Gå til innhold

Par i like joggedresser/allværsjakker


Gjest Kashmir

Anbefalte innlegg

Gjest Bodillen

Jeg må snu meg bort, faktisk, når jeg ser par i like joggedresse, allværsjakker e.l.

Hva er dette?? Har de bare like klær, eller er det sånn at de står i gangen og blir enige om å ta på like klær hver gang de skal gå tur?

Vil menn gå med like klær som kona? Det tviler jeg sterkt på. Jeg er sikker på at like-klær-fruer har mannen skikkelig under hælen når det gjelder denne kleskodeksen.

Spankulerer du og din partner rundt i like klær?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Peppa

:ler:

Har hendt at jeg har sett det ja.. spreke middelaldrene par som går tur med prikk like dresser..

Morsomt! Litt søtt også da, på en rar måte ;)

Men jeg kommer aldri til å gå slik, tror ikke jeg hadde fått med meg mannen på å kle oss likt heller.eller omvendt... hadde han sagt :

"du vennen, la oss gjøre noe morsomt! Vi tar på oss likens joggedresser nå når vi skal ut å gå tur ikveld, så kommer alle til å si at vi har det så superbra sammen at vi tilogmed kler oss likt!!!!"

Nei takke meg til.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bodillen
"du vennen, la oss gjøre noe morsomt! Vi tar på oss likens joggedresser nå når vi skal ut å gå tur ikveld, så kommer alle til å si at vi har det så superbra sammen at vi tilogmed kler oss likt!!!!"

Nei takke meg til.....

Ja, for det er vel nettopp det de gjerne vil signalisere, kanskje? Og har de behov for å signalisere det så voldsomt, så tyder det muligens på at de egentlig ikke har det så bra som de (fruen) skulle ønske...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peppa

Men jeg kan tenke med at settingen er slik:

Konemor er på bytur og finner en joggedress på salg for kun 150,-, "oj, for et varp" tenker hun....

"ja, mannen trenger en ny dress han også, så jeg kjøper en til han og" :ler:

Og hun er så i skyene av at hun har funnet en billig dress at hun røsker det med seg i full fart, så ingen andre tar dressene ifra henne, så hun får ikke tid til å se om de har en i annen farge som mannen kunne brukt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peppa
Ja, for det er vel nettopp det de gjerne vil signalisere, kanskje? Og har de behov for å signalisere det så voldsomt, så tyder det muligens på at de egentlig ikke har det så bra som de (fruen) skulle ønske...?

:ler:

haha, stemmer. d er sikkert mer slik: "jasså, du har vært utro, da får du jammen meg ta på likens dress som meg ikveld når vi skal gå tur!!!!!" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og for endel av disse tror jeg det kan hende at fruen har kommet over et glimrende tilbud på grilldress\joggedress\allværsjakke på Domus eller Tekstilfunn og har gjort et skikkelig kupp for både seg og den stakkars mannen som ikke kan kjøpe klær selv.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peppa
Og for endel av disse tror jeg det kan hende at fruen har kommet over et glimrende tilbud på grilldress\joggedress\allværsjakke på Domus eller Tekstilfunn og har gjort et skikkelig kupp for både seg og den stakkars mannen som ikke kan kjøpe klær selv.....

:ler::ler: my point exactly!!

:legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mannen har like adidas bukser og like adidasjakker, vi pleier ikke å bruke de samtidig men det har hendt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bodillen
Jeg og mannen har like adidas bukser og like adidasjakker, vi pleier ikke å bruke de samtidig men det har hendt  :sjenert:

Jeg synes det er ordentlig modig gjort av deg å dele dette med oss! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Like allversjakker og treningsdresser er forbeholdt par over 60 som har vært gift i 40 år. Tror de smelter sammen på en måte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest beekeeper
Men jeg kan tenke med at settingen er slik:

Konemor er på bytur og finner en joggedress på salg for kun 150,-, "oj, for et varp" tenker hun....

"ja, mannen trenger en ny dress han også, så jeg kjøper en til han og"  :ler:

Og hun er så i skyene av at hun har funnet en billig dress at hun røsker det med seg i full fart, så ingen andre tar dressene ifra henne, så hun får ikke tid til å se om de har en i annen farge som mannen kunne brukt!  ;)

:legrine: Mormor i et nøtteskall!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere synes det er ille, tenk da på dette: Jeg har bodd på et tettsted hvor alle (ung som gamel) gikk i samme type jakke. (Var en lokal berømthet som arrangerte jakke-home partys, og alle kjøpe seg et eksemplar) :ler:

Endret av Succubus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bodillen
Hvis dere synes det er ille, tenk da på dette: Jeg har bodd på et tettsted hvor alle (ung som gamel) gikk i samme type jakke. (Var en lokal berømthet som arrangerte jakke-home partys, og alle kjøpe seg et eksemplar)  :ler:

:overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innrømmer gjerne at vi har like jakker her i huset. Det er ikke allværsjakker eller grilldresser da. Og det hender faktisk at vi går ut sammen, i like jakker.

Og her er det ingen som har gjort et kupp eller vært utro. Vi forelsket oss rett og slett i samme jakke (selv om min er innsvinget og hans er rett). Det var ingen som ga seg når det ble snakk om "Grilldress-syndromet" og dermed ble begge jakkene kjøpt og betalt.

Samtidig må jeg jo innrømme at vi har hatt en og annen diskusjon i gangen når vi er på vei ut. Og når ingen vil gi seg blir det lik jakke på begge. Så ler vi godt av at enkelte kanskje vil se rart på oss og hviske litt om grilldresser bak ryggen vår, for innerst inne synes vi at vi har rett til å ha på oss hva vi vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...