Gå til innhold

Småtråkk!

Gjest Neria

Anbefalte innlegg

Shopping i dag også. Mannen skal på en jobbreise neste helg og fikk beskjed om at alle MÅTTE stille i dress og hvit skjorte og slips. Vel, mannen min har aldri eid en dress i sitt liv, så da ble det shopping i dag.

Og så har vi kjøpt nye panelovner til leiligheten. Så er vi rustet for vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innom å ønsker god lørdagskveld.

Blir spennende å høre referat fra ul.

Takk :)

Lørdagskvelden ble fin, var på besøk hos noen venner. Og der fikk vi jammen er morsom nyhet. Et vennepar venter tvillinger i februar. Så da er hun og jeg omtrent like langt på vei :) Moro.

I dag har vi besøkt farmoren til mannen. Var litt for lenge siden sist. Men hun bor over 2 timers kjøretur herfra, så man kan liksom ikke bare stikke innom en ettermiddag heller, man må planlegge. Det var hvertfall veldig koselig å besøke henne. Og hun ble jo så glad for at vi kom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på UL i dag. :juhu:

Det var en veldig fin opplevelse. Med en gang jordmoren satte dingsen på magen min så vi rett inn på et bankende hjerte :rødme: Og så fant hun hodet, to små bein, ryggrad og lunger og to hender som viftet rundt. Hun målte omkrets av hodet, lårbeinet og omkretsen rundt magen til fosteret og terminen hun regnet ut stemte veldig bra med menstermin.

Det var ikke så lett å se hvilken kjønn det blir, det lille nurket ble plutselig litt sjenert og la seg med ryggen ut mot magen min og krøllet seg sammen til en liten ball. Men plutselig sparket den litt til og da så vi søøøøøte føtter, som til og med jeg skjønte at var føtter. Resten av bildene var ganske uforståelige for meg. Og da sa jordmor at hun trodde det var en liten jente. :babyjente:

Fosteret så hvertfall friskt ut så langt man kunne se. Det var veldig godt å høre. Er bare veldig glad i kveld :) Og inni magen min har jeg kjent noe som kjennes ut som leamus. Det er nok den lille tussa vår som er ferdig med å gjemme seg :fnise:

Må nesten forklare hvorfor jeg kaller henne en tusse. Det er mannen min sitt påfunn. For en stund siden snakket vi om en kamerat som akkurat hadde blitt pappa til ei jente. Også sier jeg noe sånnt som at han sikkert har nok å bruke tia si på når han har fått en liten tass og styre med. Nehei kommer det fra mannen. Det er ikke en tass, det er en tusse. :fnise: Og jeg syns tusse var så søtt ord at siden har vi brukt det om alle jentebabyer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bamsemums

Så koselig med en fin ultralyd :rødme:

Så da blir det ganske sikkert en :babyjente: på dere!?

Fikk du forresten med deg jordmødrene på nrk ikveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig med en fin ultralyd :rødme:

Så da blir det ganske sikkert en :babyjente: på dere!?

Fikk du forresten med deg jordmødrene på nrk ikveld?

Jepp. Jeg snufset meg gjennom hele episoden :trist: Den var jo så fin. Og jeg har tårekanaler uten sperringer for tiden. Er ganske lettrørt til vanlig, men nå etter at jeg ble gravid griner jeg for absolutt alt!! Ganske vanlig det, har jeg hørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter bare innom for å se om du har det bra.

Så koselig :) Jeg er litt sliten i dag, men det er vel ikke annet å vente når jeg har stått og gått i ni timer på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får håpe du kan slappe av litt i helga da. :klem:

Skal jammen jobbe i morgen også, men da er det bare 5 timer heldigvis så det går fort.

Nå har jeg kjørt mannen til gardermoen. Han skulle på en jobbmesse i utlandet, så han blir borte til mandag kveld. Så søndag skal jeg ha hele dagen på sofaen... Helt alene. Blir deilig!!!

Men i morgen får jeg besøk av ei venninne på kvelden. Kanskje vi tar en tur på Granittrock hvis vi orker. Gratis konsert med Big Bang kan jo bli ganske knall :) Dum Dum Boys i fjor var hvertfall utrolig bra. Også er det så fantastisk at det skjer noe positivt og gratis på Grorud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Middagen ble skikkelig, skikkelig god, nesten så vi måtte slikke gryta rein etterpå ;)

Og nå har jeg akkurat kommet inn etter å ha hørt Big Bang live. Skikkelig kult, de er et utrolig underholdende og bra liveband!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hørt Big Bang live, men jeg tror de er en veldig bra live band. Han vokalisten har en herlig stemme. Han kunne jeg hørt synge i mange timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...