Gjest lillelou Skrevet 13. juni 2007 #81 Del Skrevet 13. juni 2007 Niks, null kjole..... Føles som jeg leve rinni en boble for tida, så jeg klarer ikke å stresse helt heller,sjøl om jeg kjenner på at jeg burde. Den er bestilt fra Sverige,hvor den er sydd og designet, og inntil nylig virket det som alt gikk som smurt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 13. juni 2007 #82 Del Skrevet 13. juni 2007 Kjoledama tar ikke telefonen.....nå begynner jeg virkelig å bli engstelig...har prøvd å ringe både i går og i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 13. juni 2007 #83 Del Skrevet 13. juni 2007 dumme kjoledama, hun burde da iallefall ta telefonen når selveste Bruuuuden ringer!!! Skjønner godt at du stresser litt, men samtidig er 9 dager laaaang tid. Og hun har jo sagt at den blir ferdig, så da blir den nok det, også får vi alle bare be om at den passer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 13. juni 2007 #84 Del Skrevet 13. juni 2007 Jaaaha...sånne såler man kan legge nedi skoene sånn at man ikke blir så gåen i beina....fikk du mms,forresten? Hvor kjøper man sånt da? Hørtes ut som noe for meg. Nei, jeg fikk ingen MMS Og du, kjolen er ikke stoppet tollen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 17. juni 2007 #85 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Nå ER ihvertfall kjolen på vei,og bør være her seinest tirsdag! :juhu: Siden sist har flere ting til falt på plass- det er avklart at broren min kommer, og vi har bestilt kaken og ekstra blomster til bordpynt. kaken blir "todelt" det vil si to kaker som skal stå på stativ på skrå i forhold til hverandre. Den øverste blir en sjokoladekake med to typer sjokolademousse (lys og mørk) og pære. Den nederste kaken blir en klassisk lukket valnøtt, og der skal kakefigurene våre sitte og dingle med føttene. I tillegg er undertøyet kommet,og det var naaaaajst.Og kjolen til etterpåfesten er klar. I morgen skal jeg og søsterfrøet kjøpe smykker til meg og sko og smykker til henne, og så skal vi vaske hus-foreldrene mine og broren min kommer seeeint mandag kveld. 5 dager igjen! Endret 17. juni 2007 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 17. juni 2007 #86 Del Skrevet 17. juni 2007 :juhu: for kjole på vei, kake og familebesøk og alt!!! Jeg har allerede begynt å grue meg til bryllupet ditt er over - hvilken unnskyldning skal jeg ha for å bable bryllup da?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 22. juni 2007 #87 Del Skrevet 22. juni 2007 i dag skal jeg gifte meg! :juhu: :juhu: Jeg gleder meg selvsagt noe alldeles sinnsvakt og har en skokk dinosaurer traampende rundt i magen. Foreløbig er det og vi får håpe det holder seg. Har forsmådd bryllupsdagboka en smuuuule, men alt styret i forkant av dagen kan dere lese om i den vanlige dagboka.Jeg mangla blant annet kjole så seint som onsdag.... Men huhei, nå stikker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 22. juni 2007 #88 Del Skrevet 22. juni 2007 GRATULERER masse med dagen!! Håper at sola ikke finner på å stikke bak skyene, og at dere får en deilig og uforglemmelig dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majabeth Skrevet 22. juni 2007 #89 Del Skrevet 22. juni 2007 Håper dere får en kjempefin dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 22. juni 2007 #90 Del Skrevet 22. juni 2007 Gratulerer så mye med dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 22. juni 2007 #91 Del Skrevet 22. juni 2007 Gratulerer med den store dagen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 23. juni 2007 #92 Del Skrevet 23. juni 2007 tusentusen takk for alle gratulasjoner! Det ble virkelig en superb dag, og nå skal jeg prøve å fortelle litt om den. Min ektemann sover,og jeg sitter her og dingler- det er et avbrudd i alle festlinghetene... Veeeel: Dagen før dagen samlet vi de som kunne komme av bryllupsgjester,og gikk ut og spiste på Frati. Veldig vellykket,og en utmerket måte å starte feiringen på. Bryllupsdagen begynte tiiiiiidlig.Klokka halv seks våknet jeg,og fikk ikke sove lenger. Så da kastet jeg på meg noen provisoriske klær, stod opp og tuslet ut på terrassen. Været var veldig lovende,og temperaturen nydelig. Jeg ordnet meg en kopp te,og etterpå tappet jeg i badekaret,hvor jeg tilbragte en god time. Formiddagen gikk med til småoppgaver som å gjøre ferdig bordkort og bordplan, spise frokost hos svigermor, sammen med søsteren til O, og ellers til å kjenne på den gryende brudefølelsen. Klokken halv tolv hadde jeg hentet buketten og kommet meg på plass hos frisøren,hvor jeg ble dullet med etter alle kunstens regler. Søsterfrøet mitt var der,og forloveren kom etter hvert. Vi hadde gooood tid,og storkoste oss mens frisyren og sminken min "vokste fram". Etter at jeg hadde fått på kjolen og hadde buketten i hånden,gikk vi alle tre samlet opp til tinghuset. jeg fikk en del blikk og tilrop,og det var ganske uvant,men absolutt noe jeg kunne leve med. Oppe ved tinghuset ventet foreldre,og snart kom O,spm så fantastisk kjekk ut i dressen sin. Seremonien var enkel,men veldig fin og rørende,og jeg felte en tåre eller ti da dommerfullmektigen leste "Lyset" av Halldis Moren Vesaas. "Vårt" dikt, og helt tilfeldig. Etter vielsen ble det fotoseanse på trappa, riskasting,og plutselig kom kollegene til O marsjerende med hjelmer, refleksvester og flagg for å gratulere oss. Utrolig artig og uventet. Så kastet O og jeg oss i bilen,sammen med forloverne og cruiste utover mot Lade og Sponhuset. Vel framme skålte vi alle fire i champagne før vi gikk ned til lokalet for å ta imor gjestene våre. Og det ble en glimrende fest, maten var nydelig, talene vakre og rørende, min bror sang en nydelig sang, O's forlover hadde laget en grufull sang på meodien "Nidelven stille"... Alt i alt en helt fantastisk dag. Sponhuset og naturen rundt viste seg fra sin beste side,gjestene koste seg,og alt var bare velstand. Og så har vi fått et berg av gaver... Føles utrolig godt at jeg og O endelig har fått hverandre og skal være sammen til Dovre faller. Jeg er lykkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 23. juni 2007 #93 Del Skrevet 23. juni 2007 Så da tror jeg at jeg rett og slett stenger denne boka. Bryllupet er vel over og "lykkelig til sine dagers ende" venter på meg og min O. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg