hello kittyen Skrevet 24. november 2007 #501 Del Skrevet 24. november 2007 Kom på en liten sak... Jeg lo godt da jeg for ca en mnd tid siden oppdaget at ikke trener vekter, han trekker på skuldrene!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marna Skrevet 25. november 2007 Forfatter #502 Del Skrevet 25. november 2007 For ei utrolig bra lista!! *låne den litt* Takk takk, bare lån vi vei :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marna Skrevet 26. november 2007 Forfatter #503 Del Skrevet 26. november 2007 Akkurat vært og hentet KAFFESERVIETTENE våre Såååå fine de ble, over all forventning! Jeg vil gifte meg NÅ!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 27. november 2007 #504 Del Skrevet 27. november 2007 Innom med en til deg. Følger med her selv om jeg ikke skriver så mye Satt og leste Woman i går, og der var det en reklame som jeg tror kunne interessere en del inne i boka di! Vagabond har nemlig et par pensko i lilla De som heter Ares, og er nr 4 av bildene som kommer opp der. Tror det var de det var bilde av i går. Så er det noen alternativer dersom de fra H&M ikke passer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *marie* Skrevet 27. november 2007 #505 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Hei,hei Her har det jo virkelig skjedd ting siden sist,du har jo fått gjort masse du Skjønner at eksamenslesningen har vært skadelig for planleggingen... får passe på å gjøre litt disse to fridagene. Hva med den naboen, han kan jo ikke være helt god,snakk om trenering... Skal tenke stygge tanker om han jeg,så får vi håppe det hjelper. Dere må jo få lov til å feire bryllupsnatten i det nye huset. Endret 27. november 2007 av *marie* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 27. november 2007 #506 Del Skrevet 27. november 2007 Jøss! Du har jammen orden i sysakene! Sånn fin liste, og så mye du har gjort allerede! for servietter! Så herrrlig når ting blir bedre enn forventet! for at det blir en fellesnevner som alt som har med bryllup å gjøre. Apropos skål... Hadde du det fint på julebord? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marna Skrevet 28. november 2007 Forfatter #507 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Innom med en til deg. Følger med her selv om jeg ikke skriver så mye Satt og leste Woman i går, og der var det en reklame som jeg tror kunne interessere en del inne i boka di! Vagabond har nemlig et par pensko i lilla De som heter Ares, og er nr 4 av bildene som kommer opp der. Tror det var de det var bilde av i går. Så er det noen alternativer dersom de fra H&M ikke passer! Takk for goooode ! Godt å høre at du følger med på hva som skjer, selv om det til tider blir litt syting og klaging Og takk for tipset ang de lilla vagabond skoene, kjekt å ha i bakhånd dersom H&M skoene ikke passer/matcher. Hva skulle jeg gjort uten dere snille KG hjelperne mine?? Stooore varme til deg! Hei,hei Her har det jo virkelig skjedd ting siden sist,du har jo fått gjort masse du Skjønner at eksamenslesningen har vært skadelig for planleggingen... får passe på å gjøre litt disse to fridagene. Hva med den naboen, han kan jo ikke være helt god,snakk om trenering... Skal tenke stygge tanker om han jeg,så får vi håppe det hjelper. Dere må jo få lov til å feire bryllupsnatten i det nye huset. Ja, ting faller på plass, føler endelig at puslespillet begynner å se bra ut :-D Men fortsatt uendelig mange ting som står igjen... Men en må da ha noe å ta seg til på nyåret også Ja, eksamenslesing er tøffe tider, du får kooose deg de dagene du har fri :-D Naboen ER ikke god, sånn er det med den nisse-saken! Jeg trøster meg med at vi snaaaaart (kanskje 3 mnd) får begynne å bygge, og ettersom han klager på alt skal vi muligvis bygge garasjen dobbelt så høy! Vi har i allefall prøvd å være greie, men nå er det NOK! :slåss: Ironisk nok heter han et synonymt ord for 'kamp' til etternavn... Godt å høre du tenker stygge tanker om den familien, de er ikke gode verken han, kona eller de stakkars tre barna deres... Huff, jeg høres aldeles evil ut, men alt vi vil er å bygge vårt hus på vår tomt. Hadde aldri i verden trodd det skulle bli slik! Men men, vi har det fint vi, alt i alt Stooore til deg Endret 28. november 2007 av Marna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marna Skrevet 28. november 2007 Forfatter #508 Del Skrevet 28. november 2007 Jøss! Du har jammen orden i sysakene! Sånn fin liste, og så mye du har gjort allerede! for servietter! Så herrrlig når ting blir bedre enn forventet! for at det blir en fellesnevner som alt som har med bryllup å gjøre. Apropos skål... Hadde du det fint på julebord? Takk for det! Orden og orden, jeg har lister for alt, og på søndag ble jeg helt på grunn av at jeg har for mange lister å se på! Kjenner jeg blir litt stresset, men det ordner seg nok Ja, det er flott når ting blir finere enn forventet, godt å ha serviettene i hus Er med på å for at det blir en fellesnevner som alt som har med bryllup å gjøre ja!!! Håper det. Høres ut som en fin-fin plan Julebordet var koslig, god mat (både ribbe OG pinnekjøtt) og godt selskap. Karsk ble det også , og det er sjelden jeg drikker Ble kommentert under en tale at vi gifter oss 14 juni, det var også koslig da Forloveden ble stuptrøtt i halv to tiden, så da dro vi hjem i taxi. Men da må jeg skynde meg jeg, skal på A vakt og må gå om 10 minutter!!! Snør store flak ute og ikke ser det ut til å stoppe heller... Ha en flott dag alle sammen!!! Og HEIA RBK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 3. desember 2007 #509 Del Skrevet 3. desember 2007 Hei Marna! I dag har jeg fått de lilla skoene, og det er to feil ved dem: 1) Det er totalt helt feil lillafarge! 2) De er for små Så de går i retur, så får vi håpe det dukker opp andre lilla sko til juni! :rosasmil: Tror de vagabond-skoene som MellonCollie var så snill og fant er for lyse igjen... men jeg skal følge med i skobutikkene som fører Vagabond, så jeg får se dem "live"! Kanskje høre med gammelsjefen på Skoringen om hun vet om det kommer inn noe lilla godsaker! Håper du/dere har fine dager, lenge siden vi har møttes nå... vi er strandet her hjemme enda, enkelte (uten å si navnet for høyt...) har gått litt bananas i juleshoppingen - og dermed må nye dekk vente... Hva ønsker du og A dere i julegave forresten? , og på Marna-jenta mi/vår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marna Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #510 Del Skrevet 3. desember 2007 Bare innom og gir et lite livstegn fra meg Har hatt det travelt i helgen. Men trøster meg med at intet nytt er godt nytt Var på besøk til svigers i går, og de sa de ville støtte oss med 20-25000 i forbindelse med bryllupet vårt! :juhu: Herlig! Min kokkebror er hjemme, så vi har tenkt og snakket litt om maten... Blir ikke helt klok på forretten, men vi SKAL bestemme oss i julen og finne passende drikke! Det er sikkert og visst! Håper alle har det topp i jule og bryllupsforberedelsene! Ikke stress, en fin jul blir det allikevel! Tenk, den siste julen som forlovet kvinne, neste år er jeg kone! Det gleder jeg meg utrolig til! Til de som gidder å høre siste nytt ang byggesaken vår: Forloveden snakket med fylket i dag ang byggesøknaden vår som blir avgjort der, hun sa at hun ikke visste om hun ble ferdig med å behandle søknaden vår før jul. Men det var en fin beskjed, for vi hadde ikke regnet med å få svar før i mars vi... Men som jeg sier til sambo: Jeg tror det ikke før jeg får se svaret, har lært MASSE om oss og folk generelt gjennom den prosessen vi har vært i gjennom det siste året! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marna Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #511 Del Skrevet 3. desember 2007 SKRÅLLAN: Tihi, godt gjort å skrive så samtidig når jeg ikke har vært her på lenge Ja, det hørtes ut som om skoene må gå i retur. Maks uflaks, men du får nesten bare holde øynene oppe og være litt på utkikk etter lilla sko. Skal være det jeg også Ellers om vi ikke finner lilla sko, så finner vi en annen farge, i utgangspunktet tror jeg at ingen kommer til å se skoene under kjolen... Men en vet aldri, kanskje dere har planer om å breake (eller hvordan det skrives) eller noe slikt?!!? Joda, vi har det bare bra. Har vært hektisk med bursdag til mormor i HELE helgen, er jo helt snålt og stille uten folk rundt en nå. Min pappa har hostet i 14 dager og jeg blir seriøst GAL og mer til, han er hjemme fra jobben i dag så da han sto opp måtte jeg rømme huset i frykt for å eksplodere. Er jo ikke hans skyld heller, men en legetime eller halsdrops hadde kanskje vært en fordel??! Kjenner jeg er pisslei dette huset av og til, men det går veldig i rykk og napp! Må vel bite tennene sammen, ikke lenge til vi kan begynne med huset og bare spise og sove her Ja, det er lenge siden vi har møttes nå! :gråte: Dumt med disse dekkene! Aner dere ikke når dere har råd til å kjøpe nye heller? Hjem til jul må dere i allefall Jeg jobber til helgen, men vi skal snart kjøpe oss ny bil. Derfor har vi fått låne en touran hele helgen av en bilforhandler, så jeg og A snakket i telefonen i sted og begge tenkte litt på å kjøre til Trheim etter jeg er ferdig på jobb kl 15 på lørdag... Har dere planer på lørdags ettermiddag/kveld da? Jeg ønsker meg black design ting, gavekort på christiania og unell, body shop ting, gavekort på ikea Min bedre halvdel ønsker seg.... ja...hva ska man si? Lite... Han er jo glad i bøker, så evt noe fra bokhandelen? Vi satt og kikket i eva solo katalogen, og da sa han at han ønsker seg alt inni den! Var et kontorsett inni der, men aner ikke pris og det er sikkert dyrt! Skal si fra dersom det er noe mer jeg kommer på Håper dere har det bra og har en toppers dag! , og masse på Skrållan-jenta mi jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 4. desember 2007 #512 Del Skrevet 4. desember 2007 For å ta det viktigste først, før jeg glemmer det, så nei - vi er nok ikke hjemme på lørdag ettermiddag/kveld! Vi har nemlig fått fiksa dekk-bytte, så vi kjører til hjemstedet på fredags morgen og fikser bilen der! Lørdag drar vi i 2-årsdag på Steinkjer, og søndag formiddag tenkte vi oss opp til E, E, E og S! Manne-E jobber, men vi drar likevel! Være med? Vi kan jo også treffes på fredag? I tillegg kommer vi til hjemstedet den 13., for da er jo tvillingsøs kommet hjem! Nei, vi har faktisk ingen breake-planer! Tror ikke skoene vil vises jeg heller, for kjolen er laaaang! Var 9 cm hæl på de fra HM da, så jeg er litt glad de ikke passa... tenk deg så drepen det hadde vært å gå med dem hele dagen da! Huff, skjønner du/dere blir litt pisslei av å bo hjemme! Særlig når folk ikke gidder å ta halsdrops, og bare hoster og hoster! Men det varer vel ikke lenge før dere er ute derifra, og kan tenke tilbake til perioden med skrekk og gru! Kult at dere får låne en Touran da! har så lyst på ny bil jeg og, men det får vente... Du får si fra om du plutselig kommer på noe A ønsker seg til jul! Gleder meg til vi får penger igjen, da skal jeg shoppe det som gjenstår! Ha en fin tirsdagskveld, selv om Bonderomantikk (heia Oddrun!) og Grey's begynner så sent i dag pga teite-VM! og :kys_2: M og Ida-stompen hilser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 5. desember 2007 #513 Del Skrevet 5. desember 2007 :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: Hadde bare lyst å ta en liten banantrolldans for at ALT skal ordne seg med husbyggingen deres FORT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marna Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #514 Del Skrevet 12. desember 2007 For å ta det viktigste først, før jeg glemmer det, så nei - vi er nok ikke hjemme på lørdag ettermiddag/kveld! Vi har nemlig fått fiksa dekk-bytte, så vi kjører til hjemstedet på fredags morgen og fikser bilen der! Lørdag drar vi i 2-årsdag på Steinkjer, og søndag formiddag tenkte vi oss opp til E, E, E og S! Manne-E jobber, men vi drar likevel! Være med? Vi kan jo også treffes på fredag? I tillegg kommer vi til hjemstedet den 13., for da er jo tvillingsøs kommet hjem! Nei, vi har faktisk ingen breake-planer! Tror ikke skoene vil vises jeg heller, for kjolen er laaaang! Var 9 cm hæl på de fra HM da, så jeg er litt glad de ikke passa... tenk deg så drepen det hadde vært å gå med dem hele dagen da! Huff, skjønner du/dere blir litt pisslei av å bo hjemme! Særlig når folk ikke gidder å ta halsdrops, og bare hoster og hoster! Men det varer vel ikke lenge før dere er ute derifra, og kan tenke tilbake til perioden med skrekk og gru! Kult at dere får låne en Touran da! har så lyst på ny bil jeg og, men det får vente... Du får si fra om du plutselig kommer på noe A ønsker seg til jul! Gleder meg til vi får penger igjen, da skal jeg shoppe det som gjenstår! Ha en fin tirsdagskveld, selv om Bonderomantikk (heia Oddrun!) og Grey's begynner så sent i dag pga teite-VM! og :kys_2: M og Ida-stompen hilser! Takk for sist, var koslig å møtes på besøk Ja, det er viktig å ha rimelig gode sko, det blir nok litt ståing og gåing totalt sett. Jeg har en bitteliten hæl, og jeg må ha noen som står stødig som jeg kan støtte meg på Så det var vel meningen at de lilla skoene ikke skulle passe... Vi sier det I går pyntet jeg til jul her oppe i toppetasjen, så nå er jeg innstilt på å bo her en stund igjen... Forloveden har blitt forkjølet også, men han hoster mye stillere enn visse andre i huset her... Men vi får være takknemmelige for å bo her gratis mens papirarbeidet går i orden. Herlig å prøvkjøre bil i helgen, min kjære forlovede har vel sagt at vi kjøpte oss bil i går? Åh, han er en glad mann om dagen! Ble en litt dyr julegave i år... Men bilden har 7 seter, så nå er det bare å sette i gang å produsere barn Har fri i dag, DEILIG!!! Håper du og dine får en toppers dag! Store klemmer, kose og nuss i øret fra en litt småstresset julemodus Marna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marna Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #515 Del Skrevet 12. desember 2007 :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: Hadde bare lyst å ta en liten banantrolldans for at ALT skal ordne seg med husbyggingen deres FORT! Åååååååå, tuuuusen takk for banantrolldansen!!! Du er en knupp! Er helt sikker på at den hjalp! :-D Har ikke hørt noe mer fra fylkeskommunen, men vi skal ringe og høre hvordan det står til på mandagen som kommer. Gjelder å ikke mase for mye heller, men samtidig må en jo vise interesse Forlovenden syens vi ikke skal mase, men alle i min familie (inkludert meg) mener vi kan ringe og høre om statusen! Så da blir det slik... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marna Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #516 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Her i Marna-hjemmet går livet sin vante gang... Lite nytt på bryllupsfronten for tiden, leter etter en sort volvo-PV bil som jeg vil ha som brudebil, men det er vanskelig... Mamma skal høre om kokken hun kjenner kan ta på seg ansvaret på bryllupsdagen, ellers har vi tenkt å spørre en annen kokk vi kjenner. Og solist har vi heller ikke funnet... Det blir prosjekt i julen. Det samme gjelder å bestemme menyen, og hvilken vin vi skal ha til. I går kveld laget jeg 4 porsjoner panacotta, blir spennende å prøvesmake og se om det er selve desserten vi skal bruke... Skal på A vakt i dag, sto opp tidlig og kjørte forloveden på jobb, og i dag kl 10.30 drar vi og henter ny bilen vår :juhu: Kjøpte den på tirsdag, det er en 7 seter (touran) som vi har drømt om lenge. Nå mangler bare giftemål og hus, så er det bare å sette i gang produksjon Tar jo forhåpentligvis 9 mnd å ruge også, så dette går veien 6 måneder og 1 dag til vi gifter oss! Åh, som jeg gleder meg nå! I dag er det forresten 6 år siden jeg tok lappen, koslig å hente bil på lucia dagen Skulle laget lussekatter som jeg pleier, men det får jeg ta neste år i nytt hus Hm, det tror jeg var dagens oppdatering herfra. Legger ved noen bilder av litt av hvert :-D Bryllupslys Falt pladask for disse jeg Julepynt Siden jeg ikke finner den store esken med julepynt, måtte jeg handle noe nytt Se den blide julenissedamen da, sjarmis Tomten vår Her er tomten vår, som lengter etter å ha et nytt hus på seg! ...og vi lengter like mye vi også Endret 13. desember 2007 av Marna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 13. desember 2007 #517 Del Skrevet 13. desember 2007 :juhu: Gratulerer med ny bil!!! :juhu: Ja tenk imorgen er det bare 6 mnd igjen til du er kone! Herlig tanke Tiden går kjempefort nå...! Så fin utsikt dere kommer til å få i nyhuset! Koselig å få sett litt bilder! Det gjør dagen litt mer spennende ...jepp dagen min er ikke mye spennende.... mattemattemattemattematte..... Da er det sååå koselig at du legger ved bilder av ting og tang!! Jeg også falt pladask for de lysene! Hvor fant du de? De var dødsskjønne :rødme: Håper du har det fint! Stooore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsG Skrevet 13. desember 2007 #518 Del Skrevet 13. desember 2007 dææææven, 7-SETER?? her snakker vi ambisjoner, altså kan jo ta et par-tre i slengen, så går det fortere å fylle den opp... var litt søte de lysene, ja ooooog, 6 måneder til !!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 14. desember 2007 #519 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) 6 måneder igjen! Endret 14. desember 2007 av Ballerina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 14. desember 2007 #520 Del Skrevet 14. desember 2007 Jeg gjør som Tassie, og hopper og danser litt for at det bare er 6 måneder igjen!! :juhu: :juhu: Og, gratulerer med ny bil! Sier som MrsG, dere har viekrlig ambisjoner om dere skal fylle opp den Ha en strålende helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå