Gå til innhold

Jeg har lyst til å være utro..


Gjest Gjest_Ane_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Ane_*

For å si det kort så har jeg det veldig godt i forholdet mitt, men sex er ett ikke-tema og jeg har veldig stor appetitt. Det at jeg ikke får tilfredstilt mitt behov for sex i forholdet vårt gjør at jeg lettere oppsøker interesse hos andre.

Og jeg har nå møtt en utrolig sjarmerende og sexy gutt som jeg veldig gjerne skulle hatt som elsker. Jeg skrur på sjarmen og flørter mye med han når vi er sammen. Og han gjør det samme, så jeg tror kanskje han er blitt litt småbetatt av meg også.

Vi har kjent hverandre i tre måneder nå, og frem til i går så trodde jeg han var singel. Det er første gang han har nevnt "dama mi". Jeg kjente det stakk inni meg, ble litt sur egentlig.

Så da ble plutselig alt mye mer komplisert. Dersom jeg hadde vært utro mot min kjæreste, så hadde det vært noe jeg kunne stått for, det angår kun mitt forhold. Men når det nå viser seg at han også har kjæreste, så bør jeg vel trekke meg unna? Har så lite lyst til det og vet ikke helt om jeg vil klare det. Vi har liksom blitt gradvis mer klengete på hverandre ettersom tiden har gått. Og jeg smelter helt bare han legger en vennskaplig hånd på skulderen min. Men jeg ønsker ikke å ødelegge deres forhold, selvom jeg veldig gjerne skulle hatt han bare bittelitt, uten at jeg vet helt sikkert hva han vil.

Så hva gjør jeg nå? Å unngå han er helt umulig da vi sees i jobbsammenheng. Er dette noe jeg kan snakke med han om? :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest baby-E

Hva tror du din kjære vill følt om han viste hva du tenkte? Tror du han ville blitt såret? Om du tror det, tror jeg ikke du elsker han, for man vil vel ikke såre noen man elsker?

Så helt ærlig syns jeg du skulle fortalt han hva du følte, slik at han kunne velge om han ville være sammen med et menneske som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bellatrix
Nei, det har vi ikke. Men jeg har informert han om mine behov og at jeg er betatt av denne andre gutten.

Da kan du vel spørre om du kan få ha sex med han også, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke det som er problemet. Problemet er hvordan jeg skal klare å forholde meg til "den andre" nå som jeg har fått vite at han har kjæreste. Man går vel ikke etter forbuden frukt, gjør man vel? Selvom det egentlig gjør han ennå mer spennende og en større utfordring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baby-E
Man går vel ikke etter forbuden frukt, gjør man vel? Selvom det egentlig gjør han ennå mer spennende og en større utfordring.

Når an har planer og lyt til å være utro mot sin kjære, så vil jeg vel si at jeg trodde ikke slike mennesker hadd moral nok til å tenke at noe var forbuden frukt.

Hold deg unna da vettu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
Det er jo ikke det som er problemet. Problemet er hvordan jeg skal klare å forholde meg til "den andre" nå som jeg har fått vite at han har kjæreste. Man går vel ikke etter forbuden frukt, gjør man vel? Selvom det egentlig gjør han ennå mer spennende og en større utfordring.

Så du har fått klarsignal fra kjæresten din? Da kan du jo spørre om han andre kan introdusere deg for kjæøresten sin. Så kan du spørre henne om du kan ha sex med kjæresten hennes. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
Min samboer vet om det.

Dersom din samboer virkelig vet om det, og synes det er ok, er det jo greit i forhold til han. Men hennes kjæreste bør også vite om det og synes det er greit. Er man åpen og ærlig om en elsker og har mottatt samtykke fra partner er det ikke utroskap. Personlig virker det rart for meg, men hva andre gjør så lenge de er ærlig er opp til de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silmarill

For det første så råder jeg aldri noen til å være utro, det er veldig stygt og utrolig sårende for den som blir bedratt! Her er det 2 stk. som kan komme til å bli bedratt pga. deg.

Samboeren din vet om det sier du, hva syns han om dette da?

Om det er sexen som gjør at du "vil" være utro, mener jeg du og din partner bør snakke mer sammen om forholdet, evt. få hjelp av en rådgiver!

Her virker det jo ikke som det egentlig bare er sexen du vil ha, men du begjærer han ved at du i tilegg har følelser for han!

Det at denne "elskeren" din har kjærste fra før har DU bare godt av!

JA, hold deg langt unna denne mannen - han er opptatt, og det er du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
Når an har planer og lyt til å være utro mot sin kjære, så vil jeg vel si at jeg trodde ikke slike mennesker hadd moral nok til å tenke at noe var forbuden frukt.

Hold deg unna da vettu.

Unnskyld meg, men når man er åpen og ærlig om en ting, og kjæresten har sagt ok, er det ikke å være utro. Utroskap er å lyve og bedra.

Jeg hadde ikke klart et forhold hvor man hadde sex med andre, men det betyr ikke at alle andre skal gjøre som meg. Dersom to mennesker blir enige om at det er ok å ha sex med andre, og de ikke lyver og bedrar, så har ikke vi noe med å fordømme det. Det går ikke utover noen. En helt annen sak er det når folk lyver og bedrar og går bak ryggen på kjæresten sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Been there, done that. Og jeg har et godt råd: Ikke gjør det!!! Dette vil bare føre til elendighet for alle involverte.

Og hva feiler det kjæresten din? Synes han situasjonen er grei? Eller er det bare det at du faktisk driter i hva han synes? Men at han ANDRE har kjæreste er et problem???? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baby-E
Unnskyld meg, men når man er åpen og ærlig om en ting, og kjæresten har sagt ok, er det ikke å være utro. Utroskap er å lyve og bedra.

Jeg hadde ikke klart et forhold hvor man hadde sex med andre, men det betyr ikke at alle andre skal gjøre som meg. Dersom to mennesker blir enige om at det er ok å ha sex med andre, og de ikke lyver og bedrar, så har ikke vi noe med å fordømme det. Det går ikke utover noen. En helt annen sak er det når folk lyver og bedrar og går bak ryggen på kjæresten sin.

Nå har hun ikke sagt noe om at hennes kjære vet om at hun vil ha sex med han andre da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
Nå har hun ikke sagt noe om at hennes kjære vet om at hun vil ha sex med han andre da.

Det står lengre opp at samboeren vet om det. Og dersom hun er åpen og ærlig om det til han og han sier ok, blir jo dette hennes sak. Men hun forteller om kvaler overfor kjæresten til den mulige elskeren. Og vet ikke hun noe om det, synes jeg overhodet ikke noe om dette her. Alle parter involvert bør vite om det og si ok. Hvis ikke er det løgn og bedrag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Silmarill

Dersom din kjæreste syns det er greit at du vil ha sex med denne mannen så er jo den saken grei fra hans side!

Men, denne mannen er opptatt, og som du selv sier så går man ikke etter en forbuden frukt!

Selvom du TROR at han vil ha sex med deg bare fordi han flørter litt med deg, så er det ikke dermed sagt at han ønsker å ha sex med deg!!!

Saken er grei, hold deg unna han og finn deg en ledig elsker! I mellomtiden så får du nøye deg med plastikkvarer! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Ane_*

Det at samboeren min vet om mitt behov og mine "følelser" for denne andre gutten betyr ikke at han syntes det er greit. Jeg har ikke fått noe klarsignal til å gjøre hva jeg vil. Vi har ikke ett åpent forhold. Min samboer har sagt at han skjønner at jeg har behov han ikke klarer å tilfredstille og at han skjønner at dette får meg til å søke etter å få dette behovet tilfredstilt andre steder. Men at han syntes det er greit, det gjør han jo ikke. Så jeg ville fortsatt vært utro dersom jeg tok steget å gjorde noe ut av mine fantasier. Jeg har valgt å være ærlig mot min samboer om dette "problemet". Grunnen til at han ikke klarer å tilfredstille mitt seksuelle behov er en sykdom han har, så det er ikke noe som går ann å fikse. Men vi har det likevel svært bra på alle andre områder. Å gå ut av forholdet er ikke ett alternativ, men jeg ser heller ikke for meg å leve i sølibat for resten av livet heller.

Å holde seg unna denne gutten er ikke mulig, da vi er nødt til å omgåes i jobbsammenheng. Vi treffes ikke ellers. Har litt problemer med å skjønne hvordan jeg skal klare å forholde meg til denne gutten nå etter at han har nevnt dette med dama si. Det virket nesten som en glipp at han sa det. Han fikk ett litt merkelig ansiktsuttrykk etterpå og trakk seg unna meg, som om han fikk dårlig samvittighet. Men få minutter etterpå så var han den samme klengete og flørtete gutten som før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du har et slikt behov for sex som du har, noe jeg anser som rimelig normalt, finner jeg det rart at du føler deg fornøyd i et forhold hvor dette ikke er en ingrediens. Hvorfor syns du dette forholdet er så godt?

Videre sier du selv at man ikke går etter forbuden frukt, så hvorfor i alle dager leter du etter klarsignal for noe så fjollete her, når du innerst inne selv vet at dette er feil?

Høres for meg ut som du er klar for en periode som singel, hvor du kan prøve ut litt mer av seksualiteten din og etter hvert finne en ledig mann som matcher deg både når det gjelder sex og annet. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...