Luzi Skrevet 2. mai 2007 #1 Del Skrevet 2. mai 2007 Ja, for L ligger mellom K og O? Her er min dagbok. Jeg vet ikke hva som kommer til å stå i den, ettersom mine skriblerier kan være om så mangt. Kanskje mest uforståelige ideer og synspunkter på ting som har med livet å gjøre. Vi får sjå. Akkurat nå er jeg for oppskaket til å skrive noe som helst. Mine alvorlig høye pulsslag har enda ikke gitt seg etter eksamen jeg hadde for en time siden, og de kommer ikke til å roe seg før jeg får vite resultatet i morra. Good luck nattesøvn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjandark Skrevet 2. mai 2007 #2 Del Skrevet 2. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 3. mai 2007 #3 Del Skrevet 3. mai 2007 Velkommen og gratulerer med dagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayli Skrevet 3. mai 2007 #4 Del Skrevet 3. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 4. mai 2007 #5 Del Skrevet 4. mai 2007 Ønsker deg en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luzi Skrevet 4. mai 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) ..Om min framtid og sånt Da min 2 eksamen denne uka unnagjort. Lykkerusen etter å ha fått en 5er på eksamnen jeg hadde på onsdag har forsvunnet laaangt langt bort. I dag gikk det rett og slett rett til h**. Det er andre gangen jeg tar opp matte nå, og til tross for at jeg satt ut hele eksamenstida og hadde pugga formler og lest, klarte jeg bare å levere besvarelse på halve eksamenssettet. (Noe som ikke kvalifiserer seg til 2 en gang.) Matte er faget jeg mangler for å få studie kompetanse, og det hindrer meg og komme inn på høgskolen også i år. (kan vel nevne at jeg har brukt to år som privatist for å prøve få den forbaska kompetansen) Jeg var SÅ klar for å begynne på litteratur til høsten, men ser ut til at det blir jobbing på fulltid istedetfor. Nå ble jeg straks litt mer deprimert. Endret 4. mai 2007 av Luzi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luzi Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Jeg har vært på butikken og kjøpt dagens beste og peneste lunsj: http://i160.photobucket.com/albums/t192/luuzi86/jordbaer.jpg De så litt lyse ut, men de var røde og friske i virkeligheten:) Me be happy! har sett Pan i dag. må si at jeg så ikke fram til det, og har hatt problemer med å lese boken fordi den er så vanskelig i språket. men det var en ganske fin film:) sprøe mannen. Har forresten oppdaget min nye favoritt ting i dag; Leppepomade som lukter sjokolade:) kanskje litt tacky, men den gleder meg så hvorfor ikke hehe. En god dag i dag, til tross for alt som har gått til helvete i det siste:) Endret 7. mai 2007 av vimse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 7. mai 2007 #8 Del Skrevet 7. mai 2007 Det så godt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luzi Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #9 Del Skrevet 7. mai 2007 Det så godt ut ← De var overraskende gode, til å være kjøpt for 15 kr på rimi:) kanskje liiitt sure enda, men når viljen min sier at de skal være super gode, så er de det hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 7. mai 2007 #10 Del Skrevet 7. mai 2007 Juhuuuuuuu! :-D Jeg melder meg inn hvis jeg får lov Grattis med 5éren på eksamen forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luzi Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #11 Del Skrevet 7. mai 2007 thanks, tweek:) Jeg er ganske stolt over den hehe. De fikk seg en god latter på eksamenskontoret da jeg ringte for å få vite hva jeg fikk. Jeg trodde de tulla først:p får håpe det går like dan med alle de andre jeg skal ha. Gruer meg litt til den i morra, men det er bare skriftlig, og de går somregel ganske greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luzi Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #12 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) nå er jeg KVALMEST! Men på samme tid veldig glad som vanlig når jeg har eksamen pleier jeg å kjøpe med meg en stor klase (ikke kasse:p) bananer. Jeg skjønner ikke hvordan alle klarer å bøtte innpå med sjokolade og brus, for så å skal sitte i ro i 5 minutter og skrive og skrive. Jeg hadde flydd veggenmellom etter første slurk.. Anyhooooow. Jeg rakk ikke å spise de, så jeg hadde de til desert etter den fantastiske middagen i dag; tomatsuppe, pastaskruer og egg. (I know. I`m poor.) Etter et tips jeg leste her inne et sted, slengte jeg to skrelte bananer 30sekunder i mikroen, og klattet altfor mye is oppå der igjen og gofla i meg. Good idea. Jeg klarer ikke røre meg en centimeter, og jeg skulle virkelig ønske jeg kunne amputere bort magen min for et par timer. Det kjennes ut som om jeg har mensensmerter gange 10! for å trøste meg selv, har jeg gjort noe svært fornuftig mens jeg ligger på sofaen og vrir meg. jeg har kjøpt meg Skoooo (nå må jeg bare lære meg og gå på det der som ser ut som en hel..) Endret 8. mai 2007 av Luzi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 8. mai 2007 #13 Del Skrevet 8. mai 2007 Fine sko du har kjøpt deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luzi Skrevet 12. mai 2007 Forfatter #14 Del Skrevet 12. mai 2007 Fine sko du har kjøpt deg ← Takk:) jeg får håpe de er like fine i virkeligheten. ---------- I dag hadde jeg verdens merkeligste drøm. Her om dagen lot jeg sykkelen stå igjen i byen, (dette er ikke drømmen.) fordi det begynte og regne da jeg skulle hjem. Det værste jeg vet er å la den stå midt på torvet om natta, for sykkelen er det kjæreste jeg eier nå som jeg har så fryktelig dårlig økonomi og bussprisene er så skyhøye. Så til drømmen. Jeg labba ned til byen, for å finne sykkelen min. -Uten sete! over natta hadde noen knabbet sykkelsetet på den, og fortvila trilte (trillet?) jeg sykkelen hjem. Jeg ringte til politiet mens jeg gråt for full hals, og de lovet å gjøre så godt de kunne for å få fatt i personen som hadde stjålet setet mitt. Dette var alvorlig! Senere ut på kvelden fikk jeg en telefon om at de hadde fått tak i personen som hadde gjort dette her, og at han var satt i arresten og jeg måtte komme ned slik at han kunne be om unnskyldning. Jeg kom ned, og fant ut at det var en kamerat som hadde stukket av med det. Han sa han hadde gjort det for han var redd for at jeg skulle sykle så mye at rompa mi ble diger, og vi ble enige om at jeg skulle ta bussen litt oftere fra nå av. No more sugar before bed! Anyways. Har vært og henta sykkelen min i dag, og den hadde det aldeles strålende der den stod:) så jeg henta pakken min fra HM ( ) kjøpte meg grillkrydder og kyllingfilet, og sykla glisende hjemover:) Nå skal vi straks grille. Får håpe været holder seg bra, for jeg har gledet meg det til hele uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luzi Skrevet 13. mai 2007 Forfatter #15 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Har tatt meg en liten spise-taco-pause fra lesingen nå, er midt oppi å tolke gengangere og begynner å bli ganske tung i hodet. Ser virkelig ikke fram til morradagen, da skal jeg opp klokka 10 og lese til 10. (Jeg tar norsk eksamen min altfor tungt.) Jeg har en pause nå og da for å få dagens mosjon; sykle til byen og kjøpe en is og tilbake igjen ) Den fysiske formen min får ikke nok pleie i disse dager, da jeg stort sett sitter på ræva og sliter ut penner. Får satse på at ikke rompa mi blir for flat Det skal bli deilig å få tilbake livet mitt etter denne uka, og ta en velfortjent sommerferie:) (Det første jeg skal gjøre når jeg kommer hjem fra eksamen på tirsdag er å lage denne sveisen på meg selv:) så utrolig skjønn! Endret 13. mai 2007 av Luzi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luzi Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #16 Del Skrevet 15. mai 2007 Dagens nye oppdagelse: Tine kesam med vanilje!! skjønner ikke at jeg ikke har oppdaga det før nå. Her er en fin oppskrift: (kanskje veldig enkel, og at alle vet om den, men skriver den får å minne meg selv på den senere ) Ting i terninger: -Eple -pære -apelsin (nammest med vaniljekesam) -kiwi jordbær Og masse vaniljekesam over, og en dæsj vaniljeis: Min herlige kveldsmat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 15. mai 2007 #17 Del Skrevet 15. mai 2007 NAAAAM! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 15. mai 2007 #18 Del Skrevet 15. mai 2007 Kan ikke du lage litt ekstra og komme med litt til meg? Vedder på du ikke bor langt ifra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luzi Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #19 Del Skrevet 15. mai 2007 Har spist opp alle ingrediensene (ble ekstra stor porsjon i dag hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 15. mai 2007 #20 Del Skrevet 15. mai 2007 Åååååå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå