Gjest Neria Skrevet 11. september 2007 #221 Del Skrevet 11. september 2007 Jeg har aldri hørt Big Bang live, men jeg tror de er en veldig bra live band. Han vokalisten har en herlig stemme. Han kunne jeg hørt synge i mange timer. De er helt utrolig bra live. Kjører ikke noe spektakulært show med masse lys og sånn, men de gir alt på scenen og er kjempeflinke til å få med publikum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maiken Skrevet 13. september 2007 #222 Del Skrevet 13. september 2007 Hei på deg Bare innom for å legge igjen en liten hilsen Gratulerer så masse med en liten solstråle i magen. Det ser ut som om det kommer mange jenter i jamuar/februar og det er jo kjempemorro (i vår vennekrets er det bare født gutter de to siste årene, vår vil være første jente.. så du kan si pappa'n er litt smånervøs ). Ha en strålende torsdag, og en god helg (når den kommer)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neria Skrevet 16. september 2007 #223 Del Skrevet 16. september 2007 Hei på deg Bare innom for å legge igjen en liten hilsen Gratulerer så masse med en liten solstråle i magen. Det ser ut som om det kommer mange jenter i jamuar/februar og det er jo kjempemorro (i vår vennekrets er det bare født gutter de to siste årene, vår vil være første jente.. så du kan si pappa'n er litt smånervøs ). Ha en strålende torsdag, og en god helg (når den kommer)! Hei Maiken. Hygglig med hilsen Denne helgen har vært helt fylt opp med feiringer. Jeg har bursdag i morgen (hurra for meg ) så både familie og venner måtte jo få ta del i festligheter. På fredag var vi ute og spiste med foreldrene mine, søsknene mine og deres kjærester/samboer. Et fint følge på 8 personer. Fikk et skikkelig fint bord på Big Horn på Aker brygge med utsikt over fjorden. Og biffen min var fin og gjennomstekt Etterpå var vi på Latter og så på Ingrid Bjørnov. Jeg har så sans for humoren til den dama og det slo ikke feil. Jeg lo omtrent gjennom hele forestillingen. I går hadde vi kombinert bursdags og innflyttningsfest. Jeg bakte masse kaker, både marsipankake og sjokoladekake og boller. Var en kjempekoslig kveld med masse prat. Og en av gutta hadde med seg Guitar Hero-gitaren sin til playstation så det ble spilling med to gitarer. Det har vi ikke prøvd før Og i dag inviterte jeg morfaren min hit for å spise opp litt kakerester. Alt i alt en passe travel, veldig sosial og hygglig helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 17. september 2007 #224 Del Skrevet 17. september 2007 Så kos du har hatt det. Gratulerer med overstått bursdag. Håper uka blir like fin da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 17. september 2007 #225 Del Skrevet 17. september 2007 Gratulerer med overstått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neria Skrevet 20. september 2007 #226 Del Skrevet 20. september 2007 Litt sliten i dag, har vært en stressende uke på jobb. Og neste uke blir enda værre, da skal jeg hvertfall jobbe fler timer enn denne uka... *grøss* Men i morgen er det frifredag og jeg skal ut og bruke lønninga mi Jeg må ha noe pentøy, en kjole, skjørt eller en pen bukse. For faren min skal ha et svært 60 års lag om en uke, og da må jeg ha på meg noe som ser greit ut. Har et skjørt som passer og ingen topp som passer til både skjørtet og magen på en gang. Lett skal det tydligvis ikke være... Men jeg liker magen min, bare så det er sagt. Jeg går fra å være litt bollete til å få en fin gravidmage Og sånnt ser fint ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 21. september 2007 #227 Del Skrevet 21. september 2007 Så godt å høre at du trives med magen din, det gjør jeg også. (selv om den ikke er så altfor stor enda, men man ser den da) Tror nok du vil finne deg noe som passer perfekt jeg. Ha en fin handledag og helg da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 21. september 2007 #228 Del Skrevet 21. september 2007 Ohh så kos når graviditeten begynner å synes :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neria Skrevet 22. september 2007 #229 Del Skrevet 22. september 2007 Jeg fant klær i går Var på Polarn O. Pyret og fant en fin svart bukse som satt som et skudd. Også måtte jeg bare kjøpe en søt liten body til mageboeren også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 24. september 2007 #230 Del Skrevet 24. september 2007 Så bra at du fant noe som passer. Jeg ser jeg skulle virkelig investert i noen nye overdeler jeg, og da spesielt siden kjæresten også fortalte meg i helgen at jeg begynner å få skikkelig gravidmage:) Ønsker ikke enda at noen på jobben skal finne det ut, har bare fortalt det til sjefen. Godt at moten nå er med litt livvidde på overdelene Var og handlet gave til ene tantebarnet mitt på lørdag, hun fyller to. Så jeg var en liten tur bortom spedbarns avdelingen, men tør liksom ikke kjøpe noe enda jeg da. Men gleder meg virkelig til den handlingen starter, da skal lommeboka får bein å gå på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 28. september 2007 #231 Del Skrevet 28. september 2007 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neria Skrevet 30. september 2007 #232 Del Skrevet 30. september 2007 Har hatt lite tid til å skrive den siste uka, jobbet mye mer enn vanlig pga sykdom og sånn på jobben. Så i morgen har jeg fri, etter at jeg jobba seks dager forrige uke. Faren min hade stort 60 års selskap i gå. Veldig koselig, han hadde invitert masse familie og venner som jeg ikke har sett på lenge. Og massevis av mat og kaker. Er nesten mett ennå I dag har vi vasket og ryddet vekk det aller siste i den gamle leiligheten, skal overrekke nøkler til han som har kjøpt den i morgen. Det blir kjempebra å få unnagjordt. Et lån mindre og en bekymring mindre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neria Skrevet 30. september 2007 #233 Del Skrevet 30. september 2007 I går kveld var jeg forresten pinlig hormonell. For da vi kom hjem fra foreldrene mine og jeg skulle parkere bilen i garasjehuset var det litt trangt. Mannen sto utenfor bilen, og mens jeg rygget begynte han å vifte med armene for å vise fram at jeg måtte være forsiktig. Da sprutet tårene hos meg. :gråte: Jeg hoppet ut av bilen og fortalte at han kunne parkere den dumme bilen selv! Noen som ble litt sutrete over ingen ting her kanskje.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neria Skrevet 1. oktober 2007 #234 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jeg lurer på om den lille mageboeren min har begynt å høre hva jeg driver med, jeg. For i dag da jeg var på orkesterøvelse satte hun i å sparke mer enn hun noen gang har gjordt før. Kjempemoro, var nesten vanskelig å konsentrere seg om spillinga når den plutselig ble så mye liv i magen Og nå når øvelsen og musikken er slitt ble det helt stille inni der igjen. Så nå har hun kanskje sovna? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 2. oktober 2007 #235 Del Skrevet 2. oktober 2007 Kjenner meg godt igjen i det du skriver om å være hormonell over ingenting. I ettertid må man bare le av de situasjoner. Men så herlig at du merker så mye liv. Jeg har lest at babyene kan høre fra 20 uke. Så jeg ønsker å finne til en fin barnesang som jeg kan lære og synge jevnlig til babyen mens den fortsatt er i magen. Hvordan trives dere da i den nye leiligheten/huset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 2. oktober 2007 #236 Del Skrevet 2. oktober 2007 Åh, så moro med så mye liv! :-D Blir verre om noen måneder når hun har snudd seg og sparker deg i ribbena... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neria Skrevet 3. oktober 2007 #237 Del Skrevet 3. oktober 2007 Kjenner meg godt igjen i det du skriver om å være hormonell over ingenting. I ettertid må man bare le av de situasjoner. Men så herlig at du merker så mye liv. Jeg har lest at babyene kan høre fra 20 uke. Så jeg ønsker å finne til en fin barnesang som jeg kan lære og synge jevnlig til babyen mens den fortsatt er i magen. Hvordan trives dere da i den nye leiligheten/huset? Jeg trives kjempegodt Er deilig å ha masse plass og ikke slå borti møler hver gang jeg snur meg. Åh, så moro med så mye liv! :-D Blir verre om noen måneder når hun har snudd seg og sparker deg i ribbena... Jeg gleder meg allerdede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 4. oktober 2007 #238 Del Skrevet 4. oktober 2007 Jeg er ikke gravid, men hormonene raser også her i heimen. Har byttet p-pille merke så her går det mellom fortvilese og latter og sinne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neria Skrevet 5. oktober 2007 #239 Del Skrevet 5. oktober 2007 Jeg er ikke gravid, men hormonene raser også her i heimen. Har byttet p-pille merke så her går det mellom fortvilese og latter og sinne Jeg delte leilighet med en god venninne en gang. Vi hadde det kjempefint helt til hun starta på p-piller. Da ble hun et lite monster... Hehe. Heldigvis bytta hun pillemerke etter tre måneder og jeg kunne puste ut igjen. I dag har jeg vært en tur hos legen. Ikke hos fastlegen min, men en lege på sykehuset hvor jeg skal føde. Uten at jeg har lyst til å skrive så mye om det her kan jeg jo si at jeg har en medfødt misdannelse som gjør at jeg får litt mer oppfølging i svangerskapet enn andre, sånn for sikkerhetsskyld. Og en hygglig overraskelse var at legen tok UL på meg. Er så godt å se at det går bra med den lille sparkeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 5. oktober 2007 #240 Del Skrevet 5. oktober 2007 Men det er godt man blir fulgt opp skikkelig, uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå