Luzi Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #21 Del Skrevet 19. mai 2007 HVOR ER SMILEYENE:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 19. mai 2007 #22 Del Skrevet 19. mai 2007 Smilyene er jo her fortsatt Når du trykker på fast reply så er det et smil i ikonene rett over her jeg skriver og trykker du på den kommer de fram :-D Hvis du trykker på add reply så må du trykke på sidepanel av/på så kommer dem fram Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luzi Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #23 Del Skrevet 20. mai 2007 Hvis du trykker på add reply så må du trykke på sidepanel av/på så kommer dem fram aaaha fant de nå :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luzi Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #24 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Akkurat nå sitter jeg å spiser opp smågodtet fra kinoen i går. Vi hadde en stille og rolig helg, og var å så på spiderman 3. Herlige Peter Parker hver gang han endrer til den onde hårsveisen. Jeg koste meg. Har også bestillt biletter til den nye pirates of the carribean filmen, og DEN gleder jeg meg mest til. først startkamp, så kino. kan det bli bedre:) Det er siste "fridagen" min før jeg begynner på eksamenslesing igjen, så jeg skal utnytte den til det maksimale selvom det ikke er så mye av dagen igjen. Det innebærer å ta på meg en myk pysjamas, børste håret og flette det, fjerne sminke og smøre føttene inn med kokos bodybutter mens jeg glor på my name is earl. Kooos:) Jeg har forresten fått en girl-crush på Keira Knightley, hun er så ufattelig dyktig og sjarmerende. herlig bilde Endret 20. mai 2007 av Luzi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 20. mai 2007 #25 Del Skrevet 20. mai 2007 Jeg var å på spiderman 3 i går Var ikke så morro da :/ Jeg kunne jo heller ikke huske de andre filmene så når de snakket om noe fra de forrige filmene så husket jo ikke jeg det Men jeg var på den kl.23 og jeg sov i et kvarter ca FLau jeg ble da.. Jeg gleder meg å til pirates, den blir kul :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luzi Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #26 Del Skrevet 22. mai 2007 I morra begynner jeg på jobb.. Som telefonselger. Jeg gruer meg enormt, for jeg aner ikke hvordan jeg skal gjøre den Men det er siste måned med stipend og lån, så jeg var nødt til å ta første jobben jeg fikk før jeg blir kasta ut av leiligheten og må flytte på gata:p Satser på at jeg klarer å få solgt litt, og glemme hva jeg selv faktisk synes om telefonselgere. Dette kommer til å bli en hard sommer. Jeg gruer meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 22. mai 2007 #27 Del Skrevet 22. mai 2007 Går nok bra! Værtfall de føste 2 mnd :/ Det er jo bare å kaste fra seg jobben om du finner noe bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luzi Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #28 Del Skrevet 23. mai 2007 Det var forferdelig Det er trosalt første dag på opplæring, og jeg kan ikke forvente å selge noe. men alikavel. jeg følte meg veldig dårlig, og enda dårligere etter jeg hadde hatt mine første telefonsamtaler hvor en kollega kommer bort til meg og sier: Du vet at det er provisjon? Da ble jeg rimelig satt ut. Får satse på at jeg blir bedre etterhvert. skal trosalt jobbe med det 9-4 hver dag. Oh my. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 23. mai 2007 #29 Del Skrevet 23. mai 2007 *snikleser litt jeg* skal også på pirates of the carribean, gleder meg Ha en fin kveld da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luzi Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #30 Del Skrevet 23. mai 2007 Det går bra, hehe blir bare glad hvis noen faktisk leser alt rabalderet jeg skriver:p gleder jeg utrolig mye jeg og. Drømte i natt at siden vi så den på premiæredagen skulle vi få lov til å være med på fest med johnny depp på kick?! (et utested her i kristiansand) gjett om jeg koste meg på den festen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luzi Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #31 Del Skrevet 23. mai 2007 Nå tror jeg at jeg forresten må sette nett-forbud på meg selv mens jeg leser til eksamen. har pauser annehver time, og surfer på nettet. fy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 23. mai 2007 #32 Del Skrevet 23. mai 2007 Det går bra, hehe blir bare glad hvis noen faktisk leser alt rabalderet jeg skriver:p gleder jeg utrolig mye jeg og. Drømte i natt at siden vi så den på premiæredagen skulle vi få lov til å være med på fest med johnny depp på kick?! (et utested her i kristiansand) gjett om jeg koste meg på den festen Det hadde vært digg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luzi Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #33 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) I dag er siste lese-dagen min, og det skal bli deilig og kunne bevege ser ut døra i leiligheten litt oftere. Har vært ganske innesperra sammen med pensumbøkene mine denne måneden, og kjenner på meg at det har gjort meg litt deprimert. Jeg er en person som hele tiden må ha mennesker rundt meg, og når jeg ikke har mye tid til kjæresten og vennene mine blir jeg frustrert og trist. MEN nå begynner sommeren for meg :juhu: ..Til tross for en 9 til 4 jobb mandag til fredag.. Men det er deilig å kunne ha de varme sommerkveldene fri, så slipper jeg å klage over at jeg er solbrent Endret 24. mai 2007 av Luzi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luzi Skrevet 25. mai 2007 Forfatter #34 Del Skrevet 25. mai 2007 Min andre dag på jobb gikk bra:) Nå er det snart startkamp og så kino. wææ må løpe å sminke meg:) *Jåle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luzi Skrevet 26. mai 2007 Forfatter #35 Del Skrevet 26. mai 2007 Pirates of the carribean var fantastisk i går:) Jeg føler meg spesiell. Dumme folk som stormer ut av kinosalen og ikke fikk sett slutten etter rulleteksten. Den gjorde alt så mye bedre, ettersom jeg etter filmen var ferdig satt igjen med et stort NEEEEI! var kanskje hele 10 stk i salen som fikk det med seg. Jeg vet noe ikke dere vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 26. mai 2007 #36 Del Skrevet 26. mai 2007 Jeg ville å på deeeen! Men gikk folk før filmen var ferdig eller var det mer film etter rulleteksten? For hvis det er det må jeg passe på å ikke gå før rulleteksten er heeelt ferdig :-D Jeg hørte utenfor vinduet mitt at start-vant. Men jeg er ikke sikker, vet bare at skriker folk over et visst lydninvå utenfor så har de vunnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luzi Skrevet 26. mai 2007 Forfatter #37 Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) Det var lagt til enda litt mer slutt etter rulleteksten:) og siden rulleteksten var laang var kinosalen tømt når dette kom.(utenom et par 10 stk til som også satt igjen) så jeg råder deg til å vente, det gjør slutten på filmen så myemye bedre:) start tapte 3-2. så de skrek nok litt mer av sinne hehe. Kjæresten min var deprimert hele kvelden, og amper som bare det:p Endret 26. mai 2007 av Luzi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 26. mai 2007 #38 Del Skrevet 26. mai 2007 kjiipt, jeg trodde det sier folk sang sangen og en jente med flagg fra et annet lag løp for livet forbi meg Kjipt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luzi Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #39 Del Skrevet 27. mai 2007 Hvorfor jeg befinner meg på nettet, og kvinneguiden nå er et utrolig godt spørsmål. kom nettop spankulerende hjem fra byen med ei veninne, og jeg får meg ikke til å sove nå som sola har stått opp og fuglene begynt å synge. så jeg tror jeg får en veldig fin søndag? MEN! for en gangs skyld får jeg renset huden før jeg går til sengs, drukket et stoort glass med vann og spist noe mat før jeg tar kvelden. vanligvis er det første jeg gjør når jeg kommer hjem fra byen er å hoppe rett til sengs -med både klær og sminke på. det er et under at jeg får tatt av meg skoene i det hele tatt. men ikke i dag. i dag er jeg lys våken! (og jeg har sovet kanskje 3 timer fra torsdag til fredag, og 3 timer fra fredag til lørdag. og nå ingen (??) timer fra lørdag til søndag:p tror det beste er at jeg finner meg noen ørepropper og legger meg i senga. (ørepropper = because of the birds) Såh.. nok fyllevas fra meg, jeg er vanligvis ikke en kløpper på å skrive i fylla?!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 29. mai 2007 #40 Del Skrevet 29. mai 2007 Pirates of the carribean var fantastisk i går:) Jeg føler meg spesiell. Dumme folk som stormer ut av kinosalen og ikke fikk sett slutten etter rulleteksten. Den gjorde alt så mye bedre, ettersom jeg etter filmen var ferdig satt igjen med et stort NEEEEI! var kanskje hele 10 stk i salen som fikk det med seg. Jeg vet noe ikke dere vet Fortell hva som var etter rulleteksten! Jeg har nettopp sett den og jeg irriterer meg siiiinnsykt over at jeg ikke ventet Ingne ville vente med meg og de trodde ikke på meg. Følte meg osm en idiot der jeg sto å sa at de var mer film etter rulleteksten De andre sa at vi bare kunne laste den ned men tviler på at man får med det etter.. Fortell meeeeeeeeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå