Marna Skrevet 20. september 2007 Forfatter #321 Del Skrevet 20. september 2007 Så fantastisk bra liste du har! Den tror jeg nok jeg må ta en nærmere titt på og kanskje stjele bittelitt.. den likte jeg vellldig godt! Også så mye du har på plass! Helt utrolig! Flink er du Huff ikke godt med bryllupsmareritt.. jeg har bare hatt det en gang, men det var ikke noe særlig også så virkelig... våknet opp og trodde bryllupet var over liksom... Jeg er iallfall 100% sikker på at de tingene ikkkke kommer til å skje i bryllupet ditt! Også se på den nedtelleren... 8 mnd og noen dager igjen... tiden går visst litt fort nå plutselig føler jeg Stor og håper du får drømme litt bedre om bryllupet snart Ja, synes den listen var oversiktlig og grei. Var usikker på om jeg skulle legge den ut, for det blir jo enda en liste og evt oppdatere. Men så tenkte jeg at den får nå bare ligge her inne, og så kan jeg se over den når bryllupet virkelig nærmer seg. Og flott at flere evt kan få tips da, bare stjel i vei du Jammen faller mange av brikkene på plass nå, godt å føle at ikke "alt" står igjen. Du har nå kommet like langt du nesten, og det er godt gjort siden du har byttet dato for kort tid siden! Imponert over deg jeg! :bukke: Er nok ikke siste gangen jeg drømmer så , men det hører vel med det også. Er vel prisen å betale for at jeg stresser med lister og mye tankevirksomhet... Men hadde vært deilig med en koslig bryllupsdrøm en gang også da.. Ja, se på nedtelleren, det er helt tullete! Når jeg ble medlem her hadde vi jo igjen ca 15 mnd, nå er det snart bare halve av den tiden igjen!!! (litt rar setning, håper du sjønner hva jeg mener... ) Men så har vi jo hatt sommer og mye å gjøre alle mann, men luerer fælt på om vinteren også kommer til å fyke unna... Godt mulig! Masse store gode på herlige Tassie!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marna Skrevet 20. september 2007 Forfatter #322 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Utenom tema, men se bort alle som ikke er interessert i vårt husprosjekt... I dag fikk vi byggetillatelse fra kommunen til å sette opp hus og garage!!!!!!!!!! Så da er det bare og krysse alt man har så naboen ikke klager på vedtaket, de har 3 laaaaange uker på seg... :kaffe: Jeg er i ekstase enn så lenge :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: Endret 20. september 2007 av Marna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 20. september 2007 #323 Del Skrevet 20. september 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsG Skrevet 21. september 2007 #324 Del Skrevet 21. september 2007 heihei! jeg skal prøve å lage et forslag (eller fem ) til deg, jeg skriver her, fordi et eller annet med pc'n min gjør at jeg ikke får sendt sånn melding.. men uansett da.. sender deg mail i løpet av helga, tenker jeg god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marna Skrevet 21. september 2007 Forfatter #325 Del Skrevet 21. september 2007 heihei! jeg skal prøve å lage et forslag (eller fem ) til deg, jeg skriver her, fordi et eller annet med pc'n min gjør at jeg ikke får sendt sånn melding.. men uansett da.. sender deg mail i løpet av helga, tenker jeg god helg! Du er en knupp!!! Ikke annet å si om den saken! Du tar det når du får tid, ikke no stress God helg til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 22. september 2007 #326 Del Skrevet 22. september 2007 :juhu: De tre ukene kommer til å gå fort skal du se! Det er allerede bare 2 uker og noen dager igjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marna Skrevet 23. september 2007 Forfatter #327 Del Skrevet 23. september 2007 :juhu: De tre ukene kommer til å gå fort skal du se! Det er allerede bare 2 uker og noen dager igjen nå TIHI, vi kan dette med å telle ned dager og uker vi ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marna Skrevet 23. september 2007 Forfatter #328 Del Skrevet 23. september 2007 Da er nok en helg flydd avsted... Har vært alene hjemme vi to i helgen (den lille tiden vi har vært hjemme ), har vært koslig å være bare oss to igjen uten mine foreldre Var i selskap i går, lå over til svigers natt til i natt. Ble med svigerinne, mann og barn på bytur i dag, og besøkte bestisen min i ettermiddag! Suuuuuperkoslig som alltid! Og svigermor har vært på sin første bunadskursdag i dag, hun skal sy bunad til min kjære. Så i dag fikk vi se stoffet som skal bli bunad!!! Åh, som jeg gleder meg til å sa han i den altså!!! :rødme: :rødme: Er sengetid nå, skal tidlig opp på jobb i morgen. Natti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Musica Skrevet 23. september 2007 #329 Del Skrevet 23. september 2007 Hvorfor må helgene fly så fort avsted? Vil ha mer helg! Jeg vil også at min kjære skal få bunad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marna Skrevet 24. september 2007 Forfatter #330 Del Skrevet 24. september 2007 Hvorfor må helgene fly så fort avsted? Vil ha mer helg! Jeg vil også at min kjære skal få bunad! Ja, hvorfor MÅ de det??? Hva, noen som kan svare oss på det???? Helgen skulle vart fra torsdag til mandag Vil ikke din kjære ha bunad eller er det for dyrt? Jeg er overlykkelig for at min får sin av mamman sin, koster jo 20 000 pluss sølv, og da syr svigermor den selv til og med! Men det er et plagg man kan elske og bruke i maaaaange år framover da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 24. september 2007 #331 Del Skrevet 24. september 2007 Ja, hvorfor MÅ de det??? Hva, noen som kan svare oss på det???? Helgen skulle vart fra torsdag til mandag Hmm jeg kan dessverre ikke svare på det for jeg lurer på det samme... men jeg kunne egentlig tenkt meg å ha helg fra mandag til søndag jeg da Håper du har det fint om dagene Marna! Snart bare to uker igjen av fristen til naboene! Krysser fingrene alt jeg kan for at de er snillere denne gangen!! Stoor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 26. september 2007 #332 Del Skrevet 26. september 2007 Innom med en her til snille snille Marna! Og jeg stemmer i dette med "ja til lengre helger". Idag er vi jo godt over halvveis til neste helg, heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 27. september 2007 #333 Del Skrevet 27. september 2007 litt for bare to uker igjen av fristen nå Allerede 1/3 på vei i ventingen, så dette går jo med stormskritt! Er alt klart til å begynne å sette grunnmur og alt når de ukene er gått? Håper du har det fint! Ha en fin torsdag og tenk nå er det snart helg igjen! Stooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsG Skrevet 28. september 2007 #334 Del Skrevet 28. september 2007 ønsker deg en goood helg (tror det blir pakken til 2500 ja, hu hadde meg på "hodebunns-massasje"! haha) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marna Skrevet 28. september 2007 Forfatter #335 Del Skrevet 28. september 2007 Hmm jeg kan dessverre ikke svare på det for jeg lurer på det samme... men jeg kunne egentlig tenkt meg å ha helg fra mandag til søndag jeg da Håper du har det fint om dagene Marna! Snart bare to uker igjen av fristen til naboene! Krysser fingrene alt jeg kan for at de er snillere denne gangen!! Stoor Hehe, den helga kan jeg også gå med på Jepp, jeg har det strålende om dagen, snart på mandag (SNART siden helgen alltid suser forbi) er det gått halveis i klagefristen! :juhu: Aner ikke nor og om naboen klager, men mitt motto om dagen er "intet nytt er godt nytt"... Innom med en her til snille snille Marna! Og jeg stemmer i dette med "ja til lengre helger". Idag er vi jo godt over halvveis til neste helg, heldigvis Godt vi er enige i helgelengden Bare :klø: på hvor jeg skal henvende meg for å få det gjennomført... En god helge sendes herved til snille snille MellonCollie også litt for bare to uker igjen av fristen nå Allerede 1/3 på vei i ventingen, så dette går jo med stormskritt! Er alt klart til å begynne å sette grunnmur og alt når de ukene er gått? Håper du har det fint! Ha en fin torsdag og tenk nå er det snart helg igjen! Stooor Ja, som skrevet over, det er helt supert at ukene går nå uten at vi får noen klager. Men de kommer nok med en klage en dag før den går ut, det føler jeg på stortåen min! Nei, er ikke helt klar til å begynne med grunnmuren ennå, vi holder på å rive huset ennå. Det tar tiiiid å rive og kjøre bort alt med bilhenger! Men snart bare gravemaskinjobb og planering igjen nå, og vi får nok god tid på det når naboen trolig anker kommunens vedtak... Og skulle han mot formodning ikke gjøre det, så skal vi være suuuuperkjappe! Hm, rart å ikke vite om vi har lov å bygge hus om 2 uker... Prøver å tenke minst mulig på det egentlig. Distansere seg litt fra det, er jo ikke noe vi kan gjøre for å finne ut av det heller... Kan nesten ikke ringe naboen og spørre han om han skal klage... Og nå er det endelig helg igjen, herlig! Forloveden har bursdag på søndag, skal feire med slekt og koooooose oss! God helg ønsker deg en goood helg (tror det blir pakken til 2500 ja, hu hadde meg på "hodebunns-massasje"! haha) Takk det samme, men det sa jeg vel i dagboka di God helg kan ikke sies for ofte! Skjønner godt du trolig lander på den pakken ja, et godt valg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *marie* Skrevet 29. september 2007 #336 Del Skrevet 29. september 2007 Så gøy at dere skal bygge hus Blir nok et spennende prosjekt... Vi har fortsatt ikke fått alle tilbudene på bryllupsreisen,blir så utålmodig Vil så gjerne at alt skal være klart... Uansett, fortsatt god helg til deg også :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 29. september 2007 #337 Del Skrevet 29. september 2007 Jepp, jeg har det strålende om dagen, snart på mandag (SNART siden helgen alltid suser forbi) er det gått halveis i klagefristen! :juhu: Aner ikke nor og om naboen klager, men mitt motto om dagen er "intet nytt er godt nytt"... Ja tenk at tiden går så fort Men det er vel ikke flere søknadsting til kommune eller ting igjen hvis dette går uten klager? Synes dere har søkt og søkt og ventet og ventet i all evighet..... Følger deg på intet nytt er godt nytt! Kan jo hende naboen har skjønt at det egentlig ikke hjelper å klage.. at det blir bygd til slutt uansett.. så kanskje han bare vil ha det overstått nå Håper på det beste! Gooood helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 29. september 2007 #338 Del Skrevet 29. september 2007 Må litt for at ingen klager er kommet!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 5. oktober 2007 #339 Del Skrevet 5. oktober 2007 Mornmorn Marna! Nå er det bare såvidt en uke igjen av fristen!! :juhu: Har dere hørt noe til nå? *krysse fingrene for at alt går bra* Også så jeg på nedtelleren din... det er jo snart bare 8 mnd igjen Skal si tiden går fort! Stooor og håper du har hatt ei fin uke og får en goood helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marna Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #340 Del Skrevet 5. oktober 2007 Mornmorn Marna! Nå er det bare såvidt en uke igjen av fristen!! :juhu: Har dere hørt noe til nå? *krysse fingrene for at alt går bra* Også så jeg på nedtelleren din... det er jo snart bare 8 mnd igjen Skal si tiden går fort! Stooor og håper du har hatt ei fin uke og får en goood helg! God formiddag Tassie! Åh, du er så goooooood og snill som tenker på oss! Så langt har det helt klart hjulpet oss For vi har ikke hørt noe ennå 6 dager igjen til fristen går ut, så innen neste fredag skal vi få vite om det blir bygging Takk for kryssing av fingre, blir spennende den siste uken nå! Ja, den nedtelleren tikker og går... Blir nesten litt småstresset iblant, så fort som den teller... Så mye å gjøre ennå... Det er godt å ha lister, uten dem hadde jeg vært rimelig stresset altså Stooor til universets herligste Tassie-jente og håper du får en heidundrende superfin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå