Gjest =tentacle= Skrevet 30. april 2007 #41 Skrevet 30. april 2007 La no jentungen få styre på, ho har jo bestemt seg, og gjer det jo, så då får ho no fortsette då. Men, hadde eg vore deg Merete, så hadde eg nok brukt dagtida på å studere, sånn at eg ikkje hadde hol i CV-en. For du skjønne det, at den bilen vil tape verdi, leiligheten er ikkje din, og generelt sett virke det ikkje som om du kjem verken opp eller fram på dette viset, berre at du har ein bedageleg kvardag. Og husk at det tar slutt så fort ein av gutta dine kjem heim med klamydia, så sjekk deg jevnlig... ← Det gjør det vel ikke nødvendigvis. Om en kone smittes blir det ikke nødvendigvis oppdaget, og om det blir oppdaget, blir ikke nødvendigvis mannen satt i bur av den grunn.
Gjest Gjesten Skrevet 30. april 2007 #42 Skrevet 30. april 2007 Nei, ikkje sjølvsagt, men mest truleg, normalen, ein viss risiko i det minste....
Gjest =tentacle= Skrevet 30. april 2007 #43 Skrevet 30. april 2007 Nei, ikkje sjølvsagt, men mest truleg, normalen, ein viss risiko i det minste.... ← En viss risiko selvsagt, men gifte kvinner pleier ikke sjekke seg for klamydia så ofte.
Gjest Gjesten Skrevet 30. april 2007 #44 Skrevet 30. april 2007 Eg har no alltid sjekka alt når eg tar celleprøve, det gjer dei eg kjenner også, uavhengig av sivilstatus. Er verkeleg folk så snille med partnerane sine? Eg sjekkar no alt like godt når eg først ligg der... Koste meg ikkje mange kaloriane det.
valentino Skrevet 30. april 2007 #45 Skrevet 30. april 2007 Jeg tror det jeg driver med er vanligere enn folk flest tror; å ha sex for å få goder. For tiden har jeg 3 (rike) gifte menn i 40-årene (jeg er selv 22) som jeg har sex med, og til gjengjeld gir de meg smykker, klær ++ og de betaler husleia og maten min. Ja, jeg er kanskje umoralsk, men jeg nyter sexen, så hva er egentlig feil med det? Jeg lever faktisk utrolig bra (bor i en stor, strøken leilighet rett ved bogstadveien, og har en helt ny bil :-D), og har alt jeg trenger. Jeg trenger ikke ha en jobb. På videregående lå jeg med en lærer og fikk 6'er i det faget, og en jobb jeg tidligere hadde fikk jeg pga at jeg hadde sex med arbeidsgiveren. Noen andre som tør å innrømme at de også gjør det/har gjort det? ← Du tror du ligger deg fram i verden ja. Lykke til med livsløgnen din.
Gjest Elastica Skrevet 30. april 2007 #46 Skrevet 30. april 2007 Jeg håper du vil være like fornøyd med dine valg i fremtiden, som det virker som du er nå. Det er nemlig ikke noe tvil om at det kun er noen år til du ikke lenger kan ligge deg "frem" her i verden, som du liker å kalle det. Og da er det en fattig trøst, bokstavelig talt, at den leide leiligheten ikke lenger står til disposisjon til deg, men til en annen korttenkt og villig 22-åring, at bilen ikke lenger kan brukes til å oppnå høy status og at det sannsynligvis kommer til å dukke opp en del ubehagelige spørsmål om hva du brukte disse årene til. Det spørs om du ikke kommer til å angre på at du i tillegg til å ødelegge for deg selv i fremtiden, også har ødelagt ditt eget selvbilde ved å leve slik du gjør. Undersøkelser viser nemlig at kvinner som over tid lever slik du gjør, ofte får dårlig selvbilde og selvtillit. Og når man heller ikke har sin unge alder og skjønnhet å flyte på, ja da står det nokså sjabert til. Men lykke til.
Gjest Hilde K S Skrevet 30. april 2007 #47 Skrevet 30. april 2007 Jeg er litt lei av han ene, du kan ta han ← Han å ha litt muskler også, altså.
Gjest Hilde K S Skrevet 30. april 2007 #48 Skrevet 30. april 2007 Hvem er det som ødelegger selvbildet til hvem her?
Gjest Elastica Skrevet 30. april 2007 #49 Skrevet 30. april 2007 Hvem er det som ødelegger selvbildet til hvem her? ← Trådstarter spurte om det er mange i hennes situasjon på KG, noe det åpenbart ikke er. Da er det vel nokså naturlig at man skriver litt om hva man syns om å leve på denne måten. Og reaksjonen forundrer meg ikke det minste.
cand.intet Skrevet 30. april 2007 #50 Skrevet 30. april 2007 Bare et tips til TS: Du burde endre tittelen til "jeg ligger meg gjennom livet". Når man snakker om å "ligge seg fram i verden", så er det snakk om damer som har sex for å klatre karrieremessig. Skuespillerinne ligger med regissør, ambisiøs ansatt ligger med sjefen osv.
Gjest Bellatrix Skrevet 30. april 2007 #51 Skrevet 30. april 2007 Bare et tips til TS: Du burde endre tittelen til "jeg ligger meg gjennom livet". Når man snakker om å "ligge seg fram i verden", så er det snakk om damer som har sex for å klatre karrieremessig. Skuespillerinne ligger med regissør, ambisiøs ansatt ligger med sjefen osv. ← Det er vel det hun tror hun skal etterhvert da.
Mrs. K Skrevet 30. april 2007 #52 Skrevet 30. april 2007 (endret) Tråden er ryddet. Diskusjon om moderering kan tas i tråden her. Trille (mod) Endret 30. april 2007 av Trille
Hedda-78 Skrevet 1. mai 2007 #53 Skrevet 1. mai 2007 Trådstarter: dette kommer du ikke til å være stolt av når du runder 30.
Kykkelikokos Skrevet 1. mai 2007 #54 Skrevet 1. mai 2007 Jeg dømmer ikke noen for å leve på denne måten, men jeg tipper likevel at merete bare er et troll med god fantasi. Uansett, så skjønner jeg ikke hvorfor noen gidder å hisse seg sånn opp fordi noen velger å selge en tjeneste som tilfeldigvis er sex. Folk som velger å selge sex, gjør livet bedre for mange andre som ikke klarer å få sex på vanlig vis. Det synes jeg ikke man skal kimse av. Samtidig skal det sies at man ikke kan leve i sus og dus resten av livet av å selge kroppen sin. Kroppen forfaller, så jeg tror ikke man håver inn de store summene når man har rundet 40 og det henger både her og der.
Gjest Uregistrert Skrevet 1. mai 2007 #56 Skrevet 1. mai 2007 Hva gjør du om 10 år, når du ikke er lekker lenger ?
Top Gun Skrevet 1. mai 2007 #57 Skrevet 1. mai 2007 Jeg lever hvertfall bedre enn de fleste. Derfor syns jeg det er et kurant valg. Dessuten om jeg ikke har sjansen til å drive med dette lenger så tror jeg faktisk at jeg skulle funnet meg en jobb. Jo lenger du er utenfor normalt arbeid jo mer vil en framtidig arbeidsgiver tvile på å gi deg arbeid. Men du kan jo gjøre begge deler samtidig.
Gjest Sativa Skrevet 1. mai 2007 #58 Skrevet 1. mai 2007 Hvordan kan du si det? De velger selv å gi meg penger og ting, akkurat som mennene sikkert gir kona sine penger og ting også! Er en kvinne som er hjemmeværende prostituert da? Bare fordi mannen forsørger henne ? ← Horeri fra ende til annen. Men hovedsaken er jo at du er lykkelig. Og det er du sikkert siden du får så mye penger.
Gjest Kaya83 Skrevet 1. mai 2007 #59 Skrevet 1. mai 2007 Man trenger jo ikke akkurat å være fin og stram for å være hore da.. Det er jo bare å ta en kjapp tur ned på strøket, så finner man fort ut av det.. Så lenge man har fitte og pupper så er mannfolka fornøyd.. Men jeg hadde funnet meg en vanlig jobb fort som faen hvis jeg var i den situasjonen, og heller brukt prostitusjonen som en bijobb..
Gjest Gjest_Devin_* Skrevet 1. mai 2007 #60 Skrevet 1. mai 2007 Er det ikke her vi skal fordømme horekundene da?? Si hvor patetiske de er osv..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå