Gå til innhold

Lykkebo

Burpen

Anbefalte innlegg

:kose: når pleier hun å sovne?

Jeg fikk beskjed på helsestasjonen at jeg bare skulle la henne ligge å gråte litt hvis hun var trøtt men bare ville sove når vi var der. Det er beintøft (og jeg gråter nesten selv jeg også) men ser ut som det virker. Vi har ikke hatt problemer på kvelden da, er på dagtid vi sliter med soving.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, det er grusomt og det skjærer i morshjertet når de gråter ja. Fatter ikke at disse mannfolka greier å sperre ut gråten! Mannen kan ligge og snorke ved siden av meg om natta når hun gråter 30 cm unna! :dåne:

Håper det går bedre med kveldsrutinene. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fælt å måtte høre på sånn gråt, ja! Og at du må gjøre dette alene!!!

Når står dere opp om morgenen?

Hos oss justerte leggetiden seg selv da vi begynte å stå opp litt tidligere. (08.00)

Ellers er det jo dette med å lære dem å sovne selv. Hos oss har det gått greit, fordi han ikke skriker, men "tullesutrer". Hører veldig forskjell på gråten om det bare er for å teste oss eller om det er fordi han trenger noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arwen Hun pleier å sovne mellom 22 og 00, men iløpet av dagene siden jeg skrev "klageinnlegget" mitt, har vi faktisk fått henne i seng mellom 2100 og 2130 :) Jeg er skikkelig svak for hylinga hennes i senga. Verker etter å plukke henne opp :Nikke: Ikke noe kjekt å slite med innsoving, enten det er på dagtid eller natterstid :riste:

smile Min klarer også å sove selvom hun gråter. Han sover faktisk med ørepropper... Det ser ut til å gå bittelittegranne bedre nå, faktisk :)

Susan Sto Helit Ikke noe kjekt med den hylinga alene, nei... Vi ville jo prøve for å få litt mer kveld sammen, og da er det kjipt når bare en av oss går inn for det :Nikke: Her er det faktisk ikke morgen før klokka er mellom 1000 og 1200. Slår stort sett aldri feil at hun sover ca åtte timer, spiser, og sover ca fire timer etter det. Hadde vi bare klart å snu litt på døgnet hennes. Ser ut til at det går rette veien nå, så det er bra :)

smile Alltid koselig å se at du har vært innom, og at du følger med, selvom jeg dessverre ikke er så aktiv...

Skrållan Du er så herlig du! :rødme: Hjalp faktisk masse å skrive litt på msn den gangen! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagene flyr fortsatt, og de går faktisk raskere nå enn noensinne... Vi har egynt på egeninnsatsen i huset vårt, så dagene går med til sparkling og pussing. Snart klart for maling, tapetsering og gulvlegging! :hoppe: Gleeeeeeder meg sånn til å flytte inn i et flonka nytt hus!!

Burpelita fikk sine første vaksiner idag, og det var selvfølgelig ikke noe kjekt :( Verken for henne eller meg. -men når sant skal sies, tror jeg faktisk det var værre for en mor med sprøyteskrekk... :sjenert:

Hun hylte litt i det HS stakk, men det har ikke vært noen annen reaksjon, og det er jo bra! Nå sover hun søtt i senga si :rødme:

Vi skal forresten begynne og gi henne litt grøt snart. Et par kvelder den siste uka, har hun vært ganske urolig, og ikke sovna før hun har fått 300 ml med tillegg. Det er ganske mye, så vi vil heller prøve oss på litt grøt! Blir spennende... Skal sørge for å ha kameraet klart :ler:

Jeg kjøpte joggevogn igår. Er ikke så greit å jogge med Bugaboo'en, så jeg følte jeg trengte en joggevogn. Den virka veldig god, og jeg gleder meg til å ta den i bruk!

...og til å bli litt sprek igjen! :sexy:

Natta, folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hei vennen :klem:

Å så gøy å fikse opp nytt hus!

Dakkar Burpelita... sant det er fælt?

Hun ser på meg med deee øynene, og jeg føler meg helt dårlig..

Håper du har en fin helg!

Snuppa mi har begynt å rooope høyt for tiden, når hun vil ha oppmerksomhet, noe nytt hver dag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Kjekt å lese om hvordan dere har det.

Kan bare ane et lite snev av hvordan det er å flytte inn i flunka nytt hus ja!!! :hoppe: Det høres veldig deilig ut. Har dere satt noe tidspunkt for når dere flytter inn?

Hva slags joggevogn har du kjøpt da?

Sprøyte hørtes ikke kjekt ut. :( Gruer meg til lillesmile skal få.... :( :( :(

Ønsker deg en god helg og fortsatt god sommer! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for besøk og hilsner, epica, smile og abelille :klem:

Vi ser for oss å få flytte inn innen september er omme, smile. Det blir herlig!! :hoppe:

Jeg vet ikke hva slags merke joggevogna er, men den er veldig god! :Nikke:

Nå skjønner jeg ingenting... Jeg kjøpte 12-måneders supermedlemsskap i september i fjor, og allerede nå er jeg bare en "vanlig bruker"... :overrasket: Egentlig er jeg litt :frustrert: , men jeg gidder ikke styre med det. Hadde tenkt til å støtte KG med de kronene et supermedlemsskap koster når det var på tide å fornye igjen, men det gidder jeg jammen meg ikke :riste:

Sambo er på guttetur i Danmark, og Burpelita og jeg koser oss alene hjemme :rødme: Hun er så deilig...!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare kjapt innom for å fortelle at de har slutta med supermedlemskap, derfor vi plutselig bare er vanlige medlemmer! Om du sender en PM til Mette (tror jeg det var), så skal du få tilbake pengene som står igjen på din supermedlemskapskonto! :)

Kommer sterkere tilbake senere i dag jeg vennen, koooos deg masse med herlig Burpelita så lenge! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hallo:

Hvordan går det med dere jenter? Går greit å være alene hjemme? Burpelita greier vel å sjarmere sin mor vil jeg tro! ;) :rødme:

Hun begynner vel kanskje å bli en aktiv frøken hun også nå?

Blir spennende med første grøten da! :) og ja - du må huske å ha kameraet klart! :ler:

Ha en fin helg søta! :klem: , :kyss: og :kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å så gøy med flytteplaner :sol::klem:

vel.. flyttinga er vel ikke så gøy, men å fikse i det nye huset.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*vinke*

Jeg er jammen meg en ræva dagbokskriver... :sjenert:

...men derimot har jeg blitt en racer på å sparkle, pusse og male! :ler:

Vi jobber i huset dag ut, og dag inn. Den siste uka har vi også hatt besøk av mamma og pappa. Det har vært god hjelp! :)

Burpelita vokser og vokser! :rødme: Hun sjarmerer fortsatt alle i senk med det gode humøret sitt, og de herlige smilene. Fremmede kommer til oss i butikken, for å skryte litt av den herlige lille jenta! :hjerter_rundt:

Hun ruller og ruller. og gauler og snakker! Grøten går ned på høykant. Det gjør fruktmos også... Vi koser oss skikkelig!

Bare et lite livstegn fra meg, som skulle ønske jeg var mer innom enn jeg er... Det kommer seg når vi er ferdig med husstresset!

:klem: til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...