Gå til innhold

Den lange tiden frem til 09.08.08

Irmelinn

Anbefalte innlegg

Nå fikk jeg en annen ide! Jeg kan bruke de eventyr melkesjokoladene (de små) også bruker jeg samme arkene som på innvitasjonene også skriver jeg navnene til gjestene på de så har jeg bordkort :) Jaaaa, det må jeg gjøre! :):tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pesto
Nå fikk jeg en annen ide! Jeg kan bruke de eventyr melkesjokoladene (de små) også bruker jeg samme arkene som på innvitasjonene også skriver jeg navnene til gjestene på de så har jeg bordkort :) Jaaaa, det må jeg gjøre! :):tommel:

Det var lurt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kreativ du er Imerlinn. Synes temaet ditt høres supert ut :sikle: Men så er jeg veeeldig glad i sjokolade også da :ler: Lykke til videre med planleggingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kreativ du er Imerlinn. Synes temaet ditt høres supert ut :sikle: Men så er jeg veeeldig glad i sjokolade også da :ler: Lykke til videre med planleggingen!

Tusen takk Alvine :)

Vi elsker også sjokolade så det temaet passer oss perfekt også er det spennende å se hva vi klarer å gjøre ut av det temaet. Er så glad for at jentene her inne er flinke til å komme med råd og ideer. Tror dette kommer til å bli bra til slutt. Gleder meg til å komme igang med innvitasjoner og bordkort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma kom i dag med en gledelig nyhet, hun vil betale for strømpebåndet og tiaraen som jeg skal ha. Ikke at jeg har bestemt meg enda for hva jeg vil ha, men jeg skulle si ifra med en gang jeg hadde bestemt meg så skulle hun betale det :)

Snille mammaen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så genialt med alle de internettsidene! :tommel:

Ja ikke sant! :)

Måtte ha de et sted sånn at jeg husker de så da var det genialt å legge de inn her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så mange fine linker :) Må nok legge de til favoritter, de som ikke er der fra før av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så mange fine linker :) Må nok legge de til favoritter, de som ikke er der fra før av.

Det skal du bare gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den store linkedrømmen :hoppe::hoppe: Dette er moro!!!

Hehe :) Så gøy at dere likte at jeg la ut nettsidene som jeg hadde på mine favoritter. Var ingen norske. Ble faktisk litt overrasket når jeg så det. Men de utenlandske sidene er jo kjempebra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Likte ideen om bordkort!

Blir uten om det vanlige bryllup :)

Takk dimmine :)

Liker at det er litt utenom det vanlige så er så glad for at vi ble enige om dette temaet, er så mye vi kan gjøre. Jeg fortalte mamma om innvitasjon og bordkort planene i går og hun var helt i hundre. Tror hun kommer til å hjelpe meg masse med de. :) Gleder meg til å få sette igang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pesto
Hehe :) Så gøy at dere likte at jeg la ut nettsidene som jeg hadde på mine favoritter. Var ingen norske. Ble faktisk litt overrasket når jeg så det. Men de utenlandske sidene er jo kjempebra :)

De er bra, men det er lett å gå seg bort i nettsider også. Jeg har ingen begrensninger når det kommer til dette, tid og sted forsvinner for meg. Kan sitte å se i mange timer uten å tenke meg om og plutselig er dagen borte. Skal kose meg med det i kveld når jeg kommer hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er bra, men det er lett å gå seg bort i nettsider også. Jeg har ingen begrensninger når det kommer til dette, tid og sted forsvinner for meg. Kan sitte å se i mange timer uten å tenke meg om og plutselig er dagen borte. Skal kose meg med det i kveld når jeg kommer hjem.

Sånn er jeg også. Gleder meg litt til sommeren når jeg og sambo skal levere inn dataene våre. Vi har vær vår bærbar som vi har lånt av skolen dette skoleåret men som må leveres inn nå når vi slutter av. Vi har ikke stasjonær pc å må dra til foreldrene hans om vi skal på nett og det skal bli godt og holde seg unna en stund. Jeg blir å få abstinenser, er helt avhengig nå kjenner jeg. Kanskje jeg får tid til å gjøre ting å være litt sosial hehe. Blir iallefall å få nokk tid til invitasjoner og bordkort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Pesto

Abstinenser ja, sikkert lurt å fjerne pcen, skulle hatt tidsur, etter en time var det over :) Jeg satser også på å ordne innbydelsene og sånt i sommer, skal få hjelp av noen som er flinkere enn meg. Vet ikke hvordan jeg vil ha det enda, men finner vel ut av det etter hvert.

Men, vi har jo så god tid .. Nesten litt for god tid, eller hva sier du? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Abstinenser ja, sikkert lurt å fjerne pcen, skulle hatt tidsur, etter en time var det over :) Jeg satser også på å ordne innbydelsene og sånt i sommer, skal få hjelp av noen som er flinkere enn meg. Vet ikke hvordan jeg vil ha det enda, men finner vel ut av det etter hvert.

Men, vi har jo så god tid .. Nesten litt for god tid, eller hva sier du? :ler:

Ja vi har jo god tid, men jeg synes tiden går så fort og plutselig er dagen der så jeg må bare få gjort noe i sommeren, venter jeg til høsten så blir jeg å føle at tiden går ifra meg. Hehe. Men vi får sikkert gjort alt til den dagen uansett, er bare godt å få gjort det litt etter litt istede for å stresse.

Men jeg må si at jeg faktisk gleder meg enormt til pc'en fyker ut av huset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg må si at jeg faktisk gleder meg enormt til pc'en fyker ut av huset!

Kan noen komme hente vår pc?? Please!! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen komme hente vår pc?? Please!! :sjenert:

Jeg kommer sikkert når jeg har fått abstinenser! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...