Gå til innhold

bryllups-palooza


Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lillelou

Hullu! :lykkelig:

I dag har vi vært og levert prøvingsattesten og kikket på vielseslokalet. Det er kjempefint, så vi er godt fornøyd med valget. Og så kikket vi litt mer på ringer- i neste uke avgjørelsen tas. :sjenert:

Har funnet ut hvordan vi kunne tenke oss å pynte vannkaraflene, se her! Det grønne er hjertranke, som jeg også skal ha i buketten, så det tror jeg blir fiiiint. :juhu:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest lillelou

Jeg er visst ikke den flinkeste til å oppdatere denne bryllupsdagboka- det meste foregår i den "vanlige". :sjenert: Men her slipper ihvertfall pusla å bli plaget av bryllupssnakk, så good on me! :juhu:

Uken som kommer må brukes til minst tre ting:

*ringer på plass

*meny må planlegges

*vin endelig bestemmes

Brudgommen reiser til Oslo til helga for å lete etter sko og mansjettknapper, og skal samtidig spise "utdrikningsmiddag"- ikke mye rølpeopplegg der i gården, nei. :sjarmor:

Ellers begynner jeg så vidt å bli bittelitt bekymret for om kjolen overhode blir ferdig, den skal sendes fra Sverige,og bare dèt tar jo noen dager... :sjenert: Sko må på plass, det fikk jeg gavekort på til bursdagen min av min kjæreste, og eventuelle smykker må også vurderes.Er en god del å gjøre framover,ja! og det er under 4 uker igjen! :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

:juhu: pusla!!!

I dag har vi bestilt ringer! 5.5mm brede,flate i børstet gult gull fra Saint Maurice! Har ikke bilde, men på www.saintmaurice.de ligger de under "Pas de deux"-kolleksjonen og dameringen har en skrått innfelt diamant. Det skal ikke jeg ha. Hurraaaaaa! Alt ble plutselig så mye mer håndfast nå! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke svensk tv4 jeg :grine: , men det er kanskje like greit. Jeg kunne jo fått noen gode ideer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld kl. 20.00 er det et program på svensk tv4 om bridezillas :)

:juhu: DET skal ses! Takk for tipset! :kyss:

Unnskyld, jeg har visst tatt feil dag :sjenert:

Men jeg vet det skal være

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest lillelou

...og kjolen blir sendt fra Sverige i neste uke! :juhu: :juhu: :juhu:

Jeg motet meg nettop opp og ringte....:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:juhu: Jaaaaa! Hurra for alt som er på plass! Nå kan jeg også presentere menyen her,sånn at dere kan få blitt litt sultne:

:sjarmor:

Velkomst:

halvmusserende søtlig hvitvin (Saracco) med årets jordbær

tapas:

urtebrød

aioli

mojo

marinerte oliven

tomatsalat

spanske kjøttboller

artisjokkhjerter i marinade

hvitløkskrydret kylling

scampi med chili og hvitløk

blåskjell

lammecarrè med mango-og papayasaus

manchego (spansk ost)

båtpoteter

fyllt sopp

viner:

Rosa da Ninfa (rosè)

og antageligvis Tariquet (hvitvin)

evt øl eller mineralvann til de som ikke drikker vin

Frukt og ost

Kakebord og kaffe avec

snacks (potetgull, nøtter)

Nattmat rundt midnatt;

tomatisert grønnsakssuppe

Det som er trist, er at forloveren min og mannen ikke kan komme, pga av hennes kompliserte graviditet. Skulle supergjerne hatt dem der,men vi må bare innse at slik blir det ikke. Skal nok få feiret sammen med dem også på et tidspunkt. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...