Gå til innhold

Vi tar en liten tjuvstart

Fremhevede innlegg

Gjest Leiababe
Skrevet

Innom for å ønske deg en fin søndag :vinke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Innom for å ønske deg en fin søndag :vinke:

:klem: Ha en fin søndag du også :)

Skrevet

Det er regn regn regn, her. Flomvarsel og hele pakken. Nesten som å bo i Bergen ;)

Er masse småting å ordne til bryllupet, men tankene flyr innom her innimellom likevel. Ønsker meg en beeebis. I går fikk jeg kost masse med nevøen min. Han lo for første gang til meg i går! :rødme:

Skrevet (endret)

Vel vel Darkness, no har me faktisk hatt ein veldig fin sommar i Bergen så langt! Heile juni var fantastisk, og først no dei siste dagane har det kome nokon regndråpar. Så myten om at det alltid regnar i Bergen, er nok ikkje heilt sann. ;) Iallfall ikkje om sommaren! Om hausten og vinteren kan eg heller vera enig i at det gjerne er slik...

Så spennande med bryllup snart! :) Er det allerede no på lørdag du giftar deg?

Eg og ønskjer meg bebis!!! No med ein gang. :roll: Me får berre prøva for harde livet i tida framover, både eg og du - så lykkast me forhåpentligvis snart. :tommel:

Ha ein fin onsdag! :klem:

Endret av Mirabella76
Skrevet

Hehe, ja, jeg har hørt at dere har hatt mye fint vær. Foreldrene mine bor jo fremdeles der borte. Her regner det bare :(

Ja, det er på lørdag vi gifter oss. Gleder meg!

Ha en fin onsdag du også :klem:

Skrevet

Lykke til med bryllupet i morgon. :bryllup:

Håpar dagen blir heilt perfekt!

:klem:

Skrevet

Masse lykke til i morra! Kose dere og nyte dagen. Kommer til å tenke på deg, og gleder meg til å se bilder :popcorn:

Skrevet (endret)

Gratulerer med bryllupsdagen! :bryllup:

Håper du får en perfekt dag.

Ønsker detaljert rapport når du er tilbake. :)

Endret av May Helen
Skrevet
Lykke til med bryllupet i morgon. :bryllup:

Håpar dagen blir heilt perfekt!

:klem:

Masse lykke til i morra! Kose dere og nyte dagen. Kommer til å tenke på deg, og gleder meg til å se bilder :popcorn:

Gratulerer med bryllupsdagen! :bryllup:

Håper du får en perfekt dag.

Ønsker detaljert rapport når du er tilbake. :)

Takk, søte KG-jenter! Jeg har oppdatert bryllupsdagboken min med referat :)

Skrevet
Håper alt står bra til med deg og at det var ein herlig dag i går :klem: Ser fram til å høre korleis det heile var!!

(testa forresten negativt)

:klem: Dagen var super.

Synd testen var negativ. Jeg testet negativt på lørdag, men det kan ha vært altfor tidlig å teste.

I dag var jeg hos legen for sjekk av ryggen (jeg er skeiv i ryggen, men det var visst ingenting å gjøre med). Stilte noen spørsmål om prøving og sånn, men hun virket som jeg visste mer enn henne om emnet.. Hun skrev nå i hvert fall en henvisning til gynekolog, så da får jeg tatt en sjekk og sett om alt er OK.

Skrevet

Så bra at du hadde ein flott bryllupsdag, darkness. :klem: Gratulerer så masse som nygift! :blomst:

Kjedelig med negativ test. Men alt håp er vel ikkje ute enda, om du testa litt for tidleg? Eg testa også negativt på lørdag, og i dag kom mensen. :( Men no ser eg fram mot ein ny prøveperiode, og satsar på full klaff denne gangen. ;)

Kvifor fekk du henvisning til gynekolog, viss du er skeiv i ryggen? Eg skjønte ikkje heilt den... Eg har forresten fått henvisning til røntgen av rygg og hofter, fordi eg har ryggplager og er litt skeiv i ryggen. Det var faktisk kiropraktoren min som henviste meg! Kiropraktorbehandling har iallfall fungert bra for mine ryggproblem, så det anbefaler eg om du ikkje allerede har prøvd det - viss du er plaga med vondt i ryggen.

Blir det bryllupsreise snart, eller? Håpar uansett du får kost deg masse saman med din kjære i tida framover. :)

Skrevet

Nei, det med skeivheten hadde ingenting med saken å gjøre. Hehe.

Vi skal på bryllupsreise i oktober. Inntil da skal vi kose oss hjemme i Norge med regnværet ;)

• 3 uker senere...
Skrevet

hei kan ikke bare stikke av :ler:

så kjekt at dere prøver,kjedelig med negativ test,men det skjer når du minst venter det,erfaring :ler:

grattis som frue og fin dag dere hadde jeg vil gjerne se bilder om det er mulig.

litt rart alt er over nå men godt å tenke på andre ting også....nei nei ikke baby her så denne siden følger jeg det ikke i...

men hopper innom og ser hva som skjer :klem:

Skrevet

Hei Minnimy!

Jeg testet positivt 11. juli ;) Så jeg har flyttet over i graviditetsdagbøkene!

Du kan gjerne få se bilder hvis du sender meg mailadressen din på PM :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...