Kykkelikokos Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #141 Del Skrevet 21. juni 2007 Hei-hei! Akkurat det samme fikk jeg også, når jeg regner etter 28-dagers syklus. Vet jo ennå ikke hvor mange dager syklus er, siden det bare er ei uke siden jeg tok ut spiralen. Men får nå bare regne etter 28 dager Så morsomt, da kan vi satse på klaff samtidig da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 23. juni 2007 #142 Del Skrevet 23. juni 2007 Håper det klaffer, tenk for en morgengave å gi mannen dagen etter bryllupet. Kanskje litt tidlig, men mange har jo tidlige symptom, som meg, kvalm fra egget festet seg omtrent.. Lykke lykke lykke til, håper bryllupet tar bort noen av tankene på eggløsning og at det klaffer for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #143 Del Skrevet 23. juni 2007 Vi sliter litt for tiden.. jeg er litt lei I dag har jeg vært og kost masse med nevøen min. Han er så søt og god. Prøver å finne melk hos tante, men der er det nok ikke noe melk i puppene, nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #144 Del Skrevet 24. juni 2007 Fremdeles lei. I natt var mannen på utdrikningslag, og i dag er han dårlig. Blir nok ingen prøving da, gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #145 Del Skrevet 25. juni 2007 Det er nå rundt disse dager jeg er fruktbar, ja. Mye styr.. Men vil ikke legge ut om det her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #146 Del Skrevet 25. juni 2007 Jada, jeg skal jo trossalt gifte meg, jeg er glad og fornøyd stort sett hele tiden. Går bare litt trått med prøvingen for tiden, og da hender det at jeg blir litt nedfor der og da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 26. juni 2007 #147 Del Skrevet 26. juni 2007 Håper det ordner seg for deg, darkness|. Du skal jo tross alt gifte deg. Det er virkelig noe å glede seg til. Du får konsentrere deg om bryllupet og graviditeten ordner seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 27. juni 2007 #148 Del Skrevet 27. juni 2007 Innom med en liten her og.. Skjønner godt at du kan bli litt nedfor jeg.. Hender jeg og blir det bare fordi jeg har lyst å begynne prøvingen nå, mens mannen vil vente.. er ikke bare lett å se andre med barn, og ha to super-gravide svigerinner.. det kommer helt sikkert til å ordne seg for dere, bare vent så har dere plutselig en liten spire der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabella Skrevet 28. juni 2007 #149 Del Skrevet 28. juni 2007 en snikleser står frem.... ser at vi er like gamle og skal begge gifte oss i sommer... til og med like babysyke er vi visst.... skal nok følge med på deg fremover, ønsker deg lykke til! Ikke bare babyen men bryllupet også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #150 Del Skrevet 28. juni 2007 Håper det ordner seg for deg, darkness|. Du skal jo tross alt gifte deg. Det er virkelig noe å glede seg til. Du får konsentrere deg om bryllupet og graviditeten ordner seg selv. Håper på klaff denne måneden, men er tom for EL-tester, så jeg vet ikke når jeg har EL. Teite ustabile sykluser :slåss: :slåss: Innom med en liten her og.. Skjønner godt at du kan bli litt nedfor jeg.. Hender jeg og blir det bare fordi jeg har lyst å begynne prøvingen nå, mens mannen vil vente.. er ikke bare lett å se andre med barn, og ha to super-gravide svigerinner.. det kommer helt sikkert til å ordne seg for dere, bare vent så har dere plutselig en liten spire der.. Det er godt å ha dere jenter til støtte. Er ikke så moro å se at ALLE (virker ihvert fall sånn ) får barn utenom oss! :slåss: en snikleser står frem.... ser at vi er like gamle og skal begge gifte oss i sommer... til og med like babysyke er vi visst.... skal nok følge med på deg fremover, ønsker deg lykke til! Ikke bare babyen men bryllupet også! Så spennende. Har du prøvedagbok du også? *lete* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabella Skrevet 29. juni 2007 #151 Del Skrevet 29. juni 2007 hehe, ja jeg har "ventedagbok" vi er enige om å begynne å prøve til neste sommer....! litt lenge til, men jeg har en del jeg må få gjort før jeg kan produsere unger...! Men har sååå lyst på en liten en! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 29. juni 2007 #152 Del Skrevet 29. juni 2007 Heisann! Hvordan går det?? EL tid for oss, så bare litt nyskjerrig....eehhm, veldig nyskjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #153 Del Skrevet 29. juni 2007 Heisann! Hvordan går det?? EL tid for oss, så bare litt nyskjerrig....eehhm, veldig nyskjerrig Jo vi fikk prøvd litt i går og to dager før der. Tror jeg har EL i dag, kjennes noe sånn ut med vondt i magen og sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #154 Del Skrevet 29. juni 2007 God helg God helg til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 30. juni 2007 #155 Del Skrevet 30. juni 2007 Lykke til denne måneden da. Kan jo håpe på klaff for oss begge God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 30. juni 2007 #156 Del Skrevet 30. juni 2007 Lykke til denne mnd! prøv å ikke tenke for mye på det, men kose deg med bryllupet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #157 Del Skrevet 30. juni 2007 Lykke til denne måneden da. Kan jo håpe på klaff for oss begge God helg Krysser fingrene for oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #158 Del Skrevet 30. juni 2007 Lykke til denne mnd! prøv å ikke tenke for mye på det, men kose deg med bryllupet! Takk Bea Vi gleder oss til bryllupet, så det er lite som kan overskygge det akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma_mia Skrevet 30. juni 2007 #159 Del Skrevet 30. juni 2007 Hei darkness! Begynte å lese litt i dagboka de.. Vil bare ønske deg lykkke til med både prøvinga og selvsagt bryllupet neste lørdag.. Samme dag som vi gifter oss! (har jo sett deg endel på bryllupsforumet ellers da). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #160 Del Skrevet 30. juni 2007 Hei darkness! Begynte å lese litt i dagboka de.. Vil bare ønske deg lykkke til med både prøvinga og selvsagt bryllupet neste lørdag.. Samme dag som vi gifter oss! (har jo sett deg endel på bryllupsforumet ellers da). Tusen takk. Hyggelig at du stakk innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå