Gå til innhold

Den lange tiden frem til 09.08.08

Irmelinn

Anbefalte innlegg

Hehe hun minstejenta di minner litt om meg selv i mine yngre dager, jeg har noen tendenser til den der enda.. hehe. Sambo pleier bare å se rart på meg når jeg begynner :ler:

Jeg har også noen av de... Litt sån "siden vi ikke har baby er jeg babyen din--- Gi meg baby vist du er lei" :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også noen av de... Litt sån "siden vi ikke har baby er jeg babyen din--- Gi meg baby vist du er lei" :legrine:

:ler: Kanskje jeg skal prøve meg på den! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he ikke funket så bar til nå. Får ofte tilbake, kan ikke gifte meg med en baby ville vært barnerov. hehe1

Tror jeg har det der med jeg er din baby fra en gamel film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he ikke funket så bar til nå. Får ofte tilbake, kan ikke gifte meg med en baby ville vært barnerov. hehe1

Tror jeg har det der med jeg er din baby fra en gamel film.

Hehe det er kanskje sant det han sier. Blir ikke noe baby på oss på en stund. I morgen skal jeg sette inn p-staven i armen. Gruer meg :forvirret:. Så da må jeg få være babyen i huset en stund så kan han dulle med meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pesto
Når jeg begynner å jobbe den 25 juni så begynner jeg ikke før kl 12 på formidagen så da skal jeg prøve å legge inn en tur også før jeg drar på jobb. Håper jeg klarer det :)

Det klarer du, det er mye enklere å gå tur tidlig på dagen enn senere når middagen er spist og sofaen er god :ler: Kroppen reagerer veldig fort på endringer, særlig når man kutter ut godteri og sånne ting. En ting som hjalp veldig på meg var å drikke mer vann, jeg er en sånn som ikke drikker vann før jeg nesten dør av tørst. Måtte lære meg og drikke mer vann fordi da går man fortere ned i vekt. Har en liten runde med meg selv nå disse dagene, har slurvet litt så nå er det "tvangsdrikking" av vann igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merka stor endring etter at jeg ble flinkere å drikke mye vann! I begynnelsen var det litt tvangsdrikking som Pesto sier, men nå har jeg vannflaska med meg nesten hele tida. Den er nesten blitt en del av kroppen min, føles det som mange ganger :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pesto

Den flaska er redningen altså, har vært innom vanntanken på jobb nå og tatt et par glass (vann altså..), men noen ganger blir det litt mye av det gode også. :icon_smile:

Endret av Pesto
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så snillt av dere å komme med råd til meg. Jeg prøvde meg på den vannflasken for noe uker siden, men det er så vanskelig. Kanskje jeg skal prøve igjen. Hvor mye drikker dere om dagen da? Jeg har hørt noe om 2 liter. Jeg synes det er så eksremt mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også ei flaske jeg patter på rett som det er :ler: På jobb drikker jeg ca 1 liter, er jo lettvindt og bare ha den stående ved siden av meg på pulten :)

Hjemme drikker jeg ikke så mye, blir mest til middag litt på kvelden istedefor brus :)

Når jeg er på butikken og får lyst på noe å drikke kjøper jeg heller vann enn brus, det blir en vane til slutt, som alt annet.

Menneh, er jo så glad i sjokolade og annet godt, så problemet ligger jo der :frustrert:

Det er da jeg håper at Epleeddiktablettene med krom kan komme til unnsetning :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også ei flaske jeg patter på rett som det er :ler: På jobb drikker jeg ca 1 liter, er jo lettvindt og bare ha den stående ved siden av meg på pulten :)

Hjemme drikker jeg ikke så mye, blir mest til middag litt på kvelden istedefor brus :)

Når jeg er på butikken og får lyst på noe å drikke kjøper jeg heller vann enn brus, det blir en vane til slutt, som alt annet.

Menneh, er jo så glad i sjokolade og annet godt, så problemet ligger jo der :frustrert:

Det er da jeg håper at Epleeddiktablettene med krom kan komme til unnsetning :rødme:

Jeg må bare være sterk og holde meg unna den sjokoladen, er hardt men det er jo egentlig veldig unødvendig å spise den...

hm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare være sterk og holde meg unna den sjokoladen, er hardt men det er jo egentlig veldig unødvendig å spise den...

hm..

:enig: Helt unødvendig!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, fint vi er enig. Nå skal jeg til legen, noen som har lyst til å være med å holde meg i handen? Jeg skjelver bare jeg ser en mann/dame i hvit frakk. Har ingenting å si om det er tannlege, dyrlegge, sykepleier eller vanlig lege. Skjelver like mye uansett hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pesto
Så snillt av dere å komme med råd til meg. Jeg prøvde meg på den vannflasken for noe uker siden, men det er så vanskelig. Kanskje jeg skal prøve igjen. Hvor mye drikker dere om dagen da? Jeg har hørt noe om 2 liter. Jeg synes det er så eksremt mye.

Det er jo ganske mye for oss som ikke har den evnen. Jeg har en teknikk på jobb om at jeg ikke får lov til å bare ta en slurk av glasset også helle ut resten. Må drikke hele glasset. på Grete Roede snakker de om 2 liter, men det klarer ikke jeg. Så mye som mulig tror jeg man kan si, klarer ikke å drikke for mye tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pesto

hm..

Teknikken for meg der var å ikke kjøpe inn, men jeg erstattet det med noe. De første månedene så spiste jeg rosiner som bare det. Det hjalp litt, nå har jeg kuttet de også, men man må ha noe i begynnelsen. Kan ikke plutselig sitte der med ingenting. Eller så kan du jo kjøpe Dream is, den er ikke så ille og passer godt i varmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teknikken for meg der var å ikke kjøpe inn, men jeg erstattet det med noe. De første månedene så spiste jeg rosiner som bare det. Det hjalp litt, nå har jeg kuttet de også, men man må ha noe i begynnelsen. Kan ikke plutselig sitte der med ingenting. Eller så kan du jo kjøpe Dream is, den er ikke så ille og passer godt i varmen.

Jeg har hørt at nøtter er en fin erstatter. :) Tror kanskje jeg skal prøve det, men så er sambo så flink til å kjøpe inn sjokolade og potetgull. Tror jeg må snakke litt med han om det. SÅn at jeg slipper den fristelsen hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da var jeg kommet opp i geografi, muntlig eksamen tirsdag :) Skal nå snart på ungdomskolen å være vikar. Mamma ringte i kl 08 i dag å spurte, jeg kunne ikke si annet en ja. Måtte ta den utfordringen :) Kjenk med en mor som er inspektør, da fikser hun litt jobb til meg. Ingenting er så bra som vikartimer, godt betalt. Mer penger til bryllupet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Pesto

Muntnlig eksamen med et smil etter, ikke så ille med geografi da. Jeg ville hatt et stoort problem med det, vet så vidt hvor jeg bor :ler:

Du må ta og riste han samboeren din litt ja. Jeg hadde ikke klart det hvis ikke det var for at min kjære var med i begynnelsen. Nå kan vi ha sjokolade liggende i skapet uten at jeg spiser alt i et glefs, men det gikk ikke det første året. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muntnlig eksamen med et smil etter, ikke så ille med geografi da. Jeg ville hatt et stoort problem med det, vet så vidt hvor jeg bor :ler:

Du må ta og riste han samboeren din litt ja. Jeg hadde ikke klart det hvis ikke det var for at min kjære var med i begynnelsen. Nå kan vi ha sjokolade liggende i skapet uten at jeg spiser alt i et glefs, men det gikk ikke det første året. :)

Geografi var det jeg håpet på. Er jo kjempelett. Handler jo bare om natur, stein, jordplater, vulkaner og sånt. Er jo kjempelett da :) Hihi. Ja må riste han litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da er det jo ingen sak når du har full kontroll. Også er det ferie eller?

Ja, eller har skole frem til 22. Men skal søke fri sånn at jeg får begynne å jobbe. Trenger masse penger :) Hvem gjør ikke det? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...