Gjest Sabia Skrevet 16. mai 2007 #181 Del Skrevet 16. mai 2007 Sånn - nå kan denne komme seg inn på Mine innlegg også!! Good klem!!! :klem: Og krysser fingrene for at lille spiren holder seg gooodt fast!!! Så gøy!!! :hoppe: (vaske var det ja, vaske Sabia...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 16. mai 2007 Forfatter #182 Del Skrevet 16. mai 2007 Tusen takk Sabia! Lykke til med vaskingen og god 17-mai! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 16. mai 2007 #183 Del Skrevet 16. mai 2007 Gratulerer vennen! Dette var koselig lesing paa en onsdags ettermiddag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 16. mai 2007 Forfatter #184 Del Skrevet 16. mai 2007 Tusen takk Amadea! Koselig å se kjendsfolk her inne;) Ha en fin dag i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 16. mai 2007 #185 Del Skrevet 16. mai 2007 HER er innlegget mitt Jeg flyttet det, slettet det, og flytter det tilbake igjen :klem: Å herreguuud!!! Nå har jeg sett denne tråden på "nye innlegg" SÅ mange ganger og tenkt "gå inn og titte eller ikke gå inn og titte". Og så ser jeg jo at HADDE jeg gjort det, så hadde jeg jo kjent deg igjen for en stund siden. SÅ HERLIGE NYHETER!!! Jeg som på ingen måte er lettrørt sitter her med det bredeste gliiset om munnen og med tårer i øynene. Gratulerer så myye Hvis jeg skal hente bil på Annies trakter neste helg, - kanskje jeg kan ta en tissepause hos deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 16. mai 2007 #186 Del Skrevet 16. mai 2007 Himmel så glad jeg er nå!! Lettrørt jeg? JEPP!!! Sitter med et bredt smil om munnen og tårer i øynene, dette fortjener du vennen!!! Vil gi deg VERDENS STØRSTE Så skal jeg lese resten av boka... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 16. mai 2007 #187 Del Skrevet 16. mai 2007 Nå har jeg lest alle sidene. For en tur du er på om dagen!! HAr allerede planlagt at jeg må komme på sykehuset og besøket deg når du føder Og så så morsomt at du har termin 9 dager før meg 10 år etter!! En fiiiiin tid å gå gravid på! VENNEN!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 16. mai 2007 #188 Del Skrevet 16. mai 2007 Jippi, jippi, jippi :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: Bare så du vet det min venn, jeg har visst dette minst 2 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 16. mai 2007 #189 Del Skrevet 16. mai 2007 Ja, jeg også tuter her... til opplysning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 16. mai 2007 #190 Del Skrevet 16. mai 2007 Fatter ikke at ingen har sladra til meg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 16. mai 2007 #191 Del Skrevet 16. mai 2007 Helt enig Annie. Akkurat som at jeg ikke FATTER hvorfor jeg ikke har lest i denne tråden før, enda så mange ganger jeg har sett den. Men åh, så herlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 16. mai 2007 #192 Del Skrevet 16. mai 2007 :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 16. mai 2007 #193 Del Skrevet 16. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 17. mai 2007 #194 Del Skrevet 17. mai 2007 Ha en superduper dag du gravide!! Neste år går dere med dypvogn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 17. mai 2007 #195 Del Skrevet 17. mai 2007 Håper dere har en strålende 17. mai vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 17. mai 2007 Forfatter #196 Del Skrevet 17. mai 2007 Tusen takk jenter! Håper dere alle har hatt en veldig bra 17-mai. Her har det vært nydelig vær og en fantastisk fin dag. Jeg er bare innom en liten tur. Måtte svare på en mail. Skal spise litt igjen og kose meg resten av kvelden. Skal innom på legekontoret i morgen tidlig før jobb med en liten urinprøve. Var på svangerskapskontroll for to uker siden, og da hadde jeg snev av urinveisinfeksjon. Skulle innom igjen med ny prøve, men har ikke hatt tid før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 17. mai 2007 #197 Del Skrevet 17. mai 2007 Må bare innom her og og litt en gang til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 17. mai 2007 #198 Del Skrevet 17. mai 2007 Joiner Dallandra i og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 17. mai 2007 Forfatter #199 Del Skrevet 17. mai 2007 :klø: ← Ikke tenk på det kylling. Det var bare noen av KG vennene mine som endelig fikk høre om denne dagboken, dette nicket og at jeg var gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 17. mai 2007 #200 Del Skrevet 17. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå