Gå til innhold

Den lange tiden frem til 09.08.08


Irmelinn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ingen gode venninner så har ingen der å spørre så jeg spurte kusina mi, men hu mente at jeg skulle tenke lenge på hvem jeg ville ha og heller spørre henne på nytt etter nyttår om jeg ikke hadde funnet ny eller tatt hun jeg dumpet tilbake. Vil jo ha kusina mi da, men får se hva som skjer fremover.

Men hun ble glad og smigret over at jeg spurte så hun sier nok ja hvis jeg spør en gang til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen gode venninner så har ingen der å spørre så jeg spurte kusina mi, men hu mente at jeg skulle tenke lenge på hvem jeg ville ha og heller spørre henne på nytt etter nyttår om jeg ikke hadde funnet ny eller tatt hun jeg dumpet tilbake. Vil jo ha kusina mi da, men får se hva som skjer fremover.

Men hun ble glad og smigret over at jeg spurte så hun sier nok ja hvis jeg spør en gang til :)

Kanskje bare meg som ikke har fått det med meg, men hvorfor dumpet du ho andre? Håper det ordner seg for deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var kjempe gode venninner men det hele startet den dagen jeg ble sammen med min kjære. Hu klikka å var helt utenfor lenge for at jeg hadde blitt sammen med noen. Hu bare krangla, sa stygge ting til meg og var ikke særlig snill mot meg. Etter en tid roet det seg og jeg tok henne til meg igjen. Vennskapet ble ikke som før men det funket. Så kom den dagen jeg skulle spørre henne. Fortalte henne om at vi hadde bestemt oss for å gifte oss. Hun virket ikke det minste glad. Men hun sa ja og jeg tenkte at hun bare ble overrasket eller noe men hun har ikke visst den minste innteresse og er sur over den minste ting. Jeg er ekstremt lei av å gå å pushe på henne hele tiden og at det skal falle på meg og holde kontakten. Hun har ikke snakket noe om bryllupet mitt og tar aldri opp temaet. Jeg prøvde å engasjere henne i begynnelsen men hun var likegyldig til det hele. Føler at det ikke er dette jeg vil. Vil ha noen som viser engasjement og som vil være der for meg og holde igang forberedelsene sammen med meg. Det eneste som er så dumt er at jeg ikke har noen venninner som jeg har kjent lenge og som egner seg til en sånn oppgave. Blir litt lei meg over tanken.

Synes dere jeg var slem som dumpet henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
Nå er forloveren dumpet..

Er snart en uke siden nå.. Har ikke hørt fra henne siden..

Jaja.. får se hva fremtiden bringer..

Har det skjedd noe jeg ikke har fått med meg?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ballerina
Synes dere jeg var slem som dumpet henne?

Nå når jeg har lest det du skrev så synes jeg ikke det!! Bedre at du fant ut av det nå enn om noen mnd. :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes jeg har vært snill som holdt ut til nå. Føler at det er litt hennes feil at planleggingen har vært lagt på is siden juli. Har ikke fått gjort noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja nå husker jeg situasjonen din når du nevnte det over. Nei lang t i fra, hun virker veldig spesiell.

Tror kusina di vil være en mye bedre match som folover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hu er veldig spesiell. Mamma som sa at jeg nå måtte få fingern ut å dumpe henne. Jeg er veldig glad i kusina mi og har kjent hu hele livet men det har vært litt dårlig med kontakt de siste årene. Men det er ingen andre jeg kunne tenkt meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Sitter her i min egen lille drømme verden å ser på brudekjoler. Føler at dagen er så langt unna men likevell så nært også har jeg ikke fått gjort noe som helst. Vil så gjerne, men klarer ikke. Vet ikke hva jeg skal gjøre eller hvor jeg skal starte. Har lyst til å gifte meg med min kjære, men er så lei av at alle rundt oss maser. Det føler iallefall slik at de gjør det. Har jeg en dårlig dag og ikke vil snakke om det så kan vi banne på at det er akkurat det temaet som blir brakt på banen. Men for all del, det er jo koselig at andre tenker på oss og vil glede seg sammen med oss. Når jeg tenker over min reaksjon på bryllupet så tror jeg det kan være litt panikk bak det hele. Jeg kan ikke se for meg at jeg skal gå inn kirkegulvet mens alle stirrer på meg. Stå framfor en hel forsamling som venter på mitt klare ja eller at jeg skal holde en tale. Danse kan jeg iallefall ikke og noe kake vil jeg ikke smake på. Tanken gjør meg rett og slett kvalm. Skulle ønske det ikke var slik. For jeg gleder meg jo. Men jeg gleder meg ikke nok. Jeg vil ha kjolen på meg. Men er det den rette? Jeg føler ikke det. Finner hele tiden en kjole jeg heller kunne ønsket meg på den store dagen.

Noen tanker i den mørke tiden i nord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ballerina
tusen takk ballerina :)

Klemmer hjelper alltid på!

På fredag reiser vi til egypt!

:) Heldiggen som reiser til Egypt!! Kan jeg få hoppe i kofferten din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ser det ut til at vi kanskje må avlyse turen :(

Jeg har prolabs i ryggen, var på undersøkelse i dag og legen frarådet oss å reise. Jeg kunne bestemme selv men at hun ikke ville reist med prolabs. Jeg har til i morgen å bestemme meg på. Akkurat nå vil jeg trosse legen, men vi får se hva det ender med. Har så sinnsykt lyst til å reise. Trenger virkelig denne ferien som vi har gledet oss så lenge til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

  • 4 uker senere...

Ja da er vi inne i det nye året. Vært her i 2 uker allerede. Huff å huff så fort tiden flyr. Egypt har vi vært og julen er forbi. Kom inn i det nye året som 2 blakke 20 åringer. Jeg er nå uten jobb og vi må leve på stipendet hans. Det er skikkelig kjedelig. Vi har mye som skal spares til fremover. Det ser ut til at jeg får jobbet litt i bassenget fremover som vikar, men hvor lenge det varer vet jeg ikke enda. Nå er det under 8 mnd til den store dagen. Kanskje det er på tide å begynne å gjøre noe og ikke bare sitte å drømme. Kjolen og gjestelisten er på plass. Thats it! Jeg snakket med kateketen her for noen dager siden. Hun sa vi måtte booke kirken snart. Kanskje jeg skal ta meg en tur på meninghetskontoret og få fikset litt. Jeg har aldri vært en person som er sent ute når det gjelder noe i det hele tatt. Men dette går virkelig tregt. Jaja, vi kommer vell i land en gang, får jeg håpe.

Tusen takk til dere som har sendt julehilsner til meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu!

Nå går det fremover. I dag har vi fått gjort masse. Innbydelsene er ferdig. Må bare booke kirka og hotellet i morgen sånn at vi vet klokkeslett og slike ting så kan vi sende det ut. Vi har funnet ut hva vi ønsker oss. Middagsservise fra tilbords, Spirit heter det. Også hardangerbestikket Ramona. Vi har kommet frem til 64 som vi vil innvitere. Blir kanskje noen fler før vi får sendt ut innbydelsene men det får vi finne ut av etterhvert :)

Nå skal jeg begynne med liste over ting som skal gjøres fremover!

LYKKELIG! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke snakket med de på kirkekontoret for de stengte kl 2. Trodde det var åpent til kl 3 så da må jeg gjøre det i morgen. Hotellet skulle sjekke pris så vi måtte ringe tilbake dit i morgen. Var jo litt dumt hadde lyst å begynne å skrive ut innbydelsene, men da får jeg gjøre det i morgen :)

Nå må jeg begynne å leite etter billige sko. Sko til under 500 kr helst. Er det noen som skal selge eller vet om hvor jeg kan få tak i sko til en fornuftig pris så rop ut :)

Dette er brudepikekjolene vi har bestemt oss for å kjøpe:

http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage...5d%5b5504802%5d

Vi vil ha kjolene i offwhite :)

Da gjenstår det bare å finne ut om pappa fikser dress til lillebroren min så er ungene klare.. de må ha sko også men det fikser vi til sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...