Gå til innhold

Marnas bryllupsdagbok


Marna

Anbefalte innlegg

Skrållan:

Hvordan gikk det med de lilla skoene?

Gleder meg til helgen jeg, da blir det :skravle: på høyt nivå igjen :ler:

Ser virkelig frem til dere kommer nærmere her vi bor :) Håper den lille frøkenen deres har blitt litt 'lettere å ha i hus' enn hun var for noen dager siden :fnise: , og at dere har det bra :)

:kose: :kys_2: :kyss: & :klem: til deg fra moi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, de lilla skoene... jeg har gått innom H&M hver dag siden jeg så dem i katalogen, men jeg finner dem ikke! :kjefte: Og på nettbutikken er det kun de blå man kan kjøpe! Så jeg skal gi dem en dag til, så spør jeg dem i butikken om de får dem inn snart..

Til helgen? Wachera? :klø: Skal dere til trheim? I såfall, ja takk til skravlings!! :skravle:

Gleeeeder meg masse til vi flytter jeg og... skulle virkelig ønske det var SNART!

Frøkena er så alldeles ikke lettere å ha i hus du! :sjenert: I natt våkna hun kl 4 og trodde det var morgen, natt til i går var kl 5 da hun prøvde seg... (Jeg våkna faktisk av at hun satt i senga og lagde apelyder! :ler: ), ikke vil hun sove noe særlig på dagtid, og aller helst skal hun være i armene mine hele tiden. Hun er litt varm innimellom, så jeg tror det er jeksler på vei. Men vi ser ingenting enda... ikke det at vi får lov å titte i munnen hennes eller da! :fnise: Hun er litt blidere i dag da, heldigvis. Ellers har vi det fint! :) Jeg trener og står i, M er litt pjusk i dag (forkjølelse) og bilen har punktert. Alt er som det pleier med andre ord! ;)

Åh, forresten! I dag har vi kjøpt dukkevogn til Ida i julegave!! :rødme: Gjett om jeg gleder meg til hun skal åpne den, og trille tur med dukke-Thea!! :jepp:

Og du, har du blitt invitert til venninne S på julemiddag den 30.11? Jeg har, også venninne C... men jeg lurer bare på om det kommer flere.. :)

Heisann, her legger jeg ut. Kanskje jeg skulle skrevet i min egen dagbok i stedet! :ler2:

Ha en flotters dag! :rosasmil:

Masse :klemmer: , :kyss: og :kys_2: tilbake! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, hååååper de får inn skoene da, slik at du får sett de IRL i allefall :jepp: Jeg hadde spurt på flekken, jeg er ofte vanskelig kunde jeg... :sjenert: Jeg venter i spenning videre, tihi.

Ja, jeg trodde dere kom hit jeg, A snakket med M i helgen og han forstod det slik at dere kom "hjem" i helgen. Og så er det jo 2 årsdag til uken, snakket med E i dag og vi skal dit på selskap på søndagen. Så jeg la sammen to og to og trodde det var litt derfor dere kom... Men men... Kan skravle over pc'n også vi :ler:

Bra vi er flere som gleeeeder oss masse til dere flytter... E inkludert tror jeg :) Plutselig er dere her vet du :-D

Huff da, får håpe det er tennene til frøkena som plager henne og at det ikke er personligheten hennes som kommer til syne :ironi::plystre: Neida, tuller bare, hun kommer til å forbli den søte, herlige og morsomme jenta som vi alltid ser når vi møtes :)

:ruller: HAHA, vekker mamman sin med apelyder!!! Høres mye kosligere å bli vekket av apelyde enn gråting altså :)

Ååååh, tenk så stas det blir på julaften da med alle pakkene og egen dukkevogn!!!! Skjønner utmerket godt at du gleder deg til jul!

Ja, jeg er blitt invitert til S på julebord, men jeg måtte takke nei, mormor er 90 den dagen og hele slekten kommer på middag, kaffe og fest. Og det var kun den dagen som passet for S og C :gråte:

Bare du legger ut, koooooslig det :-D

Ha en flotters dag dere også! :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle jo tro de får inn skoene etterhvert, hadde jo nesten vært rart om ikke... Så jeg prøver igjen i morgen! :) MÅ jo få sett de!! :)

Vi hadde jo i utgangspunktet tenkt å dra hjem til helga for lillesøs har jo bursdag, men så punkterte jo den satans bilen... Pluss at mams, paps OG lillesøs jobber på lørdag, så de rekker ikke å feire den dagen... derfor har vi funnet ut at de kommer hit på onsdag, så feirer vi litja her istedet! ;) så da kommer vi ikke til helga... :( litt dumt at lille E feirer 2 årsdagen på søndag, men vi får ta oss en tur opp til dem til uka eller noe istedet, når vi har fått på nye dekk. M tør ikke kjøre helt hjem med reservedekket.. Så da blir det pc-skravling istedet! :ler:

Hihi, tror E gleder seg jeg og! :) Ida og tror jeg, så hun får leke mer med lilleE og kooooose på S! :rødme:

Vet du, om dette er personligheten på LilleFis, så pakker jeg henne inn som julegave og legger henne under et tre! :ler2: Nei da, gjør vel ikke det... ;) Hun har faktisk sovet ganske bra i dag da, så kanskje hun er på bedringens vei. Klenger litt enda, men det får bare så være. Er jo snedig å smøre brødskiver med Ida på armen... :filer:

Hihi, var en morsom vri å vekke mamman sin med apelyder ja! :hoho: Absolutt alt har jo apelyd eller hestevrinsk for tiden ;)

Åååå ja, tror hun kommer til å lyse opp når hun får dukkevogna! Hun titta jo sååååå langt etter E sin da vi var på besøk der tidligere... :)

Var litt dumt at du ikke kunne komme på julebordet til S da! :( ser for meg at det blir som det pleier å bli når S og C møtes, at jeg havner litt uttafor og bare sitter der og glor... :sjenert: Men men.. må sikkert hjem tidlig uansett jeg, er jo dautrøtt allerede før Ida legger seg jeg! :fnise:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrållan:

Ok, trodde dere hadde hatt dekket til reparasjon jeg da serru :sjenert: Ikke noe særlig å feire bursdag uten noe folk hjemme heller nei :ler:

Ja, hadde vært koslig å feiret E bursdag sammen i år også, men satser på at vi får til å treffes hos dem sammen om ikke så alt for lenge. Alltid noe som kommer i veien for tiden...

ALLE gleder seg til dere kommer!!!! :juhu: Ida kan leke mer med lille E og kooooose på S og så håper vi på flere småfolk etterhvert som de "store" kan koooose med! :rødme: Kan nesten ikke vente :danser:

Får virkelig håpe at vesla er på bedringens vei og at evt vonde tenner er kommet gjennom NÅ!

Ja, veldig dumt at jeg ikke får til å komme, hadde så lyst!!!! :sur: Men kan ikke få med seg alt her i livet, er jo vanlig at ALT skjer på samme dag! Dere får det nok koslig vil jeg tro, uansett om du blir trett tidlig... Ikke lange biten hjem da om det skulle bli for ille... :ler:

Men da skal jeg opp om 6 timer, skal på D vakt. Må slutte å :skravle: nå! Goooood natt!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi prøvde å få skifta dekk, men da M ringte rundt til diverse dekkleverandører viste det seg så klart at dekket er i en størrelse som er uhyre vanskelig å få tak i. Så vi må da skifte ut alle fire dekkene, og det vil komme på den nette sum av 3500-4000 kr. Sånn rett før jul passer det SVÆRT dårlig, så vi venter med det inntil videre.... :sjenert:

Vi får satse på å treffes hos E, E, E og S senere ja! :) Mye som kommer i veien for tiden ja, pleier jo å være sånn i en travel førjulstid! Er så glad jeg ikke har eksamener oppi alt dette... :)

Flere småfolk skal det bli ja! :hoppe: E, S og Ida kan jo ikke bli de eneste! :ler2: Tenk så morsomt det hadde vært om dere og vi fikk unge samtidig neste gang da!! :rødme: Da skulle vi ha trilla lange turer sammen, og i det hele tatt! Kanskje vi skulle tatt synkronfødsel og? :fnise:

I dag er frøken HappyFeet (hun har begynt å danse som HappyFeet, derav kallenavnet ;) ) i bedre humør, og takk for det! :fnise: Hun sov hele natta, og gjett om det var deilig! Skal smugtitte i munnen hennes litt senere i dag, kanskje det har dukket opp noen flere tenner. Hun var litt funky i magen i går kveld og, så det tyder jo på tannfrembrudd. Her kommer alle heslige detaljer, haha! :kgbaby:

Nei, det er heldigvis ikke så langt å gå hjem fra S! :ler: Om jeg tør å gå opp den bratte mørke bakken uten lys da... :sjenert:

Ha en fin dagvakt! :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom med en tirsdagsmorgen :klemmer:

Hvordan går det med husbyggingen?

Håper du har det fint Marna!

:klemmer::klemmer::klemmer:

Sååå koslig da :) Jeg gir deg en mega stooor onsdagskveld :klemmer:

Tja, jeg er irritert om dagen, men jeg har det bra. Jeg lever og bor sammen med min kjære, er bare den fordømte nabon jeg irriterer meg selv for at jeg lar meg irritere av...

Han krangler nå me hvor nabogrensen går, og han mener den går langs en mur som går som går som et 8 tall langsetter vår gårdsplass. Han aner ikke hvor grensen går han heller, men han har blitt fotalt at den tidligere huseieren har satt opp muren, og er dermed fast bestemt på at DER går grensen. Selv om hekken hans er ca en meter høyere oppe enn muren... Hadde et møte i går der min kjære, oppmålingssjefen i kommunen (som er nærmeste nabo til mamma og pappa) og han var med for å prøve å bli enige. Han foreslo 40-60 deling i naboens favør, noe forloveden sa var ok for å få saken abgjort. Men dette gikk nabon selvfølgelig ikke med på, han har bestemt at grensen går der muren står i dag. Dermed får vi ikke satt opp garasjen for vi vil ha den så tett opp til grensen (som vi ikke aner hvor er) som mulig. Vi må vente til vi får kjøpt tomten (leier tomten nå), og det får vi ikke gjøre før 1.1.09! Og da skjer sikkert det samme nok en gang, for vi må være enige om hvor grensen skal gå! :kjempesinna: Da blir sikkert rettsak neste... Aldri vært så forbannet på noen som disse to voksne folkene som bor i det fordømte nabohuset!!! Makan til oppførsel!! Vi prøver og prøver å få til ting, mens de knuser drømmer gang på gang.

En kveld var vi (mamma, pappa, forloveden og jeg) oppe på tomten for å flytte på rør og maaaange planker. Det var mørkt så vi måtte ha to biler for å lyse opp, hodelykter og vanlige lommelykter. Iskaldt var det og det sluddet, rett og slett guffent og vi skyntet oss som bare det. Vi la alle plankene og stablet dem i grensen (den biten der nabon sier han eier) pga at de var mye lettere tilgjengelig der og i og med at vi snart slulle bruke dem. Når vi hadde noen få planker igjen står plutselig nabo dama oppe ved grensa. Hun sa at vi stablet høyt og at vi ikke kunne ha dem der. Da kokte det inni meg, og jeg ropte på forloveden og brølte noe som "Kom A, vi skal jammen ikke ha noen planker der oppe" Så vi måtte begynnte på nytt. Jeg og forloveden. Mamma og pappa ble så provosert, så de sto og kranglet med nabo damen. Og hun sa at hun ikke likte at vi hadde klippet hekken deres (vi måtte klippe bort noen få små grener for å få siktelinjen rett. Så da hun oppdaget det sendte hun mannen ned til oss i politi-uniformen sin og truet oss med om hvis vi grevde bort muren så ville det få konsekvenser!!) Mamma sa det til henne at hun likte det dårlig at mannen hennes kom ned til oss i politiuniform og kjeftet, og da sa hun at det var like ille at pappa kom å snakket med dem i brann-uniformen sin!! Ja, for det blir det samme :overrasket: Så det er tydelig at det er hun som bestemmer over det meste der i gården! Tilslutt ble pappa så sint at han ba henne gå hjem! Noe hun heldigvis gjorde!

Huff, ble langt og muligens uryddig dette, men hva skal en gjøre?? En ting er i allefall sikkert: Disse onde menneskene skal jeg aldri ha noe med å gjøre, gleder meg over at jeg ALDRI skal snekke med dem igjen! Aldri. For slike ting brenner seg fast i hukommelsen min, og blekner aldri med tiden. De har ødelagt en tid som bare skulle være glede og ikke en laaaang ventetid der vi taper MASSE tid og penger! Skulle ikke vært lov å holde på slik i 2007!

Byggesaken er levert for 14 dager siden til fylket, som har siste ord i saken. Jeg ringte dit i dag for å høre om de vet mer, og hun jeg snakket med sa at saksbehandlingstiden deres er på 3-4 måneder på slike vedtak!!! :kjefte::kjefte::kjefte: Så idag har jeg vært som Izzie i Grey's, jeg har bakt! Kanelsnurrer! De skal jeg gå å trøstespise nå! Blir nok ikke noe bryllupsnatt i nyhuset allikevel :gråte:

Puh, godt å få det ut! Så det så! Håper ingen av dere må oppleve dette hvis/når dere skal bygge dere et hus og bare vil være lykkelige og bo sammen!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prøvde å få skifta dekk, men da M ringte rundt til diverse dekkleverandører viste det seg så klart at dekket er i en størrelse som er uhyre vanskelig å få tak i. Så vi må da skifte ut alle fire dekkene, og det vil komme på den nette sum av 3500-4000 kr. Sånn rett før jul passer det SVÆRT dårlig, så vi venter med det inntil videre.... :sjenert:

Vi får satse på å treffes hos E, E, E og S senere ja! :) Mye som kommer i veien for tiden ja, pleier jo å være sånn i en travel førjulstid! Er så glad jeg ikke har eksamener oppi alt dette... :)

Flere småfolk skal det bli ja! :hoppe: E, S og Ida kan jo ikke bli de eneste! :ler2: Tenk så morsomt det hadde vært om dere og vi fikk unge samtidig neste gang da!! :rødme: Da skulle vi ha trilla lange turer sammen, og i det hele tatt! Kanskje vi skulle tatt synkronfødsel og? :fnise:

I dag er frøken HappyFeet (hun har begynt å danse som HappyFeet, derav kallenavnet ;) ) i bedre humør, og takk for det! :fnise: Hun sov hele natta, og gjett om det var deilig! Skal smugtitte i munnen hennes litt senere i dag, kanskje det har dukket opp noen flere tenner. Hun var litt funky i magen i går kveld og, så det tyder jo på tannfrembrudd. Her kommer alle heslige detaljer, haha! :kgbaby:

Nei, det er heldigvis ikke så langt å gå hjem fra S! :ler: Om jeg tør å gå opp den bratte mørke bakken uten lys da... :sjenert:

Ha en fin dagvakt! :)

:klemmer:

Håper virkelig at dere får tak i ET nytt dekk slik at dere slipper å kjøpe alle fire!! Slike teite utgifter passer MEGET dårlig på denne tiden av året ja!!! Åh, bil er dyyyyrt, men må nesten ha det også!

Jaaa, tenk om vi begge er så heldige at det klaffer med bebis neste gang! :hoppe: Høres fortreffelig ut med lange trille turer sammen mm. Kan trene på 3T sammen med barnepass også :ler: Er med på synkronfødsel jeg, det passer godt siden vi begge har bestilt en kort fødsel :fnise:

Godt å høre at lille vennen begynner å bli seg selv igjen :-D Høres ut som tenner som er anmasj ja, forståelig med litt suttring da.

Takk for 'fin-dagvakt-ønske', hadde en travel men fin ekstravakt.

Håper dere har en fin onsdagskveld! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På mandag reserverte jeg stoff-duker som vi skal låne på vaskeriet her vi bor. De tar 38 kroner pr meter, så vi må finne ut hvor mange meter bordene blir... Men den utgiftsposten skal vi nok overleve :ler:

I dag var vi på hare-middag hos naboen til mine foreldre. Vilt er godt! :sikle: Hun er toastmasteren vår, så vi snakket litt rundt hvordan vi vil ha bryllupet vårt og litt om nye vaner i bryllup som at klirring i glass og tramping i gulvet betyr kyssing til brudeparet eller foreldrene. Mange nye vaner som blir oppfunnet :ler: Hadde det veldig koslig :)

Nå koser jeg meg med :kaffe: og internett! Da går tiden fooooort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda.... :kose:

Makan til folk altså! :sjokkert:

"Du skal få en dag i mårra som rein og ubrukt står, med blake ark og fargestifter til, så kan du rable-over-og-knørve-og-trampe-på-han-nabon-fra-i-går-og-tegne-inn-huset-på-nytt-uten-den-papirmidden-i-hjørnet, så får du det så godt i mårråkvæææælllll!!!"

:digge::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må bare kjapt innom å fortelle dagens nytt om de lilla skoene! :) Jeg har jo da lett etter dem både på Torget og på City Lade, og sjekka HMshop hver dag. I dag hadde de lagt dem ut! :hoppe: Så klart var de allerede utsolgt i 3 str, blandt annet min! :gråte: Men jeg bestilte dem i str 36 jeg, får dem neste uke! Skulle kanskje bestilt dem i 38 og, så får jeg heller sende dem tilbake om de blir for store. Er jo bedre med for store enn for små sko... kan jo legge i såler og hælkappe. Åj, nå ble jeg forvirra.. :fnise: Men jeg må informere E om kjøpet, så hun også kan sikre seg et par. Men på en annen side så er det jo ikke noe poeng i at hun også bestiller før vi vet om lillafargen matcher... Så mange problemer! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig kjedelig med den naboen... :kjefte: skikkelig irrierende greier...

Tiden går fort til det er bryllup ja...

Ja, det er som du sier UTROLIG irriterende greier!!! :kjefte: Men akk så lite å gjøre noe med...

Men på den andre siden da, så får vi enda bedre tid på å planlegge alle detaljene på huset og vi får ett nyere hus :) Og tenk på all bryllupsplanleggingen vi får unna :ler: Det kommer til å gå utrolig fort nå!

:klem::klemmer::klem1:

Takk takk for omsorg :)

:klem::klemmer::klem1: til deg også, håper du får en fin helg

Uffda.... :kose:

Makan til folk altså! :sjokkert:

"Du skal få en dag i mårra som rein og ubrukt står, med blake ark og fargestifter til, så kan du rable-over-og-knørve-og-trampe-på-han-nabon-fra-i-går-og-tegne-inn-huset-på-nytt-uten-den-papirmidden-i-hjørnet, så får du det så godt i mårråkvæææælllll!!!"

:digge::fnise:

Åh, for en fin sang du har laget :fnise: Tuuusen takk, den hjalp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare kjapt innom å fortelle dagens nytt om de lilla skoene! :) Jeg har jo da lett etter dem både på Torget og på City Lade, og sjekka HMshop hver dag. I dag hadde de lagt dem ut! :hoppe: Så klart var de allerede utsolgt i 3 str, blandt annet min! :gråte: Men jeg bestilte dem i str 36 jeg, får dem neste uke! Skulle kanskje bestilt dem i 38 og, så får jeg heller sende dem tilbake om de blir for store. Er jo bedre med for store enn for små sko... kan jo legge i såler og hælkappe. Åj, nå ble jeg forvirra.. :fnise: Men jeg må informere E om kjøpet, så hun også kan sikre seg et par. Men på en annen side så er det jo ikke noe poeng i at hun også bestiller før vi vet om lillafargen matcher... Så mange problemer! :ler:

Åj, forviklinger! Blir spennende å se om skoene passer når du får dem i neste uke! Hååååper det, så er den saken ute av verden :jepp: Hadde kanskje vært lurt å bestille i str 38 også, ettersom det er en 'vanlig' skostørrelse..?!? Det får du nesten avgjøre selv, hvis str 38 er passe for deg, kanskje 36 er passe til E? Som sagt, DU bestemmer :)

Håper du får en fin-fin helg Skrållan! :klemmer::kose: :kys_2: :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I går var vi (mamma, min bror, forloveden og jeg) på agape og jeg fikk kjøpt meg sjal! Ble et ivory-farget sjal i sateng med håndbroderte perler på! Åh, det var akkurat slik jeg hadde sett det for meg!! Siste sjalet og greier :juhu: Mamman min prøvde finkjole til bryllupet, fant en fiiiin en i brunt, men hun skal titte litt til før hun bestemmer seg! Fikk skikkelig god service, hun ekspiditøren synes det var så koslig at jeg hadde valgt to forlovere og husket forloverene mine siden de var der og kjøpte kjolene sine for en måneds tid siden :)

Forloveden min kjøpte seg bunadssko i byen også, så nå mangler han bare 33 sølvknapper til den store dagen!!

Fikk begynt på julegavene og besøkt en venninne også i går, fikk så mye ut av dagen! Dro hjemmefra kl 8 og kom hjem kl 20, rimelig sliten :fnise: Og i helgen er mine foreldre bortreist, så vi koooooser oss her hjemme. Skal på julebord i kveld, det gleder vi oss til :)

Ønsker ALLE en super helg!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er gjort:

*Brudekjole - I hus

*Strømper - I hus

*Strømpebånd - I hus

*Brudeslør - I hus

*Smykker - Tror jeg har alt

*Forlovere – Alle har sagt ja

*Bryllupsnatten – Forhåpentligvis i vårt nye hus

*Fotograf - Har bestilt, Fotogtafene, studio g

*Lokaler - Har bestilt

*Gjesteliste - Nesten ferdig

*Kirke - Er bestilt

*Prest og organist - Lagt inn ønske om prest

*Kaketopp - To stk i hus

*Toastmasterbjelle - I hus

*Innmarsj - Mendelssohn brudemarsj

*Utmarsj - Voluntary (Prince of Denmark's march) Håper de spiller den i vår kirke!

*Lang limegrønn løper langs bordene - I hus.

*Toastmaster - Naboen til mine foreldre har takket ja til oppgaven!! JIPPI!

*Sko- I hus, kjøpte på vanlig skobutikk

*Gjestebok - I hus

*Klær til brudgom - Svigermor syr bunad :D

*Frisør/sminkør/manikyr på bryllupsdagen - Har bestilt til meg og frisør til mine to forlovere.

*Pakkeåpnere - Spurte min bror og kjæresten, de ville gjerne

*Har bestemt oss for en knallgod musserende vin som velkomstdrink

*Tiara- I hus

*Band er bestilt, Nordans

*Servietter er kjøpt inn, mamma syr

*Lagt av duker på renseriet, 38 kr pr meter

*Underskjørt - I hus

*Kaffeservietter med tekst - I hus

*Lokaler - Har ringt og fått bekreftet at vi har leid huset fredag, lørdag og søndag. Ca 7000 kr totalt.

*Har laget bryllupsnettside for gjestene.

*Spurt bekjent om hun hun kan lage brudebuketten – Hun har sagt ja.

November 2007

*Kjøp sjal

*Kjøp sko til brudgom

*Finn solist til kirka. Må være mannlig. Skal synge to sanger.

*Finn bryllupsbil og bestille denne. Sort 4 dørs veteranbil.

*Bordkort – Del 2/4 (skjær ut papp)

Desember 2007

*Serveringshjelp - Tenker å spørre endel av mine venninner (de som ikke blir bedt), så kan de være med på festen etterpå.

*Meny- Stort sett klar – Planlegges med min bror

*Bestemme drikke, hvor mye og begynne vin kjøp

Januar 2008

*Gjesteliste - Nesten ferdig

*Besøke lokalet for å ta mål og lignende.

*Ring fotograf for å bekrefte at de har skrevet oss ned og avtale time for samtale.

*Ring kirken for å bekrefte at de har skrevet oss ned til 14.06.2008 kl 12. Avtal time for prestesamtale? Får vi høre hvilken prest vi får?

*Spør forlovedens nabo om hun kan tenke seg å spille taffelmusikk under middagen

*Renskriv teksten på invitasjonen og lag den helt ferdig med bånd og rose på slutten av januar.

*Utarbeid ønskelisten, oppdateres på nettsiden.

*Ordne kokker

Februar 2008

*Finpuss gjestelisten og gjør den helt klar

*Skriv ut invitasjonene

*Oppdater nettsiden med bilder og helt korrekt tekst

*Kjøp frimerker

*Sende ut invitasjoner 1. februar 2008

*Spør noen om de kan videofilme store deler av dagen – Kjæresten til en venninnde av meg?

*Fine champagne glass til velkomsten med gravert inn "brud" og "brudgom" samt bryllupsdatoen vår. Må leveres inn

Mars 2008

*Lag barkart

*Lag â€festprogrametâ€

*Lag menyer for å ha på bordene

*Lag kirkeprogram

*Undertøy til å ha under kjolen - Må kjøpes

*Undertøy til bryllupsnatta - Må kjøpes

*Brudebukett – Gi hun som skal lege buketten noen bilder av det jeg synes er fine buketter.

*Kjøp inn masse telysestaker OG telys på IKEA.

*Kjøp inn stearinlys med riller i offhvite.

*Pusse opp ringene våre hos gullsmed. Gravere inn tekst inni.

April 2008

*1 april er svarfrist for alle

*Lag bordplan…

*Bordkort del 3/4(brodere navnene til de som kommer)

*Bordkort del 4/4 (stryke om montere dem)

*Smykker – Prøv kjolen og bestem hvilke smykker jeg skal bruke

*Møte med toastmaster, gå gjennom det meste…

*I midten av april må jeg bestille time til prøvetime hos frisør.

*Lage cd for å spille til mottakelsen mens vi tar bilder - Må ordnes

*Kartlegge hvor mange gjester vi blir, nå kan vi beregne mer ifht antall gjester.

*Bestill bryllupskake hos baker, 3 etasjer.

*Si fra til renseriet om hvor mange meter duk vi må ha.

Mai 2008

*Legge inn bestilling for maten?

*Kan vi ligge over i huset vårt?? Hvis ikke, finn annen løsning

*Handle på polet.

*Kjøp nummerlapper, teip til gavebordet og gavebok

*Hør med slekt og bekjente om de kan bake kaker.

*Bestill verdens beste fruktkake

*Skaff bilder av oss gjennom oppveksten for å ha i gangen. Lag montasje.

*Kurver med diverse i på toalettene - Må kjøpe kurv og innhold

Juni 2008

*Ca den 1 juni prøvetime til frisør. Får begge forloverene mine til å bli med samtidig ja den 14.06???

*Pynt i kirken - Tenker på å flette kranser selv for å ha rundt benkestolpene. Må lages

*Delegere små oppgaver dagen før/på morgenen 14 juni

*14. juni 2008 kl 12 – Vielse og bryllup hele dagen :bryllup:

Endret av Marna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så stille det er her inne en lørdags formiddag :) Jeg skal straks begynne å ordne meg til julebord, skal bort til en kollega av forloveden kl 17.30.

:fnise: Kom på en liten sak... Jeg lo godt da jeg for ca en mnd tid siden oppdaget at :vetikke: ikke trener vekter, han trekker på skuldrene!!! :skratte:

Jaja, ha en riktig god lørdagsettermiddag/kveld jenter! Tudelitu! :skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...