Gå til innhold

Gule klumper i halsen som gir dårlig ånde


Gjest Boil

Anbefalte innlegg

Gjest dame_123

Jeg har hatt dårlig ånde i årevis uten at jeg har vist hva det kom av. Jeg har vært veldig flink med tannpuss og munnskyll og tanntråd, men uansett hva jeg gjorde så merket jeg at det luktet av munnen min.. I tillegg var det alltid gule klumper som satt bak i halsen som var kjempe ubehagelige fordi man føler at det er en matbit som sitter fast bak ganen uten at man får svelget det bort. Skjønte aldri hva det der var!

i det siste har fler og fler kommentert at jeg har dårlig ånde og det har gått så utrolig over selvtillitten min!! Jeg holder pusten når noen er nær meg og jeg tør ikke å stå nærmere enn en meter foran noen pga ånden min.

Så for noen uker siden merket jeg at det bare ble verre og verre så jeg begynte å undersøke det på nettet.

Jeg er så glad for at folk skriver innlegg som dette her fordi etter at jeg leste om gule propper i mandlene skjønte jeg at det var nettopp det jeg selv hadde! Så jeg tok en q-tip og pirket på mandlene og prøvde å klemme ut proppene og luktet på de.. det var noe av det jævligste jeg har luktet før. BRAKK MEG skikkelig pga stanken.. jeg kan ikke tro at alle de stakkars menneskene rundt meg har gått rundt å luktet på det her når de har stått foran meg!

så jeg ringte panisk til legen min og spurte om første ledige time og fikk en henvisning til øre nese hals lege.

Så nå har jeg bestilt time og skal på konsultasjon neste uke og forhåpentligvis blir operert så snart som overhode mulig!!

Så kan jeg endelig få tilbake selvtillitten min og ikke være redd for å stå nærme folk ! SKAL BLI SÅ GODT å slippe det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trenger ikke operasjon, de kan fjernes med laser. Det tar ikke mer enn ti minutter :)

Anonym poster: 3bfc5fdf8328d124b59994ff10ad42f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...