Gå til innhold

Croft`s Diary


LaraCroft

Anbefalte innlegg

Han trenger nok litt tid på å fordøye det. Han var litt på gli i sta. Men har ikke lyst til å presse han.

Tenker nok det blir en telefonrunde i løpet av de første dagene :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja idag er det starten på mors uke 6 og barnets uke 4 :rødme:

Har jeg regnet meg ut til da...

Og jeg er like trøtt :ler: Kunne egentlig bare sovet og sovet jeg.

Men jobben krever sitt, så da er det opp og stå :rosasmil:

Var en tur innom legen idag for å ta blodprøver m.m, var jo der forrige uke, men siden det er så avsidesliggende sted jeg bor på så må det jo sendes med posten osv. osv. osv

Har ingen problemer med å ta blodprøver jeg, men når dama skulle ta ut igjen nålen må hu ha revet opp en muskel eller noe slikt, nå har jeg så vondt der at jeg ikke kan strekke ut armen. * slemme dama*

Men doktoren sa at alt var som det skulle og jeg var i tipp topp shape :duskedame:

Men trøtt da, får ikke sagt det nok ganger merker jeg... Og når da kjæresten har rotet bort snusen sin :nei: og ber meg dra ut å handle ny (rett etter at jeg har våknet fra luren min) da er jeg mindre happy. Han er syk skjønner dere, så da må jeg jo gjøre det for han også da :rødme:

Men det ble bra til slutt da, når jeg bare kom meg inn igjen og fikk satt meg på KG :fnise:

Har hatt mange tanker frem og tilbake om det er noe liv der inne, men har jo ikke hatt noe tegn på noe, så alt er nok i skjønneste orden...Men tankene er der likevel. Og kjæresten gjør det han kan for å berolige meg på dette punktet :love:

Merket når jeg kjørte fra legen idag var jeg veldig positiv til at alt er i orden og følte meg trygg på det. Hvorfor dukker da tankene opp igjen? :kjefte:

Leser rundt omkring på nett og i magasiner, og bare gleder meg til å starte innkjøp av diverse...

Har sett en kombivogn med aliminiumsramme som jeg kunne tenke meg, ikke verst dyr heller. Men kanskje "litt" i tidligste laget :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker nok det blir en telefonrunde i løpet av de første dagene :-D

Jepp, du skal nok ikke se bortifra det. Men vis han noen sider på nett for fedre og slikt, det har min mann vært inne på, faktisk helt uoppfordret :sjokkert: , snartpappa.no.

Har også kjøpt magasinet Gravid, vel og merke til meg, men kjæresten leser og leser...Passer på hva jeg kan spise og ikke spise...Gode kjæresten min :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligvis at det er litt forskjellig for folk. Jeg føler meg ikke spesielt trøtt. Men det kommer vel, så skal vel bare være glad.

Flink kjæresten din er da. Håper mannen blir litt mer engasjert etterhvert. Men tror han trenger litt tid først... Har jo god tid på seg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er viktig å gi dem tid. Vi fikk det jo til på 5 prøveperiode, så kjæresten har nok hatt litt tid på å forberede seg, om det er mulig i en slik sammen heng da :ler:

Menn er jo "enkle" sjeler :ler: , så la dem sysle litt rundt med sitt...

Da pleier det meste å fungere :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Det går seg nok til her også... Kjenner jeg savner litt mer respons, men vet egentlig at han bare må få tid...

Godt jeg er så innmari tålmodig da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Artig å lese. Gleder meg til det blir min tur.

Fyker vel RETT å kjøper et gravidblad å lese i. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Leela_

Oppdaterer meg på babypraten her. :) Har selv ei venninne som venter i disse dager eller er vel en uke igjen da, men er spennende allikevel. Kan skje når som helst nå.

Og så bra at kjæresten er engasjert, er så herlig når man kan være to om ting. (Har et lite akutt savn av min egen kjæreste akkurat nå, så misunner alle som har sin der. Egentlig skal jeg jo ikke klage da, bare tre uker igjen som aleneboer).

Men ønsker deg ei fin uke, skal selv komme meg i senga her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så bra at kjæresten er engasjert, er så herlig når man kan være to om ting. (Har et lite akutt savn av min egen kjæreste akkurat nå, så misunner alle som har sin der. Egentlig skal jeg jo ikke klage da, bare tre uker igjen som aleneboer).

:duskedame: bare tre uker igjen....det blir bra vøtt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi kost oss foran tv`n med Anna Pihl, knekkebrød med brunost og en kopp god kakao :sikle:

så kos atte...

Men kjenner at trøttheten kommer sigende allerede, så det blir vel :søvn: om få strakser.

Må opp og hoppe igjen i morgen kl 0615 :hår:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovner nesten før jeg får lagt hodet på puta jeg :ler:

Og sover som en stein selv om det er så varmt at man blir helt klam. Har vinduene oppe og vifte gående på, likevel altså...

Våkner i dag til like varmt ute, men :regn: hvordan går det an?

Et skikkelig vær til å ligge å dra seg i sengen, kjennes det ut for meg.

Nok en dag med mye jobb som venter, og må selvfølgelig huske å gratulere ei tantejente av meg med bursdag, mens jeg har det i hodet. Svisj - plutselig borte vøtt...

Nei, får komme meg av sted til jobb nå. Tar jo en liten stund å kjøre. Men jeg har ingenting å klage på da, begynner 8 og er ferdig 15...Det er noe helt annet en det jeg jobbet med tidligere :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Er jo godt å ha lett for å sovne i varmen.

Her er det :sol: i dag. Håper bare det holder hele dagen. I går snudde det etter jeg kom hjem fra jobb. Så ble dårlig med grilling på oss...

Ferdig alt klokka 15 du. Hørtes deilig ut. Neida, skal ikke klage. Har fleksitid, når jeg er her tidlig kan jeg dra tidlig. I hvert fall når jeg får rotet meg til det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en liten tur innom for å si hei jeg :) Har ikke rukket å lese ordentlig, men ser ut som du har hatt en bra helg iallfall, om enn litt trøtt? :) Håper du får noen dager med litt mer energi snart også da, så du ikke sliter deg helt ut med jobb :) Og om ikke, så får du la pappan to be varte deg opp og passe på, og kose deg med tanken på hvorfor du er trøtt :)

Håper du har en kjempefin dag der inne i søvnigheten din :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom å hilser på.

Håper du har det bra og att du koser deg med den lille.

Så du er trøtt ja, det kjenner jeg til.

Var veldig trøtt de 3 første mnd og nå har jammen trøttheten begynt å komme sigende igjen.

Ha en fin uke.

Klem M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest _Leela_

Innom for å hilse på, håper du ikke er for sliten i kveld, ikke bare bare å være trøtt, men du har noe spennende i vente da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo trøtteheten tar overhånd over hverdagen min, så når jeg kommer hjem fra jobb så er det å slenge i seg middag og gå å bikke en times tid.

Blir ikke så mye morsom fritid av det, men heller ikke hvis jeg går rundt og er trøtt og surmuler :ler:

Men kjæresten er flink han da, handler inn mat og støvsuger o.l Kommer og koser innimellom, stryker meg over magen og kysser og klemmer meg :rødme: go`ingen :love:

Ikveld blir det "gay`s" for alle penga, i armkroken selvfølgelig, og med noe godt å knaske på...Det verste er at jeg er blitt hekta på feit mat nå, det er skumle greier det. Har heldigvis lite av det innomhus :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som dere har det så koselig sammen. det er kjempeviktig.

Vi lå også sammen på sofaen i går, og bare koste. Godt å være like forelsket i kjæresten selv om det har gått noen år :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...