Gjest Gjest_Cronos_* Skrevet 30. april 2007 #21 Skrevet 30. april 2007 (endret) Hvordan kan du si det? De velger selv å gi meg penger og ting, akkurat som mennene sikkert gir kona sine penger og ting også! Er en kvinne som er hjemmeværende prostituert da? Bare fordi mannen forsørger henne ? ← Hvor mange familier er i denne situasjonen og trenger det? Arbeidsledighetstrygd, sosialkontoret etc er alle instanser hvor du kan få til livets opphold. Du er prostituert Tror du at du hadde fått penger og ting om de ikke hadde fått pule deg? Endret 30. april 2007 av Trille
Caracal Skrevet 30. april 2007 #22 Skrevet 30. april 2007 Hvis du har det bra og er fornøyd så vær glad for det. Jeg tror ikke du kan forvente å få mange positive vinklinger her inne i fra. Hvor vanlig det er, vet jeg ikke. Jeg kjenner ingen i tilsvarende situasjon og har aldri hørt om det fra noen pålitelig kilde heller. Du gjør det som får deg til å føle deg bra. Det er ditt liv.Og andre gjør det de føler for. Caracal.
Gjest =tentacle= Skrevet 30. april 2007 #23 Skrevet 30. april 2007 Jeg får høyere status, Gjenglemt Sykkellås! Ja, leiligheten står i mitt navn, men ikke bilen. Jeg har ingen annen form for inntekt, nei. Men jeg får jo flere hundre tusen i året, så hvorfor trenger jeg det? ← Hvordan kan du ha et leilighetslån uten å dokumentere inntekt? Høy status synes jeg også er litt merkelig, men ser ikke bort fra at noen miljøer synes livsstilen din er kul. Pass på å tegne pensjonsforsikring, det blir så lite pensjonspoeng av sex
Gjest Merete Skrevet 30. april 2007 #24 Skrevet 30. april 2007 Hvordan kan du ha et leilighetslån uten å dokumentere inntekt? Høy status synes jeg også er litt merkelig, men ser ikke bort fra at noen miljøer synes livsstilen din er kul. Pass på å tegne pensjonsforsikring, det blir så lite pensjonspoeng av sex ← De fleste tror at jeg har en annen jobb (unntatt de nærmeste vennene). Jeg eier ikke leiligheten, jeg bare leier.
Gjest Hilde K S Skrevet 30. april 2007 #25 Skrevet 30. april 2007 Jeg ønsker meg en rik mann. Bare en, riktignok, men rik. :rødme:
Gjest Merete Skrevet 30. april 2007 #26 Skrevet 30. april 2007 Jeg ønsker meg en rik mann. Bare en, riktignok, men rik. :rødme: ← Jeg er litt lei av han ene, du kan ta han
Gjest Camillo Skrevet 30. april 2007 #27 Skrevet 30. april 2007 (endret) Det er da ikke så umulig at noen lever slik. Det har blitt gjort noen dokumentarer om det, og jeg kan fint forestille meg at noen synes det er toppen av lykke, så mye annet som folk finner på. Endret 30. april 2007 av Trille
Mrs. K Skrevet 30. april 2007 #28 Skrevet 30. april 2007 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Trille (mod)
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2007 #29 Skrevet 30. april 2007 Jeg bruker faktisk p-piller ← Noe som jo hjelper på graviditetsdelen, men 100 % sikkert blir det aldri. Og så sant de ikke er trofast, hvor lang tid tar det før du får en eller annen sykdom? Dømmer deg ikke, men sier bare at det er ikke noe for meg så lange jeg har andre valg
Gjest Vampyra Skrevet 30. april 2007 #30 Skrevet 30. april 2007 De fleste tror at jeg har en annen jobb (unntatt de nærmeste vennene). Jeg eier ikke leiligheten, jeg bare leier. ← Krevde ikke utleier kopier av lønnsslipper? Vel, man velger selv hvordan man lever, men det viktigste er at man kan stå for det senere. Og dersom du søker deg jobb og må du regne med at det blir tøft dersom du ikke har en god forklaring på hva du har gjort de siste årene Men du har jo tydeligvis god erfaring i å ligge deg til ting, så det ordner seg vel så lenge du ikke møter på en kvinnelig sjef
Gjest Vampyra Skrevet 30. april 2007 #31 Skrevet 30. april 2007 Noe som jo hjelper på graviditetsdelen, men 100 % sikkert blir det aldri. Og så sant de ikke er trofast, hvor lang tid tar det før du får en eller annen sykdom? Dømmer deg ikke, men sier bare at det er ikke noe for meg så lange jeg har andre valg ← Hehe. Hun har sikkert ikke tenkt på at når konene oppdager at ektemennene har påført dem klamydia og det som værre er stopper nok pengestrømmene rimelig kjapt
Gjest Peachbud Skrevet 30. april 2007 #32 Skrevet 30. april 2007 Du kommer ikke til å være 22 for alltid.
Gjest Merete Skrevet 30. april 2007 #33 Skrevet 30. april 2007 Krevde ikke utleier kopier av lønnsslipper? Vel, man velger selv hvordan man lever, men det viktigste er at man kan stå for det senere. Og dersom du søker deg jobb og må du regne med at det blir tøft dersom du ikke har en god forklaring på hva du har gjort de siste årene Men du har jo tydeligvis god erfaring i å ligge deg til ting, så det ordner seg vel så lenge du ikke møter på en kvinnelig sjef ← Han krevde ikke det, nei. Har aldri opplevd det. Jeg får finne på en forklaring da, vettu.
Hobgoblin Skrevet 30. april 2007 #34 Skrevet 30. april 2007 Men senere, når du skaffer deg en jobb, skal du for alltid lyve om fortiden din, eller vil du være åpen om livet du lever nå? Jeg vet faktisk ikke hvordan jeg hadde reagert, hvis en kollega fortalte meg at "da jeg var i begynnelsen av 20-årene, var jeg prostituert." Tror jeg hadde blitt ganske så Det er jo rimelig spesielt, og jeg er enig med de over som skriver at det er forskjell på å få ting og å klare seg selv her i livet. Og personlig setter jeg selvstendighet svært høyt, både i mitt private liv, og særlig i arbeidslivet...
Gjest Camma Skrevet 30. april 2007 #35 Skrevet 30. april 2007 Jeg har ikke så mye til overs for elskerinner som vet at mannen er gift... Om du faktisk har følelser for tre menn, og du hadde drevet på samme vis dersom du IKKE hadde fått alt det du får, så er det jo èn ting. Men det er klart at dersom det er ren utnyttelse du driver med, så har jeg litt større problemer med å svelge det. Og det ser vel kanskje slik ut.... At det er mange jenter som gjør som deg er jeg dessverre ikke i tvil om... Finnes jo en del "gold-diggers" i Oslo, og dessuten kan man vel diskutere hvorvidt en del parforhold er av samme kategori; typisk pen dame som er gift med rik, mindre pen mann, hvor mannen forsørger kona med alt hun trenger av klær, smykker, bil og hus osv, uten at det er noen dyp kjærlighet inne i bildet.... Mitt største problem med din situasjon er altså elskerinnedelen, ikke egentlig utnyttelsen. Mannfolkene gir jo av egen fri vilje!
Gjest Bellatrix Skrevet 30. april 2007 #36 Skrevet 30. april 2007 I mine øyne havner dette godt innenfor det jeg definerer som prostitusjon og det har jeg aldri drevet med. Hva andre gjør og ikke gjør i så måte, blander jeg meg ikke borti, men var jeg deg ville jeg nok ha satt meg ned og tenkt litt over de mulige konsekvensene dette kan få for deg siden. ← Enig der. Dette er ingenting annet enn prostitusjon. En dag havner du i en situsjaon hvor du ikke kan ligge deg til ting, hva gjør du da? Når deneneste tingen du har på cv-en er sex?
Gjest Kaya83 Skrevet 30. april 2007 #37 Skrevet 30. april 2007 Neida, men atte.. Enhver er jo sin egen lykkes smed, så do your thing du.. Men jeg ville vel anbefalt deg å få deg en jobb.. Om ikke bare for det sosiale, så også fordi den eneste jobben du får med et så langt hull i CV'en er til nøds jobb i kassa på rimi.. Jeg tviler på at du får jobb av Røkke selvom du knuller han liksom, og når du er vant til å ha mye penger mellom hendene, så er det vel kanskje litt kjipt å gå ned til 200000 i året før skatt..
Gjest piffen Skrevet 30. april 2007 #38 Skrevet 30. april 2007 noe så tragisk. Du eier jo ikke moral egentlig. Jeg antar at disse mannfolka dine har barn om ikke de tenker på dem burde vel du gjøre det? Lever du bare på penisene demmes eller har du sosialtrygd også? Har bare en ting å si jeg:
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2007 #39 Skrevet 30. april 2007 Kjære Merete,hadde du gidda å ligge deg frem i verden om du ikke hadde fått noe for det? Du sier jo selv at du ligger deg FREM i verden? Det betyr at du vil gjerne ha noe for det? Ergo,du oppererer på lik linje med andre prostituerte
Gjest Gjesten Skrevet 30. april 2007 #40 Skrevet 30. april 2007 La no jentungen få styre på, ho har jo bestemt seg, og gjer det jo, så då får ho no fortsette då. Men, hadde eg vore deg Merete, så hadde eg nok brukt dagtida på å studere, sånn at eg ikkje hadde hol i CV-en. For du skjønne det, at den bilen vil tape verdi, leiligheten er ikkje din, og generelt sett virke det ikkje som om du kjem verken opp eller fram på dette viset, berre at du har ein bedageleg kvardag. Og husk at det tar slutt så fort ein av gutta dine kjem heim med klamydia, så sjekk deg jevnlig...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå