Nabodama Skrevet 11. april 2007 #41 Del Skrevet 11. april 2007 Jeg må snu meg bort, faktisk, når jeg ser par i like joggedresse, allværsjakker e.l. Hva er dette?? Har de bare like klær, eller er det sånn at de står i gangen og blir enige om å ta på like klær hver gang de skal gå tur? Vil menn gå med like klær som kona? Det tviler jeg sterkt på. Jeg er sikker på at like-klær-fruer har mannen skikkelig under hælen når det gjelder denne kleskodeksen. Spankulerer du og din partner rundt i like klær? ← Jeg trodde ikke sånne fantes lenger, jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest =tentacle= Skrevet 11. april 2007 #42 Del Skrevet 11. april 2007 Disse damene er sikkert de samme som gikk kledd helt likt som venninna si på ungdomskolen. ← De jeg kjenner som gjør slikt, hermet ikke etter venninner på ungdomsskolen. De har heller ikke som mål å kle seg likt som partneren, men begge har et pragmatisk syn på klær, og kan finne på å kjøpe f.eks likt turtøy på salg. Kvalitet og pris står i fokus, ikke hvordan de tar seg ut hver for seg eller sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 11. april 2007 #43 Del Skrevet 11. april 2007 Når jeg ser slike par, så får jeg følelsen av at mannen er "kastrert"- Men jeg er vel bare misunnelig, for jeg vil også ha en mann som jeg kan kle på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 11. april 2007 #44 Del Skrevet 11. april 2007 Når jeg leser sliketråder som dette tenker jeg; "Gudskjelov og takk for at jeg har en evne til å ikke henge meg opp i aaaalt...." Og nei, jeg går ikke likt kledd som mannen min. Eller jo, vi hadde like jakker en gang som han hadde fått/kjøpt på jobben. Ikke allværsjakker som jeg skjønner fra KG at man ikke bør vedkjenne seg, men annen type turjakke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 11. april 2007 #45 Del Skrevet 11. april 2007 Her jeg bor, er det et par som går i lik treningsdress. De ser så koselig ut der de går atte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 11. april 2007 #46 Del Skrevet 11. april 2007 Her jeg bor, er det et par som går i lik treningsdress. De ser så koselig ut der de går atte ← Jeg synes det ser litt komisk ut uten at jeg har tenkt mye over "problemstillingen", men min reaksjon er nok nærmere din en f.eks. "fellingstillatelse" som tidligere nevnt av en annen bruker i denne tråden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 12. april 2007 #47 Del Skrevet 12. april 2007 Jeg synes det ser litt komisk ut uten at jeg har tenkt mye over "problemstillingen", men min reaksjon er nok nærmere din en f.eks. "fellingstillatelse" som tidligere nevnt av en annen bruker i denne tråden... ← Hm...føler at det er på sin plass med en liten oppklaring her... Dette er nok ingen direkte alvorlig "problemstilling" - og kravet om fellingstillatelse er nok en liten tanke satt på spissen. Husk - dette er "skråblikk og generaliseringer"...hverken jeg eller mine meningsfeller i denne tråden går ( forhåpentligvis) rundt og irriterer seg konstant og grenseløst over fenomenet "par i like klær". Jeg synes det er rart og sært, og en artig ting å skrive om her, f.eks når jeg ikke har bedre ting å bruke tiden min på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 12. april 2007 #48 Del Skrevet 12. april 2007 Jada, skjønner det. Mener ikke å være noen "gledesdreper". Men noen ganger får jeg litt på følelsen at siden emner ligger på "Skråblikk og .." kan man aldri være uenig med trådstarter eller majoriteten. Er man det, får man alltid et "kremt, nå er vi faktisk på "skråblikk.."". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 12. april 2007 #49 Del Skrevet 12. april 2007 Jada, skjønner det. Mener ikke å være noen "gledesdreper". Men noen ganger får jeg litt på følelsen at siden emner ligger på "Skråblikk og .." kan man aldri være uenig med trådstarter eller majoriteten. Er man det, får man alltid et "kremt, nå er vi faktisk på "skråblikk.."". ← Joda, uenig kan man da godt være - flere som har vært det her. Til og med noen som innrømmer at de går i like klær! Jeg bare måtte si noe om det fordi det virket på meg som om du trodde det var et tema jeg tok opp som noe dødsens alvorlig, serru... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 12. april 2007 #50 Del Skrevet 12. april 2007 Sorry, jeg mente ikke å virke sur, serru! Og jeg synes det ser komisk ut selv også. Men også ganske søtt. Litt tykkfalne, mann og dame utenfor campingvogna, litt VG og en røyk, mor rydder litt og far tenner grillen, veldig gemyttelig, identiske dresser i lilla og grønt blankt stoff. Ok, jeg har fordommer jeg også.... (Likte bedre når jeg kunne snuble litt nedlatende rundt i tråden overfor dere andre) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 12. april 2007 #51 Del Skrevet 12. april 2007 Mine foreldre som aldri har hatt grilldress eller 'noe i den duren', som min far sier, og han bestemmer også selv hvilke plagg han bekler seg i, og min mor har aldri gått likt kledd som noensomhelst venninne hverken i skoletiden eller annen tid for den saks skyld, de har også vært sett med matchende turantrekk og regndress. Sistnevnte var i tillegg kjøpt på en bensinstajjon!! Ja, jeg var mildt sagt sjokkert. Og må tilføye at dette fenomenet kunne aldri forekomme med meg og mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 12. april 2007 #52 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Sorry, jeg mente ikke å virke sur, serru! Og jeg synes det ser komisk ut selv også. Men også ganske søtt. Litt tykkfalne, mann og dame utenfor campingvogna, litt VG og en røyk, mor rydder litt og far tenner grillen, veldig gemyttelig, identiske dresser i lilla og grønt blankt stoff. Ok, jeg har fordommer jeg også.... (Likte bedre når jeg kunne snuble litt nedlatende rundt i tråden overfor dere andre) ← Jeg visste det!!! Endret 12. april 2007 av Bodillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 12. april 2007 #53 Del Skrevet 12. april 2007 Okay, rub it in... Men mer alvorlig, jeg synes slike tråder er morsomme til en viss grad. Men når det blir slik som i sitatet under blir det liksom bare nedlatende og teit. og mye mer harry enn å gå i like jakker! Når jeg ser slike par tenker jeg at det burde vært fellingstillatelse på dem. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PCDs Skrevet 23. juni 2007 #54 Del Skrevet 23. juni 2007 Like jakker er ikke noe problem, men hadde ungått det om mulig. Helt like "grill-dresser" ser utrolig rart ut. Forøvrig er ikke jeg ikke noe fan av grill-dressen i seg selv. Jeg tro ikke jeg noen gang har eiet en slik sak. Egentlig er valget av farge det av gjørende. Har sett par i like grill-dresser med 3 farger som rosa, turkis og hvit. LOL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå