Gå til innhold

Jeg har lyst til å være utro..


Gjest Gjest_Ane_*

Anbefalte innlegg

Enig med Gjest-gjest her, stilte TS noen spørsmål i stad, men det var kun en hobbysosiom som følte seg kallet til å svare. Så TS, hvor er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Ane_*

Denne diskusjonen tok en litt annen vending enn jeg i utgangspunktet var ute etter. Jeg har ikke behov for å diskutere min samboer og mitt sitt forhold. Vi har det helt fint, og jeg er åpen og ærlig ovenfor han om alle mine følelser og eventuelle handlinger dersom det blir noen.

Og siden dere virker så nyskjerrige så har min samboer og jeg hatt sex en gang etter at han ble syk for 2 år siden, eller det vil si.. vi har prøvd en gang. Og vi har vært sammen i 7 år.

Jeg har kjent denne andre gutten i tre måneder, og som jeg skrev tidligere så virker det som han har prøvd å holde det skjult for meg at han har kjæreste. Han har ikke nevnt det overhodet og det virket som han forsnakket seg når det kom frem i går.

Jeg har altså frem til i går trodd at jeg flørta med en som var singel. Så at dere dømmer meg som flere av dere gjør, skjønner jeg ikke helt. Bortsett fra dere som syntes så synd på samboeren min. Men dere kjenner ikke vårt forhold og vår situasjon.

Grunnen til at jeg nå er litt fortvilet er jo fordi det har kommet frem at han jeg har blitt betatt av har dame. Og det vi driver med føles veldig feil ut ovenfor henne, selvom jeg ikke aner hvem hun er.

Og jeg lurer nå på hvordan jeg skal forholde meg til han, siden han fortsetter å klenge på meg og flørte med meg tiltross for at han er opptatt. Og siden jeg liker han så har jeg litt vanskligheter for å ikke bare bli med på leken. Jeg har jo veldig lyst på han. :forvirret:

Jeg lurte på om det var noen grei måte jeg kunne tatt opp dette med han på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baby-E
Og jeg lurer nå på hvordan jeg skal forholde meg til han, siden han fortsetter å klenge på meg og flørte med meg tiltross for at han er opptatt. Og siden jeg liker han så har jeg litt vanskligheter for å ikke bare bli med på leken. Jeg har jo veldig lyst på han. :forvirret:

Jeg lurte på om det var noen grei måte jeg kunne tatt opp dette med han på?

Det at han ikke har nevnt dama, kan jo være en ren tilfeldighet. Sjansen fr at han kun tar dette som flørt, og at du legger for mye i det kan jø være der?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt, men jeg syntes nå han er litt ekstrem til at det bare er vennskaplig flørting. Han kan dukke opp fra ingensteder og snuse meg i nakkehårene, klapser meg på baken, gnir seg inntil meg bakfra.. men han ler og flirer mye rundt det. Han driver alltid å skal klå meg under genseren når han er kald på hendene og "slåss" med meg. Han stryker meg over håret og skal hele tiden klemme på meg. Hadde jeg ikke vært interessert så hadde jeg oppfattet han som veldig slitsom. Dette må da være mer enn bare vennskaplig flørting når det skjer hver dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baby-E
Selvsagt, men jeg syntes nå han er litt ekstrem til at det bare er vennskaplig flørting. Han kan dukke opp fra ingensteder og snuse meg i nakkehårene, klapser meg på baken, gnir seg inntil meg bakfra.. men han ler og flirer mye rundt det. Han driver alltid å skal klå meg under genseren når han er kald på hendene og "slåss" med meg. Han stryker meg over håret og skal hele tiden klemme på meg. Hadde jeg ikke vært interessert så hadde jeg oppfattet han som veldig slitsom. Dette må da være mer enn bare vennskaplig flørting når det skjer hver dag?

Noen mennekser er flørtete av natur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har lyst på ei elskerinne, og ser på deg som et enkelt mål, siden han ser at du er i et forhold som ikke inneholder særlig mye sex..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns ikke hans motivasjon for å flørte spiller noen som helst rolle. Kanksje han liker oppmerksomhet. Kanskje han pleier å ha elskerinner og nå er på jakt etter en ny. Kanskje det rett og slett er hans væremønster. Men det spiller da ingen rolle. For du har tenkt å være utro. Mot din elskedes samtykke. Og med en mann som har ei ventende hjemme på seg. Eier du ikke skam? Du kan da virkelig ikke mene at du elsker mannen din når du er villig til å bedra han og svike han på det groveste bare for å få oppfyllt seksuelle behov? Kjøp deg noe fra Kondomeriet og en voksenfilm eller to. Nærhet kan du vel fortsatt få fra mannen din - orgasmene kan du ordne selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt, men jeg syntes nå han er litt ekstrem til at det bare er vennskaplig flørting. Han kan dukke opp fra ingensteder og snuse meg i nakkehårene, klapser meg på baken, gnir seg inntil meg bakfra.. men han ler og flirer mye rundt det. Han driver alltid å skal klå meg under genseren når han er kald på hendene og "slåss" med meg. Han stryker meg over håret og skal hele tiden klemme på meg. Hadde jeg ikke vært interessert så hadde jeg oppfattet han som veldig slitsom. Dette må da være mer enn bare vennskaplig flørting når det skjer hver dag?

Dette er jo enkel form for seksuell trakassering! Jeg syns du skulle melde ham til verneombudet.

Fra spøk til alvor: Jeg er blant de som mener enhver må ta ansvar for sine handlinger overfor sine partnere. Men nå kommer vel moralpolitiet stormende.

*løpe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Ane_*
Jeg syns ikke hans motivasjon for å flørte spiller noen som helst rolle. Kanksje han liker oppmerksomhet. Kanskje han pleier å ha elskerinner og nå er på jakt etter en ny. Kanskje det rett og slett er hans væremønster. Men det spiller da ingen rolle. For du har tenkt å være utro. Mot din elskedes samtykke. Og med en mann som har ei ventende hjemme på seg. Eier du ikke skam? Du kan da virkelig ikke mene at du elsker mannen din når du er villig til å bedra han og svike han på det groveste bare for å få oppfyllt seksuelle behov? Kjøp deg noe fra Kondomeriet og en voksenfilm eller to. Nærhet kan du vel fortsatt få fra mannen din - orgasmene kan du ordne selv.

Siden det virker som du ikke har lest innleggene mine sikkelig så velger jeg å overse innlegget ditt. Dette blir bare for dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er spørsmålet?

Du har lyst til å være utro! Han har har lyst til å knulle!

Du ytrer ingen skrupler med å tilfredsstille dine behov! Hva ønsker du å høre fra oss; Fyfy eller gogo! Dette lukter en pål av type smyger! :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
Siden det virker som du ikke har lest innleggene mine sikkelig så velger jeg å overse innlegget ditt. Dette blir bare for dumt.

Jeg synes det Wadjet skrev var bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke hans motivasjon for å flørte spiller noen som helst rolle. Kanksje han liker oppmerksomhet. Kanskje han pleier å ha elskerinner og nå er på jakt etter en ny. Kanskje det rett og slett er hans væremønster. Men det spiller da ingen rolle. For du har tenkt å være utro. Mot din elskedes samtykke. Og med en mann som har ei ventende hjemme på seg. Eier du ikke skam? Du kan da virkelig ikke mene at du elsker mannen din når du er villig til å bedra han og svike han på det groveste bare for å få oppfyllt seksuelle behov? Kjøp deg noe fra Kondomeriet og en voksenfilm eller to. Nærhet kan du vel fortsatt få fra mannen din - orgasmene kan du ordne selv.

Du må lese innleggene bedre, for du snakker om ting du IKKE har peiling på. TS har lov av mannen, så de har en form for åpent forhold påd ette, derfor blir det ikke utroskap. Og hva hun og mannen blir enig i, har du IKKE noe med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hun som løper
Jeg syns ikke hans motivasjon for å flørte spiller noen som helst rolle. Kanksje han liker oppmerksomhet. Kanskje han pleier å ha elskerinner og nå er på jakt etter en ny. Kanskje det rett og slett er hans væremønster. Men det spiller da ingen rolle. For du har tenkt å være utro. Mot din elskedes samtykke. Og med en mann som har ei ventende hjemme på seg. Eier du ikke skam? Du kan da virkelig ikke mene at du elsker mannen din når du er villig til å bedra han og svike han på det groveste bare for å få oppfyllt seksuelle behov? Kjøp deg noe fra Kondomeriet og en voksenfilm eller to. Nærhet kan du vel fortsatt få fra mannen din - orgasmene kan du ordne selv.

Jeg er enig med trådstarter om at dette ble for dumt. Hun har jo sagt at hun ikke ønsker debatt om hennes forhold til mannen sin. Hvis hun ville ha råd for/imot utroskap er det plenty med tråder på dette forumet.

Jeg synes forøvrig Wadjets tone er litt ufin, om jeg får si det. Burde ikke være nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det virker som du ikke har lest innleggene mine sikkelig så velger jeg å overse innlegget ditt. Dette blir bare for dumt.

Jo, det har jeg da. Og dette er det du pakker inn i vakre ord:

- Du elsker samboeren din.

- Han har vært syk i 2 år

- Det er 2 år siden dere hadde sex

- Du vil ha sex

- Du har sagt til samboeren din at du vil ha sex, og gjerne med denne fyren

- Samboer sier at han kan skjønne det, men at han ikke syns det er greit at du har sex med andre

Oppsummering: Du lurer allikevel på om du skal gå bak ryggen på han du påstår at du elsker, bare for å få pult.

Ja, du bruker penere ord, men ingen ord kan gjøre utroskap og svik pent. Det er bare stygt, egoistisk og jævlig ekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Ane_*

Å ha lyst til å være utro, er noe helt annet enn å faktisk være det. Sånn det har vært hittil så har vi bare hatt det gøy sammen og ikke trådd over noen grense såvidt jeg vet. Og jeg har også skrevet at jeg har valgt å være åpen og ærlig mot min samboer om både mine følelser og eventuelle handlinger. At han ikke har gitt meg noe klarsignal foreløbig, betyr ikke at jeg ikke får det når/dersom det er aktuelt.

Jeg har heller ikke skrevet at jeg har tenkt til å ha meg med denne gutten. Jeg har skrevet at jeg har lyst! Jeg har veldig lyst. Men jeg er da såpass oppegående at jeg skjønner at man ikke ødelegger andres forhold. Jeg skriver videre at jeg har problemer med det at han har dame og fortsetter sitt væremønster eller hva det nå er for noe..

Spørsmålet er hvordan jeg skal forholde meg til denne nye gutten? Hva kan jeg si til han for å få han til å skjønne at han ikke kan fortsette sånn?

Jeg vil ikke ha hverken fyfy eller gogo.. jeg vet hva hva som er riktig og galt selv. Men jeg er tydeligvis svært dårlig på å formulere meg siden det virker å ha gått de aller fleste hus forbi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du må lese innleggene bedre, for du snakker om ting du IKKE har peiling på. TS har lov av mannen, så de har en form for åpent forhold påd ette, derfor blir det ikke utroskap. Og hva hun og mannen blir enig i, har du IKKE noe med.

Nei, TS har IKKE fått lov av mannen sin, og de har ikke et åpent forhold. Dette skrev TS lenger opp i tråden:

Det at samboeren min vet om mitt behov og mine "følelser" for denne andre gutten betyr ikke at han syntes det er greit. Jeg har ikke fått noe klarsignal til å gjøre hva jeg vil. Vi har ikke ett åpent forhold. Min samboer har sagt at han skjønner at jeg har behov han ikke klarer å tilfredstille og at han skjønner at dette får meg til å søke etter å få dette behovet tilfredstilt andre steder. Men at han syntes det er greit, det gjør han jo ikke. Så jeg ville fortsatt vært utro dersom jeg tok steget å gjorde noe ut av mine fantasier. Jeg har valgt å være ærlig mot min samboer om dette "problemet". Grunnen til at han ikke klarer å tilfredstille mitt seksuelle behov er en sykdom han har, så det er ikke noe som går ann å fikse. Men vi har det likevel svært bra på alle andre områder. Å gå ut av forholdet er ikke ett alternativ, men jeg ser heller ikke for meg å leve i sølibat for resten av livet heller.

Å holde seg unna denne gutten er ikke mulig, da vi er nødt til å omgåes i jobbsammenheng. Vi treffes ikke ellers. Har litt problemer med å skjønne hvordan jeg skal klare å forholde meg til denne gutten nå etter at han har nevnt dette med dama si. Det virket nesten som en glipp at han sa det. Han fikk ett litt merkelig ansiktsuttrykk etterpå og trakk seg unna meg, som om han fikk dårlig samvittighet. Men få minutter etterpå så var han den samme klengete og flørtete gutten som før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja så bare fortsett med å "forestille" deg det å være utro med denne "vennen"! Dersom dette fortsatt kun er et produkt av fantasien din forstår jeg ikke hva det er du vil at vi skal kommentere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix

Spørsmålet er hvordan jeg skal forholde meg til denne nye gutten? Hva kan jeg si til han for å få han til å skjønne at han ikke kan fortsette sånn?

Si at du synes det er ekkelt at han holder på sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
Man kan ha sex uten å ha samleie. ;)

Ja, og for deg er det kanskje nok. Men ikke for alle. Alle er ikke som deg og foretrekker det samme som deg. Jeg hadde blitt megafrustrert kunne jeg ikke hatt samleie resten av livet, og er faktisk ikke sikker på hvordan jeg hadde taklet en slik situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...