naley Skrevet 6. november 2007 #442 Skrevet 6. november 2007 Åj den var kjempe fin. Aldri vært helt betatt av de med tynt stoff på utsiden, men den der var helt fantastisk jo! Den likte jeg... Å som du blir nydelig... Sa jeg at jeg likte den?!
Gjest *marie* Skrevet 6. november 2007 #443 Skrevet 6. november 2007 Ååååå, den er helt fantastisk :-D Du kommer til å se utrolig nydelig ut.... Kjempebra valg.
MrsG Skrevet 6. november 2007 #444 Skrevet 6. november 2007 åh, så fin kjolen din er! min har også sånn "tynt lag" utenpå.. ligner faktisk litt på din, gitt har din langt slep? var hjemme hos mamma en tur idag.. måtte innom kjolen en tur vettu ha en fortsatt fortreffelig aften!
*Lollipop* Skrevet 7. november 2007 #445 Skrevet 7. november 2007 :gråte: Gikk visst glipp av kjolen..... Men har stor tro på at den er kjempefin iallfall!
Marna Skrevet 7. november 2007 Forfatter #446 Skrevet 7. november 2007 Så fiiiiiiin! :love: Ja, ikke sant?! :rødme: Jeg er heeeelt enig Åj den var kjempe fin. Aldri vært helt betatt av de med tynt stoff på utsiden, men den der var helt fantastisk jo! Den likte jeg... Å som du blir nydelig... Sa jeg at jeg likte den?! Tuuusen takk Jeg hadde heller ikke sett for meg at jeg skulle ha tynt stoff på utsiden, så for meg en mye enklere kjole. Men da jeg så den og prøvde den var jeg ikke i tvil Åh, håper jeg blir nydelig i den altså! Er ikke kjolen det skal stå på i allefall Ååååå, den er helt fantastisk :-D Du kommer til å se utrolig nydelig ut.... Kjempebra valg. Tuuuusen takk for det! :-D åh, så fin kjolen din er! min har også sånn "tynt lag" utenpå.. ligner faktisk litt på din, gitt har din langt slep? var hjemme hos mamma en tur idag.. måtte innom kjolen en tur vettu ha en fortsatt fortreffelig aften! Takk takk Forundrer meg ikke at vi har brudekjoler også Den har ikke så veldig langt slep, men kanskje litt over en halv meter... Mye stoff å holde orden på i allefall Åh, det er så herlig å stikke innom å se på kjolen der den henger så pent! Kjenner til det ja! Hadde en fortreffelig aften med RBK kamp Du får ha en flotters dag! :gråte: Gikk visst glipp av kjolen..... Men har stor tro på at den er kjempefin iallfall! Vet at du har sett kjolen før frøken Men kan legge den ut bittelitt hvis du ikke husker den?
*Lollipop* Skrevet 7. november 2007 #447 Skrevet 7. november 2007 Vet at du har sett kjolen før frøken Men kan legge den ut bittelitt hvis du ikke husker den? Har sikkert sett den ja for hadde liksom på følelsen at jeg hadde spurt om den før.... Men nå begynner det å bli så mange som har vist kjolene sine her at jeg går helt i surr oppi hodet noen ganger
Gjest Ballerina Skrevet 7. november 2007 #448 Skrevet 7. november 2007 Men nå begynner det å bli så mange som har vist kjolene sine her at jeg går helt i surr oppi hodet noen ganger kjenner meg veldig godt igjen det du!!
Marna Skrevet 7. november 2007 Forfatter #449 Skrevet 7. november 2007 Har sikkert sett den ja for hadde liksom på følelsen at jeg hadde spurt om den før.... Men nå begynner det å bli så mange som har vist kjolene sine her at jeg går helt i surr oppi hodet noen ganger kjenner meg veldig godt igjen det du!! Jeg og!!!!
Gjest smotti Skrevet 8. november 2007 #450 Skrevet 8. november 2007 Hei hei Titter bare innom litt jeg.. Greit å lese gjennom flere huskelister ja... fort å glemme noe... koselig bok
Marna Skrevet 11. november 2007 Forfatter #451 Skrevet 11. november 2007 Hei hei Titter bare innom litt jeg.. Greit å lese gjennom flere huskelister ja... fort å glemme noe... koselig bok Så koslig med besøk i dagboken min, du må gjerne komme tilbake Utrolig greit å få inspirasjon av andre sine smarte og fine ideer, og motsatt Og utrolig godt å ha listene som et hjelpemiddel mot å glemme noe Håper du har hatt en fin helg og får en fin søndag!
Marna Skrevet 11. november 2007 Forfatter #452 Skrevet 11. november 2007 :juhu: Nå har vi endelig blitt fornøyd med invitasjonen! Gjorde endel forandringer på den vi hadde laget tidligere, og vips er vi straks klare til å printe ut! Herlig! Sender de ut i starten på februar vi. Her er den: Invitasjon forside Ha en flott søndag jenter! Jeg skal på får-i-kål hos mormor, også blir det farsdagskake til :kaffe: !
MrsG Skrevet 11. november 2007 #453 Skrevet 11. november 2007 ååh, så fin invitasjonen var! kjempesøtt med de bildene da..
hello kittyen Skrevet 11. november 2007 #454 Skrevet 11. november 2007 :dåne: for nåken superfine invitasjonar! Di e så herlige kjerestebildene dåkkas :love: Eg vil o ha sånne fine bildår, men kjeresten like tje fotoapparater så eg vett tje heilt koss eg ska få de te Litt teit å ha bilde av bare meg kansje
Marna Skrevet 12. november 2007 Forfatter #458 Skrevet 12. november 2007 Tuuuuusen millioner takk jenter for skryt av invitasjonen! Godt å høre at enkle ting også kan bli bra Føler jeg slipper billig unna (klipping/liming) ifht mange her inne I dag har jeg stort sett vært hjemme, startet med klippingen til bordkortene i dag Så nå er jeg i gang! I første omgang skjærer jeg et A4 ark i to like store deler, neste prosess er å skjære ut en firkant inni hver enkelt. Ikke alle som blir helt like store da, men jeg tenker at det er nå håndtverk dette også. Har fått tilbud om å låne papirkutter for å dele arkene, men orker ikke å dra med meg alle arkene ned til bokhanelen og hejm igjen bare for det. Jeg gjør mitt beste, og det får være godt nok. Så det så
Anea Skrevet 13. november 2007 #459 Skrevet 13. november 2007 Nå har jeg lest hele bryllupsdagboka di, og jeg er SÅ IMPONERT!!! Du er jammen flink altså! Flotte lister, og så mye du har fått gjort alt! Dessuten: Det er så koselig og inspirerende å lese. Tror jeg skal gå i gang med invitasjonskladd nuh! Håper husbyggingen er i boks snart forresten! Jeg ble sånn hver gang det så ut til å løse seg og sånn hver gang du skriver at dere får kontrabeskjed. Oooooog.... Jeg har veldig lyst å se kjole jeg også, hvis jeg får
Skrållan Skrevet 13. november 2007 #460 Skrevet 13. november 2007 Vet du hva da Marna? Jeg har funnet LILLA sko! ...skal kjøpe de i løpet av uken for å se om de matcher kjolen. Gjør de ikke det, så fortsetter jakten! Kjempefine invitasjoner forresten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå