Gå til innhold

bryllups-palooza


Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Ojoj, det hørtes digg ut *vann i munnen*. Kjekt med tapas da, så blir det litt mer uformelt enn standard 3-retters (jeg noterer flittig :sjarmor:).

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pesto

Hei, helt fantastisk mat. Skulle ønske vi også kunne gjøre noe sånt, men vi har for mange sære folk med oss desverre... Jordbær i velkomstdrinken hørtes også veldig godt ut, også ser det så bra ut. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Heihei! :juhu: Så gøy at dere syns maten ser god ut- ekstrahei til Pesto....jeg blir litt småsulten av nicket ditt...:sjarmor: Kjekt med en nytt fjes!

Nå skal jeg,i beste brudeånd lage en liste over hva som er ok og hva som ikke er ok (igjen):

ok

vielse

festlokale

meny

kjole (venter på,men satser på at er ok)

dress til brudgommen

bukett og knapphullsblomst

ringer

alle gjester har svart

frisør

skal bestille sko i dag

små organzaposer og kaketopp på vei

bordkort

ikke ok

skjorte til brudgom

mansjettknapper til samme fyr

skoene hans

bestille frisør til han

bryllupskake

hvem skal kjøre oss?

hvem tar bilder?

troooooor det var det.....:sjenert:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se det er flere som skal ha tapas! Det er mitt eneste krav til bryllupet vårt - jeg skal ha tapas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har jo ikke noe liv, så jeg :hoppe: litt for sko og verdens kuleste tresko her inne også.

:juhu:

Endret av pusla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:juhu:

Kjenner på at selv om jeg gleder meg kjempemasse til selve bryllupet,så gleder jeg meg enda mer til det hele er over, og til å spise kakerester og kikke på gaver. Akkurat nå er det en masse små stresselementer som kan bikke over til å bli irritasjonsmomenter,og det liker jeg ikke. Jeg liker den herlige hverdagen sammen med min supergode prinseelskling O.

Og så blir jeg lei av gnålet her på sidene om hvor himla perfekt man skal være på bryllupsdagen-enhver kan jo få prestasjonsangst av mindre. Og enkelte av artiklene er jo som tatt rett ut av 50tallet.Fru meg her og fru meg der,man forblir vel mer eller mindre det samme mennesket,vil jeg tro!

:sol:

Ellers har jeg bestemt at det skal bli nydelig vær den bryllupshelga! Det skal bli akkurat passe varmt og lørdagen skal det være perfekte grillforhold!

Forøvrig er brudeskoene sendt fra Lille Vinkel nå,og jeg må bestemme meg for bruuuudeundertøy,for det tar jo noen dager i posten. Figleaves denne gangen også,tenker jeg.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

:juhu:

BUSTIS! :kyss::kose: Hvordan står det til? Jeg er forferdelig sløv når det gjelder å besøke andre dagbøker for tida, men det er kanskje et resultat av bruuuudetilstanden?Det meste går i meg,meg,meg...og litt O....:sjenert: Hvordan ble det med den utstillingen?

Jah, jeg liiiiker det undertøyet. :sjarmor:

Nå er det like før vi bare kan lene oss tilbake og telle ned...skoene mine tror jeg kommer i dag (sporer sendingen og den kom til byen i går kveld) , ringene ( :hjerte: ) er ferdige og skal hentes i dag! Og den søte kaketoppen og de små pooosene er kommet til postkontoret...så her skjer det ting!

*synge fuck in the forrest-sangen*

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Nå er bruuuudeskoene og bruuuudetreskoene i hus! :juhu:

Og de var kjempefine og jeg tror ikke det skal bli noe problem å "holde ut" i dem. Skal kjøpe Party Feet for sikkerhets skyld,da.

Ellers har vi vært og hentet ringene i dag, og jeg kan knapt se meg mett på dem, det er alldeles merkelig :hjerte: . Gled deg til det blir din tur, brudespirepusla! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lillelou
Partyfeet?????

Jaaaha...sånne såler man kan legge nedi skoene sånn at man ikke blir så gåen i beina....fikk du mms,forresten?

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

9 dager igjen! :juhu:

Mandag hadde jeg prøvetime og fikk farget håret og eksperimentert meg fram til en helt fantastisk frisyre,og nå gleder jeg meg villt! Sminket ble jeg også,og så fiiiiiiiiin som jeg blir! Fyttigrisen!

KJOLEN derimot er fortsatt ikke kommet-og det må jeg si stresser meg en smule...hva gjør jeg hvis den ikke blir ferdig?Stiller i noe jeg river med meg fra Hennes&Mauritz?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke fått kjolen ennå?! Jeg hadde nok stressa litt da, jeg også. Hvor har du bestilt den fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...