LaraCroft Skrevet 22. april 2007 #1 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Ja, tenkte nå å starte en dagbok jeg med Men for å starte med det første først... Jeg er i slutten av tyveårene, har samboer, er delvis arb.ledig i påvente av å flytte til et avsideliggende sted , men gjør dette for kjærligheten Ja, på denne gråværs dagen her så ligger tankene å gnager i hodet mitt. Jeg skal dra alene :cry: til dette nye stedet til uka, og jeg må overnatte pga at det faktisk ikke er mulig å komme seg derfra før dagen etter. Og det koster flesk også... Håper turen er verdt det. Skal jo på jobbintervju da, så jeg satser på at det blir en positiv reise likevel...Og jeg har også ordnet med en samtale helt for meg selv, med en sjef der ang jobb i tillegg til intervjuet.... Men er jeg rar hvis jeg synes at det er litt skummelt dette??? Det er noe jeg lurer på... Kjenner jeg er ganske tung i hodet idag.... Endret 22. april 2007 av LaraCroft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 22. april 2007 Forfatter #2 Del Skrevet 22. april 2007 Ja og så går det litt bedre... Sitter nå og ser på fotball med kjæresten Og han kommer med så mange gode og søte komplimenter at humøret bare stiger og stiger...Han er så god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 22. april 2007 #3 Del Skrevet 22. april 2007 Sånne mannfolk liker vi! Velkommen til dagbok-nabolaget, forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 22. april 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 22. april 2007 Takk for det, Mrs. Valentine Ja, han er en kjæreste jeg er stolt av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 22. april 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 22. april 2007 Venninnen min har fått en , jeg blir så glad...og gleder meg til det en gang blir min tur....Gratulerer vennen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 23. april 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 23. april 2007 Nok en grå dag her i byen, men den startet i hvertfall bra for meg.... Har holdt på med litt rengjøring, og slarva litt på nett. Og har funnet tilbake til en barndomsvenninne morsomt... Men så er det litt kjedelig da at kjæresten ikke tåler lavt blodsukker, da svinger humøret. Og som den gode kjæreste jeg vil være, så gjør jeg jo det jeg kan for at ting skal bli bra. Men når det ikke funker, hva skal jeg gjøre da da???? Så da ble det et måltid, som forhåpentligvis vil hjelpe om ikke lenge ( på blodsukkeret), og da blir vel stemningen bedre tror jeg Og søsteren min har fått seg et nytt sted å bo, jippi for henne jeg blir så glad på andres vegne....det blir en så god følelse inni meg Og så håper jeg tanta ikke vil møte opp denne mnd det hadde vært noe det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayli Skrevet 23. april 2007 #7 Del Skrevet 23. april 2007 Velkommen i nabolaget! Ser du skal flytte til et avsidesliggende sted. Fortvil ikke - jeg bor selv ganske så avsides, men det har da blitt folk av meg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 23. april 2007 Forfatter #8 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Tusen takk for det Kayli... Ja, ser ikke så altfor mørkt på at jeg skal flytte...Det verste med det er det at resten av familien blir så langt borte, synes de er langt borte nå, og får sett alle så altfor sjelden . Men jeg er jo glad for at jeg også får mulighet til å se en del av landet jeg mest sannsynlig ikke hadde sett hvis det nå ikke hadde vært slik at vi skal flytte dit, og jeg har jo ordnet meg med jobbintervju og samtale , så det er jo ikke så altfor ille. Men selvfølgelig går tankene sånn opp og ned... men gjør alt jeg kan for å tenke positivt da Og når jeg bar kommer meg i arbeid der og får kommet meg på treningen som er der, så blir jeg jo kjent med folk da...selv om det kan ta litt tid... Har jo vært der på visningsreise en gang og det var ikke så "ille" som jeg trodde... Men det er litt "skummelt" å flytte på et helt nytt sted, selv hvor voksen man er... Endret 23. april 2007 av LaraCroft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 24. april 2007 Forfatter #9 Del Skrevet 24. april 2007 Ja, nok en ny dag, og den startet med solskinn, men nå har det grånet litt til igjen. Jeg gleder meg så til våren skal slå til for fullt her...savner måkeskrik og bølgeskvulp...men det er det ikke mye av her nei... En god morgen er det Som en arbeidsledig for øyeblikket kan dagene bli lange i påvente av flytting til nytt sted ...Men husarbeid og trening gjør susen innimellom Det bare er så kjedelig å ikke gjøre noe annet enn å være vikar på gamlejobben, når det er så sjelden... Derfor er jeg glad jeg fant KG da kan jeg når det passer meg ( og det passer meg rimelig ofte) , bare gå inn lese litt, skrive litt og få ned tankene mine... Og siden jeg er så sensitiv på følelser så er det så utrolig godt at alt egentlig bare er helt på topp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 24. april 2007 Forfatter #10 Del Skrevet 24. april 2007 Som dere sikkert kan se på andre innlegg jeg har så lever jeg nå i spente dager... Siden vi nå har kommet så langt til at vi er blitt prøvere her , og vi gleder oss begge to til det nå en gang kommer til å skje noe... Venter nå i spenning på at tanta ikke skal dukke opp, men det får vi bare vente å se.. Og det blir liksom mer virkelig når vi nå kommer så langt at vi faktisk må bytte bil, men det er ikke bare for at vi ønsker oss en junior, men også pga flyttingen i sommer...er ikke så stor plass i en sports Men når det er stasjonsvogn vi ser etter, da smiler jeg mye :-D Så da er det da bare for meg og vente i spenning .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 25. april 2007 Forfatter #11 Del Skrevet 25. april 2007 Startet dagen mye tidligere enn vanlig , og det blir bare klarere og klarere i været, det er delig det. Var en tur og sjekket meg og alt var i god fatning , men dagene som har vært nå har vært opp og ned... Har jo bare godt å ventet på at jeg kunne ta en CB test, og tida har godt så sakte... Nå har altså dagen kommet og den var negativ , men siden dette er første periode for oss, så er jeg ved godt mot. Vi har pratet mye om dette, hvordan/ hvilket synspunkt vi begge har på det og det er viktig at man vet hvordan den andre også føler og tenker rundt det å være prøvere. Det ble veldig klart for oss begge igår kveld, og det virker som jeg nå er lettere til sinns og har fått "senket skuldrene" noe og det hjelper Og nå skal jeg til frisøren og kose meg med både klipp, farge og hodemassasje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 25. april 2007 #12 Del Skrevet 25. april 2007 Gøy med prøving! Åssen var det hos frisøren? Ah, hodebunnsmassasje er digg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 25. april 2007 Forfatter #13 Del Skrevet 25. april 2007 Ja prøving er rimelig morsomt ja og så kan vi forsøke så ofte vi vil Storkoste meg hos frisøren, det er nesten så jeg sikler når jeg ligger der i stolen, med beina hevet og SÅ god massasje, me like Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 26. april 2007 Forfatter #14 Del Skrevet 26. april 2007 Alt går så bra nå føler jeg....kjenner meg veldig god i kroppen Selv om CB testen var negativ så har jeg likevel ømme bryster, har kjent tidligere at jeg har hatt ømme bryster før tanta har kommet. Og nå har tanta kommet og jeg fortsatt har det, det syns jeg er litt merkelig..... Med min tekniske innsikt har jeg idag ordnet opp i msn`n min og endret adresse og passord, det gikk til slutt Med kyndig hjelp av min kunnskapsrike datakjæreste, vel og merke.... Jeg føler meg så bra at morgendagen, med intervjuer på nytt bosted kommer til å gå helt strålende Og nå kommer solen frem og det er tid for litt bevegelse ute i det fine været Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 27. april 2007 Forfatter #15 Del Skrevet 27. april 2007 Etter en natt med lite søvn pga spenninger til denne dagen har jeg egentlig bare opplevd den som søvning, men da positiv.... Det var endelig på tide med intervju runder på mitt til sommeren nye bosted, langt unna mitt nåværende... Det hele startet med flyreise, med en landing jeg aldri har opplevd maken til, det var noe helt grasat med turbulens....og jeg har ikke flyskrekk, stakkars de som har det som var med på denne turen!!!! Så var det å finne leiebilen min ( det var ikke mulig å ta taxi, for avstandene er så store), og kjøre avgårde til første samtale... Og det gikk bare helt strålende første gang jeg har godt ut av et "intervju" med en klem fra sjefen... det var så koselig og følelsen inni meg sa at dette ordner seg altså Så var det å begi seg avsted til neste intervjurunde; dette var et mer vanlig intervju med de vanlig spm om positive/negative sider m.m...men også her var de utrolig koselige. Det var til og med en representant fra fagforeningen til stedet for å sjekke at alt "gikk riktig for seg", tror faktisk det er første gang jeg har vært med på, og jeg føler meg ganske dreven når det gjelder å gå på intervjuer. Men, denne rep`n da, var også interessert i å få meg inn i jobb, men dog der ho jobbet en spesiell situasjon å sitte i, men dog så morsom Det å kjøre rundt her på det nye stedet, gir meg en ro innvendig og jeg føler at dette gir meg nok en mulighet til å utvikle meg som person, komme til et nytt sted, ny jobb og nye bekjenskaper, nå bare gleder jeg meg Så var det da å booke seg inn på stedets eneste hotell, komme seg på rommet, fordøye all informasjonen man får inn i "det lille hodet" sitt, før man nyter en bedre middag Da blir man så sigen i kroppen at bare det å sitte på rommet med KG var en befriende følelse....ja, og siste "nytt på nytt" gående i bakgrunn... Denne dagen har vært god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayli Skrevet 27. april 2007 #16 Del Skrevet 27. april 2007 Så fint at intervjuene gikk bra! Krysser fingrene for at du får en jobb du har lyst på. Viktig det. Kos deg i helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neria Skrevet 27. april 2007 #17 Del Skrevet 27. april 2007 Hei Sniktitter innom for å ønske deg god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 30. april 2007 Forfatter #18 Del Skrevet 30. april 2007 Tusen takk Kayli og det er bare å titte innom Neria, bare koselig det Ja endelig fikk jeg satt meg ned her etter en hektisk helg, med mye reising...flytrafikken er litt tungvinn her i landet, så det er ikke festlig med mellomlandinger etter en helg med intervjuer...men herregud, jeg overlever...ser mange reiser med flere barn og det må jo ta mer energi enn at jeg reiser alene, så jeg skal for all del ikke klage.... Og hadde en veldig slapp søndag så jeg har kommet meg til atter en ny og begivenhetsrik uke.... Uken begynte med et glis vi har kjøpt oss ny bil.... vi er kjempefornøyd... Resten av uken blir hektisk, med døgnjobb fra onsdag til fredag...puh.... men fredag så blir det overnatting hos ei venninne jeg ikke har sett på lenge...slik blir det i distanse- Norge...men det blir koselig det Så er det lillebrors konfirmasjon og en fin anledning til å hilse på hele slekta igjen...og det er jo ikke så ofte alle er samlet... så selv om uka er proppfull - så gleder jeg meg Og ser jeg på biorytmene mine, så ser jeg at denne uka blir bare bedre og bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayli Skrevet 30. april 2007 #19 Del Skrevet 30. april 2007 Gratulerer med ny bil! Lykke til med biorytmene... . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 1. mai 2007 Forfatter #20 Del Skrevet 1. mai 2007 Takk for gratulasjoner og lykkeønskninger Kayli En ny dag og solen har ikke vist seg enda, heldiggrisene de som bor lenger sør.... Kjæresten og jeg har blitt enige om å starte hver dag med en positivitetskommentar før vi går ut av senga, og det har faktisk virkning. Man gjør det man kan for at dagen skal bli bra og at du fylles med positive energier, det er godt. til kjæresten... Det å tenke på at jeg skal ha min siste arbeidsperiode på jobb fra morgendagen er noe vemodig å tenke på, men også godt, med tanke på de arbeidsforhold som har utviklet seg der...både gruer og gleder meg...men så er det jo bare å komme igang med pakkinga til dette her da...det kjenner jeg tar tid. Må jo pakke siden det er døgnjobb.... Så er det bare det at jeg skal direkte fra jobb til konfirmasjon så det blir liksom bare masse pakking, og hvordan er mannen i slike oppgaver??? litt sjåvinistisk her, men mannen husker ikke på alle slike småting som vi damer synes er viktige for slike dager....så det blir litt slik pakking også da....trenger egentlig bare dytt i ryggen. så går pakkinga kjapt den altså... Har jo pratet med både venninner idag og kolleger, pluss at det har vært kaffebesøk her....og fått gjort litt husarbeid, så dagen har i og for seg gått fort og har vært innholdsrik Nå har endelig mannen startet dagens jobbing med sin master oppgave, ønsker at han skal klare dette bra, og støtter han det jeg kan. Prøver da vettu og komme inn med litt kaffe til han og litt kos og kyss innimellom - og ha middagen klar når det går, vet han setter pris på slike ting - godkjæresten min Men må jo få til litt kos i kveldinga da, siden jeg nå skal være borte en jobb-periode...og det beste er jo at jeg føler meg nyforelsket, selv om vi har vært sammen lenge...det er en god følelse det :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå