*Lollipop* Skrevet 3. september 2007 #381 Skrevet 3. september 2007 Synes virkelig du iallefall skulle fått rabatt eller fått den gratis så dårlig service som det var!
Gjest Ballerina Skrevet 3. september 2007 #382 Skrevet 3. september 2007 fikk ikke den 2 kurven gratis alikavell.. fikk regning her om dagen :/ jaja.. ble ikke sjokkert da.. Det var jo ikke noe å bli sjokkert over med tanke på servicen du har fått derfra... Men ikke gi deg! Fikk du dette skriftlig i en mail eller noe sånn, så bare sender du mail til dem og sier at du betaler regningen - det den ene kurven kostet!! Ikke gi deg, ikke vær hyggelig når de har vært sååå drittsekker!!!
Irmelinn Skrevet 8. september 2007 Forfatter #383 Skrevet 8. september 2007 Den første kurven jeg fikk måtte jeg betale i oppkrav den andre kom bare i en pakke å noen uker senere så dukket regningen opp...
Gjest Linn24 Skrevet 27. september 2007 #384 Skrevet 27. september 2007 en liten tur innom for å si hei. vi gifter oss samme dag vi spennende å følge med på planleggingen.
Irmelinn Skrevet 30. september 2007 Forfatter #385 Skrevet 30. september 2007 Hei Linn koselig at du har vært innom dagboken min. Jeg har ikke vært her inne på lenge og planleggingen har stått helt stille, men jeg må begynne snart igjen tror jeg. Har fått brudekjolen og 2 blomsterkurver i hus. Thats it. Føler at jeg må ta meg en tur rundt på nette igjen å se hva nytt som er kommet på bryllups fronten. Tenkte jeg skulle bestille meg sko og tiara. Må snart starte på innvitasjonene også. Men føler litt at det er ett ork og at jeg ikke har tid til det. Kom på nå at sjokoladefontenene også må bestilles inn Neste mandag jenter skal jeg begynne med sertifikatet. skulle ta det for 2 år siden, men var ikke klar. Har endelig klart å ta den ene tlf og fått bestillt min første kjøretime
*Lollipop* Skrevet 30. september 2007 #386 Skrevet 30. september 2007 Heisann! Så koselig å se deg her igjen Vi har jo god tid så det er ikke noe hastverk med planlegging heldigvis Det er det som er så deilig med å ha god tid, da kan man holde på akkurat når man har lyst og slipper det å absolutt måtte gjøre noe i full fart! Syns du skal vente med invitasjonene hvis du ikke har lyst og ork til det nå. Det skal jo være en koselig ting Det var sjokolader du skulle ha som invitasjoner om jeg ikke husker helt feil? Også må jeg ønske deg lykke til med lappen!! Da er vi litt i samme situasjon der.. jeg skulle også tatt den for lenge siden, men klarte endelig å somle meg til å få kjøretimer og gjenstår bare en liten obligatorisk ting igjen nå Masse masse lykke til! Stooor søndags
Irmelinn Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #387 Skrevet 1. oktober 2007 Hei Tassie Joda du husker rett, er sjokolade vi skal ha som innvitasjoner. Er ganske mange som må lages så skulle egentlig ha startet på de men får vente litt til før jeg starter. Har som måla å få sendt de ut iløpe av april og så fort som tiden går så tror jeg at jeg må begynne snart. Takk for at du ønsker meg lykke til. Du må ha lykke til med det som gjenstår og oppkjøringen. Gleder meg til jeg får lappen. Blir ikke så avhengig av andre da
Irmelinn Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #388 Skrevet 4. oktober 2007 30 nov reiser jeg og samboeren/forloveden 2 uker til egypt En litt tidlig bryllups reise
naley Skrevet 4. oktober 2007 #389 Skrevet 4. oktober 2007 det hørtes deilig ut rett å slett! Kose dere masse på tur :rødme:
Irmelinn Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #390 Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Takk Ja vi gleder oss, har aldri vært på ferie sammen før. Skulle ønske vi skulle reise i morgen :rødme: Endret 4. oktober 2007 av Irmelinn
*Lollipop* Skrevet 5. oktober 2007 #391 Skrevet 5. oktober 2007 Det hørtes helt nydelig ut! Det er noe spesielt med den første ferien man reiser sammen :rødme: Også til Egypt da! Der har jeg allllltid hatt lyst til å dra, det virker jo så utrolig spennende! ...og varmt...
Irmelinn Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #392 Skrevet 5. oktober 2007 Ja vi skal reise rundt på mange utflukter. Samboeren snakket noe om 2 verdenskrig også vil jeg dra å seile på nilen Håper det er varmt der i beg av desember Nå ligger det på rundt 30 grader.
Gjest Linn24 Skrevet 8. oktober 2007 #393 Skrevet 8. oktober 2007 så artig med sjokolade innbydelser. hvordan har du tenkt det?
Irmelinn Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #394 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg skal kjøpe euro shopper kokesjokolade så tar jeg av den vanlige innpakkningen og pakker de inn i aluminiumsfolie. Så bruker jeg brunt ark fra panduro som faktisk heter sjokolade utpå der. Aluminumsfolien vises øverst og nederst på sjokoladen. Skal ha et fint bilde av meg og min kommende frempå sjokoladen også skal det stå i ett hjørne med stembel: vi gifter oss! Så skal jeg skrive det som skal stå i innvitasjonen på data, skrive det ut og lime det bakpå sjokoladen. Skal gjøre det samme med bordkortene men da er det ikke bilde av oss. Bare navnet til personen som skal stå der. Da bruker vi de små eventyr melkesjokoladene. Jeg tror det blir dyrt men veldig fint. Hva tror dere?
naley Skrevet 9. oktober 2007 #395 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg tror det blir kjempe stilig jeg. :juhu: Men nå har jeg da elsket ideen siden den først ble nevnt
Gjest Linn24 Skrevet 9. oktober 2007 #396 Skrevet 9. oktober 2007 høres ut som en veldig fin ide` i dag er det bare 10 måneder igjen vettu.
Irmelinn Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #398 Skrevet 10. oktober 2007 takk for at dere danser og feirer med meg. jeg og sambo/mannen hadde 2 års forlovelses dag på lørdag
Gjest Linn24 Skrevet 19. oktober 2007 #399 Skrevet 19. oktober 2007 takk for at dere danser og feirer med meg. jeg og sambo/mannen hadde 2 års forlovelses dag på lørdag litt sent ute her nå, men GRATULERER!!!!!!!!!!
Irmelinn Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #400 Skrevet 21. oktober 2007 Tusen takk Nå er forloveren dumpet.. Er snart en uke siden nå.. Har ikke hørt fra henne siden.. Jaja.. får se hva fremtiden bringer..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå