Loevinna Skrevet 18. september 2012 Forfatter #7081 Del Skrevet 18. september 2012 Tror jeg skal tenne litt stearinlys, lage meg en kopp med honningte og pakke meg godt inn i teppe på sofaen. Burde selvsagt heller ha lest skolebøker, men ikke så lett å konsentrerer seg når man ikke føler seg helt bra... Og da jeg lette etter den frysesmileyen, så fant jeg denne herlige saken: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 19. september 2012 Forfatter #7082 Del Skrevet 19. september 2012 Kjøkkenbenken min er for liten.. Det er ikke plass til alt rotet mitt der.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 20. september 2012 Forfatter #7083 Del Skrevet 20. september 2012 og frokost.. Så må jeg få unna et par småting, før jeg fyker avsted for å møte kollokviegruppen min. Formen er ikke helt på topp, så kanskje det er greit å ha ett kort opplegg idag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 20. september 2012 #7084 Del Skrevet 20. september 2012 Kjøkkenbenken min er for liten.. Det er ikke plass til alt rotet mitt der.... Og stua mi er for liten... og frokost.. Så må jeg få unna et par småting, før jeg fyker avsted for å møte kollokviegruppen min. Formen er ikke helt på topp, så kanskje det er greit å ha ett kort opplegg idag... Håper du slipper unna med å bare være litt småsyk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 20. september 2012 Forfatter #7085 Del Skrevet 20. september 2012 Og stua mi er for liten... Håper du slipper unna med å bare være litt småsyk. Håper jeg også. Derfor jeg har prioritert å sove masse, istedet for å lese på kveldene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 20. september 2012 #7086 Del Skrevet 20. september 2012 Kjøkkenbenken min er for liten.. Det er ikke plass til alt rotet mitt der.... ... Og gangen. Og bodene. Og soverommet... God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 20. september 2012 #7087 Del Skrevet 20. september 2012 Tror jeg skal tenne litt stearinlys, lage meg en kopp med honningte og pakke meg godt inn i teppe på sofaen. Burde selvsagt heller ha lest skolebøker, men ikke så lett å konsentrerer seg når man ikke føler seg helt bra... Og da jeg lette etter den frysesmileyen, så fant jeg denne herlige saken: Ja, den er fin! Håper du ikke blir syk! Kjenner meg ikke helt bra jeg heller, og FrkTorres er hjemme fra skolen i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 20. september 2012 #7088 Del Skrevet 20. september 2012 Passer fint til det nye uttrykket jeg hørte i dag: "Hele intelligensskuffen har tydeligvis ramlet ut" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 20. september 2012 Forfatter #7089 Del Skrevet 20. september 2012 ... Og gangen. Og bodene. Og soverommet... God bedring! Tror det må være et veldig smittsomt rotevirus eller noe sånt... som innvaderer ganger, stue og kjøkken etc. Ja, den er fin! Håper du ikke blir syk! Kjenner meg ikke helt bra jeg heller, og FrkTorres er hjemme fra skolen i dag. Er visst flere som småhangler i disse dager... Passer fint til det nye uttrykket jeg hørte i dag: "Hele intelligensskuffen har tydeligvis ramlet ut" Fantastisk uttrykk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 20. september 2012 Forfatter #7090 Del Skrevet 20. september 2012 Bare meg som har opplevd mugglukt av klær..? Jeg har en skittentøyskurv av den typen som er treflettet på en måte, med en hvit tøypose inni. Denne posen vasker jeg selvsagt innimellom, og ved en slik anledning så oppdaget jeg mugg nederst inne i kurven (jeg innbiller meg det er mugg iallefall). Så jeg kastet hele kurven ut, og den skal rett på søppelfyllingen. Men har nå 3 topper som jeg innbiller meg det lukter mugg av, selv om det var nyvasket... den ene vasket jeg på 90grader, siden jeg tenkte at alternativet er jo likevel å kaste den..Men ble litt i tvil på om det var nok.. Noen som vet om det er mulig å vaske de rene igjen egentlig? sånn på 60-90 grader..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 21. september 2012 Forfatter #7091 Del Skrevet 21. september 2012 Da har jeg sett den merkligste filmen på lenge.. "Café" heter den, og jeg sitter igjen med et gedigent "hæææ?"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 21. september 2012 Forfatter #7092 Del Skrevet 21. september 2012 Mmm... sjokoladepudding med vaniljesaus..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 22. september 2012 #7093 Del Skrevet 22. september 2012 Bare meg som har opplevd mugglukt av klær..? Jeg har en skittentøyskurv av den typen som er treflettet på en måte, med en hvit tøypose inni. Denne posen vasker jeg selvsagt innimellom, og ved en slik anledning så oppdaget jeg mugg nederst inne i kurven (jeg innbiller meg det er mugg iallefall). Så jeg kastet hele kurven ut, og den skal rett på søppelfyllingen. Men har nå 3 topper som jeg innbiller meg det lukter mugg av, selv om det var nyvasket... den ene vasket jeg på 90grader, siden jeg tenkte at alternativet er jo likevel å kaste den..Men ble litt i tvil på om det var nok.. Noen som vet om det er mulig å vaske de rene igjen egentlig? sånn på 60-90 grader..? Jeg er ikke sikker på om det virker, men ifølge min eks-svigermor fjerner man vond lukt av klær med å legge dem i edikkvann noen timer før man vasker dem. Siden du likevel vurderer å hive plaggene er det jo bare å prøve... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 22. september 2012 #7094 Del Skrevet 22. september 2012 God morgen forresten. Håper basseluskene har tuslet videre, og at du får en fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 22. september 2012 #7095 Del Skrevet 22. september 2012 Edikk er luktdreper, ja. Fungerer også fint som skyllemiddel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 22. september 2012 Forfatter #7096 Del Skrevet 22. september 2012 Jeg er ikke sikker på om det virker, men ifølge min eks-svigermor fjerner man vond lukt av klær med å legge dem i edikkvann noen timer før man vasker dem. Siden du likevel vurderer å hive plaggene er det jo bare å prøve... Jeg ble jo sittende og rote rundt på nettet i ettertid da. Og leste noe om en lukt som kunne oppstå om klærne brukte for lang tid på å tørke, hang for tett på tørkestativet etc. Jeg aner jo egentlig ikke hvordan mugg lukter, så jeg har bare tippet det er det som lukter.. Men jeg har jo en tendens til å "trøkke på" det jeg kan på tørkestativet mitt... Men takker for råd! God morgen forresten. Håper basseluskene har tuslet videre, og at du får en fin helg. Blir stadig bedre, men føler meg ikke 100% helt enda. Men har tenkt å ha en koselig helg selv om Edikk er luktdreper, ja. Fungerer også fint som skyllemiddel. Som skyllemiddel? sånn i den forstand at man håndskyller det i eddik før vask, eller heller eddik i skyllemiddel-kammeret på vaskemaskinen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 22. september 2012 Forfatter #7097 Del Skrevet 22. september 2012 Da har jeg hatt en rolig morgen med , strikketøy og enda en snodig film.. Som traff meg egentlig litt for mye.. æsj... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 22. september 2012 #7098 Del Skrevet 22. september 2012 Jeg ble jo sittende og rote rundt på nettet i ettertid da. Og leste noe om en lukt som kunne oppstå om klærne brukte for lang tid på å tørke, hang for tett på tørkestativet etc. Jeg aner jo egentlig ikke hvordan mugg lukter, så jeg har bare tippet det er det som lukter.. Men jeg har jo en tendens til å "trøkke på" det jeg kan på tørkestativet mitt... Men takker for råd! Blir stadig bedre, men føler meg ikke 100% helt enda. Men har tenkt å ha en koselig helg selv om Som skyllemiddel? sånn i den forstand at man håndskyller det i eddik før vask, eller heller eddik i skyllemiddel-kammeret på vaskemaskinen?? Siste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 22. september 2012 Forfatter #7099 Del Skrevet 22. september 2012 Da må jeg prøve ut det! Takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 24. september 2012 Forfatter #7100 Del Skrevet 24. september 2012 Har hatt en fullstendig ræva dårlig dag... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå