Gå til innhold

Marnas bryllupsdagbok

Marna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg så lilla sko i den nye H&M-katalogen som kom i posten i dag!! :)

Ja, det er de jeg mener! :) Så jeg krysser fingrene for at det er samme lillafarge som på kjolen min... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest hele bryllupsdagboka di, og jeg er SÅ IMPONERT!!! Du er jammen flink altså! Flotte lister, og så mye du har fått gjort alt! Dessuten: Det er så koselig og inspirerende å lese. Tror jeg skal gå i gang med invitasjonskladd nuh!

Håper husbyggingen er i boks snart forresten! Jeg ble sånn :hoppe: hver gang det så ut til å løse seg og sånn :frustrert: hver gang du skriver at dere får kontrabeskjed.

Oooooog.... Jeg har veldig lyst å se kjole jeg også, hvis jeg får :sjenert::engel:

Jøsses, jeg er SÅÅÅ imponert over deg som har lest gjennom alt! Godt å høre du likte innholdet, selv om det til tider blir litt husbygge-ting. Det går i bølger og daler, nå venter vi bare på at fylket skal fatte det SISTE vedtaket før vi kan sette i gang å bygge!! Ser lyset i tunellen, HERLIG :)

Kjole skal du få se, send meg mail adressen din på PM så skal jeg sende deg bilde :)

Kom du i gang med invitasjonskladden?

:klemmer:

Vet du hva da Marna? Jeg har funnet LILLA sko! ;):fnise:

...skal kjøpe de i løpet av uken for å se om de matcher kjolen. Gjør de ikke det, så fortsetter jakten! :)

Kjempefine invitasjoner forresten! :jepp:

Jøsses, du går for STIL du!!! Deponer på skoene da, hvis ikke fargen passer... Ellers kan dere jo også kjøpe sorte sko som er mer anvennelig senere? Det er helt opp til dere :)

Flott å høre at du likte invitasjonen :) Blir så bra atte :tommelopp:

:klemmer::kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næhæi, finner jeg lilla sko som matcher, så kjøper jeg lilla sko! :) Er anvendelig det også vet du, blir sikkert dritkult til svart antrekk senere! ;) Jeg kjører stiiiiiil, Ståle Stiiiiiil! :fnise: Tenker å svippe innom HM i morgen og titte på de! :)

Wuhu, 7 mnd igjen!! :hoppe:

:klemmer: og :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TAKK TAKK *marie*!!!!

.......har fått i meg litt for mye koffein nå så nå er jeg gira!!!

:danser::danse::danser::danse::danser::danse:

:fnise:

Skrållan:

:ler: Heeeeeeeel greit, godt å høre engasjement til og med i skovalget :-D Vi liker Ståle Stiiiiiiiil! Håper de passer ifht fargen! Jeg venter spent på tilbakemelding altså :)

Om 7 mnd er vi ferdige med talene våre! :hoppe::fnise:

:klemmer: og :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøsses, jeg er SÅÅÅ imponert over deg som har lest gjennom alt! Godt å høre du likte innholdet, selv om det til tider blir litt husbygge-ting. Det går i bølger og daler, nå venter vi bare på at fylket skal fatte det SISTE vedtaket før vi kan sette i gang å bygge!! Ser lyset i tunellen, HERLIG :)

Kjole skal du få se, send meg mail adressen din på PM så skal jeg sende deg bilde :)

Kom du i gang med invitasjonskladden?

:klemmer:

Da tror jeg alle her inne krysser fingrer og tær for at det OMSIDER skal gå i orden, så det kan bli bryllupsnatt i nytt hus på dere!

Etter jeg hadde lest ferdig her satt jeg meg ned med invitasjonene og laget utkastet i rekordfart. Ble riktig så fornøyd og holdt på å tyte hull i hodet på Kjære før han hadde sett det og vi var på vei til byen. :skravle: Kom hjem med masse papir og gøy fra Panduro. Laget en test i går kveld og tror det blir bra :hoppe:, så tusen takk for inspirasjon. Fikk ikke sove i natt jeg fordi jeg var så gira :fnise:

Sender PM nuh! Og så må jeg jo si GRATTIS MED 7 MND IGJEN!!!

:juhu: :hoppe::danser::danser::5::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: 7 mnd :)

Jeg hiver meg med i :hoppe: :hoppe: :hoppe: jeg også!! JUHU

*Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeee* :klappe::danser::hoppe: :juhu: :juhu: :duskedame:

Alright :-D :-D :-D

Vi kan virkelig dette med å lage fest stemning her inne altså! Blir glad av entusiasmen deres! Hadde blitt et livlig og lystig lag om vi hadde møttes tror jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg alle her inne krysser fingrer og tær for at det OMSIDER skal gå i orden, så det kan bli bryllupsnatt i nytt hus på dere!

Etter jeg hadde lest ferdig her satt jeg meg ned med invitasjonene og laget utkastet i rekordfart. Ble riktig så fornøyd og holdt på å tyte hull i hodet på Kjære før han hadde sett det og vi var på vei til byen. :skravle: Kom hjem med masse papir og gøy fra Panduro. Laget en test i går kveld og tror det blir bra :hoppe:, så tusen takk for inspirasjon. Fikk ikke sove i natt jeg fordi jeg var så gira :fnise:

Sender PM nuh! Og så må jeg jo si GRATTIS MED 7 MND IGJEN!!!

:juhu: :hoppe::danser::danser::5::klemmer:

Ja, da satser vi på at alle krysser fingre og tær for at vi får vedtaket før julaften, slik at vi kan sende julekort til nabo'n... Med ønske om et heidundrende godt nytt år :ler: Barnslig, jeg?? Neeeei da, bare små gleder og livlig fantasi, tihi. Ja, tenk om vi får tilbringe bryllupsnatten i bobblebadet og den stoooore sobbeltsengen vår i nyhuset vårt?? Åh, tørr ikke tenke og håpe for mye på det. Men tenk HVIS da!!!

Så bra at du fikk inspirasjon!!! Ikke noe er bedre enn det! :ler: Ser for meg du nesten :skravle: hull i hodet på din kjære. Skulle vært flue på veggen da ja :) Håper vi får ta del i invitasjonen når dere er fornøyd med den? :sjenert: Og jeg skjønner GODT at du ikke fikk sove pga at du ble gira, jeg er ofte slik! Har mer lyst til å hoppe og løpe 5 ganger rundt huset enn å prøve å sove, for å si det slik...

Og igjen, TAKK TAKK for 7 måneders jubel som snaaaart er 6 måneder og noen dager :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu:

7 måneder!!! Det kommer jo til å gå kjempefort!!

:juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu:

:danse: for 7 måender! weeee!

:juhu: :juhu: :danse: :danse: :juhu: :juhu:

Ja, tenk 7 måneder! Er jo ikke lenge siden det var over 1 år igjen jo!!! :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, da satser vi på at alle krysser fingre og tær for at vi får vedtaket før julaften, slik at vi kan sende julekort til nabo'n... Med ønske om et heidundrende godt nytt år.

:ler: :ler: :ler::tommelsmil:

Ja, tenk om vi får tilbringe bryllupsnatten i bobblebadet og den stoooore sobbeltsengen vår i nyhuset vårt?? Åh, tørr ikke tenke og håpe for mye på det. Men tenk HVIS da!!!

Det hadde vært helt fantastisk! Hadde jo vært ekstra stas hvis bryllupsnatta kunne vært aller første natta i nytt hus. 1000 ganger bedre enn hotellrom det. Også med boblebad da! Perfekt! Så utrolig deilig! :wow:

Håper vi får ta del i invitasjonen når dere er fornøyd med den?

Selvklart! :-D

Tusen takk for at jeg fikk se kjolen :klem: Den var bare heeeeelt nydelig! :hjerter_rundt: Kan tenke meg du gleder deg til å ha den på! Åååååh! Det nærmer seg med stormskritt :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:juhu: Bare litt over 6 mnd igjen for deg :juhu:

Det er virkelig skremmende (men samtidig utrolig herlig) å se hvor fort tiden tikker og går...

Ha en kjempefin helg Marna! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naley:

Tuuuusen takk for 'god-helg' ønske! Jeg hadde arbeidshelg, men fikk kost meg litt sammen med forloveden på lørdagskvelden :)

Håper du også hadde ei fin helg og at du får en feiende flott uke :)

Anea:

Ja, jeg kan drømme om hus og bryllupsnatt, blir spennede å se om drømmen går i oppfyllelse!

Bare hyggelig å vise frem KJOLEN, takk for fine ord :-D JAAA, nå nærmer det seg endelig!!!

Tassie:

Tenk at det bare er 6 mnd og 25 dager igjen!!!! Men akk hvor mye som jeg skal gjøre på de dagene :ler:

Ja, heeeeelt enig i det du sier om at det er skremmende og samtidig herlig å se hvor fort tiden tikker og går! Snart står vi der :bryllup: og fatter ikke hvor bryllupsdagen ble av :ler:

Håper du hadde en fin helg. Ønsker deg en toppers uke! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...