Gå til innhold

Ingen aprilspøk!


Flying

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lurer fremdeles på hvem du er...... :sjenert:

Svangerskapskløe...hadde det jeg og ;) mest på armene!

Du kjenner meg ikke fra før du altså Peppa, så du kan ta det helt med ro! :)

Er det noe som heter svangerskapskløe?... Kan man få eksem også?..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida angelou, du gjør ikke det.

Jeg blir gal av den kløingen min! Jeg fikk time hos legen kl to i dag. Håper jeg får noe for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper de finner ut av det da :klem:

....så får jeg bare nøye meg med at du heter Isdronningen da, og ignorere det faktum at du egentlig går under annet navn :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært hos legen i dag. Jeg har fått elveblest.. Æsj.. Det er jo så sårt og vondt. Blir gal av kløing! Jeg skal egentlig holde en stor presentasjon på Hamar i morgen, men ble søren meg sykmeldt i to hele uker.. Når legen fikk høre at jeg var gravid, fikk jeg ikke noe valg. Jeg som aldri har vært sykemeldt i hele mitt liv.. Ble skikkelig stressa av det jeg! Jaja.. Bra det er fint vær da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får prøve å slappe av og gjøre det beste ut av det. Husk -du er viktigere for nurket i magen enn for jobben ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, du sier noe Daria. Men huff.. Er så dårlig på å være "syk".. Så nå jobber jeg bitte litt fra hjemme. Det skader ikke.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fy_fy::ler:

Litt hjemmejobb i rolig tempo skader sikkert ikke -hvis du er veldig stressa over å ikke være på jobb kan det vel til og med ha en viss avslappende effekt... :ler:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fy_fy::ler:

Litt hjemmejobb i rolig tempo skader sikkert ikke -hvis du er veldig stressa over å ikke være på jobb kan det vel til og med ha en viss avslappende effekt... :ler:

Nemmelig! Du har skjønt det du! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg er nå 7+4. Dvs i min 8.uke. Føles bra:) Jeg er fortsatt i super form og kjenner ingenting til graviditeten. Gleder meg til jeg skal til legen neste mandag. Da er jeg i uke 9 og satser på at jeg får høre hjertelyden. Tror ting blir litt mer virkelig for oss da.. Vi "glemmer" stadig at jeg er gravid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja nå har det gått mange uker altså,du kan trygt komme ut fra hjemmenavnet ditt nå!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thihi.. Bare litt til!..

Nå er jeg plutselig i uke 9. Det føles bra. Jeg er fortsatt i super form og kjenner ikke så mye enda. De siste tre dagene har jeg hatt en murring nederst i magen, det er det eneste. Ellers skinner sola og jeg gleder meg til min første svangerskapskontroll på mandag. Selv om det ikke skjer så mye den første gangen da.. Men det blir uansett litt mer virkelig. Åh, som jeg gleder meg til uke 13!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontroll på mandag? Spennende :) Får du høre hjertelyd da, eller er det for tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...