håper du har en fin helg. Vi så også på Thomas og Harald i garden. Veldig bra. :ler:

Denne helgen klager jeg absolut ikke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært mange timer i skogen idag, og tilbakelagt 1.2 mil :nigo::bolledeig: *skryte litt av seg selv*

Var en helt fantastisk tur, med masse fine høstfarger å nyte. Og ikke minst nyte den herlige stillheten kun avbrutt av skogens egne lyder (bare man kom seg litt unna alle menneskene :fnise: ).

Men etter å ha dusjet og sitte i sofaen litt, så er jeg helt sånn: :Gjesp::sprettoy:

Men får vel sette i gang med middagen + har noen skolebøker som roper på meg... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Flinka! :klappe:

Takk! Idag føler jeg meg ganske flink også! :jepp:

-----------

Startet dagen med litt strikking og tv-titting. Så fikk jeg sett på en klesvask, brettet sammen en klesvask, vasket opp, hengt opp klær og lest pensum i flere timer. Ny lesepause nå, og det er støvsuging og gulvvask som står for tur. :) Så blir det en liten handletur, og en ny leseøkt før jeg tar lørdagskveld. Det er iallefall planen, så får vi se om jeg klarer å holde meg til den. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...