Spiralis Skrevet 22. mars 2007 #81 Del Skrevet 22. mars 2007 Så nå er de kommet hit for å lage løktråder? ← Hva er løktråder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 22. mars 2007 #82 Del Skrevet 22. mars 2007 Så nå vet vi hvorfor Spiralis er her inne... ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 22. mars 2007 #83 Del Skrevet 22. mars 2007 Hva er løktråder? ← Et begrep som Gamle Alex lanserte. Tråder som er laget for at mannfolka skal ha noe å nappe løken til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 23. mars 2007 #84 Del Skrevet 23. mars 2007 Et begrep som Gamle Alex lanserte. Tråder som er laget for at mannfolka skal ha noe å nappe løken til. ← Stilig uttrykk. Da tror jeg nok det blir en skuffelse. Ikke noe å nappe løken til her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rektim Eagle Skrevet 23. mars 2007 #85 Del Skrevet 23. mars 2007 Det er fortsatt litt is her i Trondheim by. Hvor får jeg tak i de beste broddene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justin T Skrevet 23. mars 2007 #86 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) HAHAHAHAHAHAAAAA MÆÆÆÆÆÆÆN! :icon_razz: :icon_smile: Tipper de brodde-spøkene er LIKE morsomme om ett år! Øy, vent litt. Er ikke du en av oss? Endret 23. mars 2007 av Justin T Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Kodenavn~ Skrevet 23. mars 2007 #87 Del Skrevet 23. mars 2007 Vi har skikkelig mye å nappe løken til på forumet vårt. Det er faktisk en av våre spesialiteter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 23. mars 2007 #88 Del Skrevet 23. mars 2007 La han bli sjalu. Han har godt av det. Han liker å tro at han er kjæresten min, men i virkeligheten er han bare manageren min. Du ser forresten utrolig bra ut i dag, Silmarill. Har du slanka deg? :kline::kline::kline: ← :kys_2: Jeg som prøver det jeg kan for å legge på meg, men puppene mine er ganske store Silmarill er kjæresten min! Hold deg unna! ← Joakizmo og jeg er visst kjærester! Tror vi er et pent par, jeg er pen ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 23. mars 2007 #89 Del Skrevet 23. mars 2007 Å Silmarill, du er så søøt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rektim Eagle Skrevet 23. mars 2007 #90 Del Skrevet 23. mars 2007 HAHAHAHAHAHAAAAA MÆÆÆÆÆÆÆN! :icon_razz: :icon_smile: Tipper de brodde-spøkene er LIKE morsomme om ett år! Øy, vent litt. Er ikke du en av oss? ← Høhøh, jeg ble nesten litt lei meg av at du lo av brodde-spørsmålet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 23. mars 2007 #91 Del Skrevet 23. mars 2007 Å Silmarill, du er så søøt! ← hiiiiiii jeg vet det, men du er så myyye søtere enn meg Hui FREDAGSSKÅL Silma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 23. mars 2007 #92 Del Skrevet 23. mars 2007 hiiiiiii jeg vet det, men du er så myyye søtere enn meg Hui FREDAGSSKÅL Silma ← Skål bæibi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 23. mars 2007 #93 Del Skrevet 23. mars 2007 Høhøh, jeg ble nesten litt lei meg av at du lo av brodde-spørsmålet mitt ← Enig, det ække noe å le av, det er mange stilige isbrodder å få kjøpt, jeg mekker mine selv jeg da *flink* Hmm, kan du ikke bruke stokk eller staver :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 23. mars 2007 #94 Del Skrevet 23. mars 2007 Skål bæibi! ← Skål selvdavel bæibin min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 23. mars 2007 #95 Del Skrevet 23. mars 2007 Ja, det er fredaaaaag! PARTY! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 23. mars 2007 #96 Del Skrevet 23. mars 2007 Ja, det er fredaaaaag! PARTY! ← tjoho, fredag er vin og øl dag + FRIIII! Jeg vil ha masse SOL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 23. mars 2007 #97 Del Skrevet 23. mars 2007 Skjer a'? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joakizmo Skrevet 23. mars 2007 #98 Del Skrevet 23. mars 2007 Si meg, er dere alle sånne "åhh du er søt!" "nei du er søt!" "nei du er søt!" folk? Når kommer dere og drikker kaffe på forumet mitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 23. mars 2007 #99 Del Skrevet 23. mars 2007 Si meg, er dere alle sånne "åhh du er søt!" "nei du er søt!" "nei du er søt!" folk? Når kommer dere og drikker kaffe på forumet mitt? ← Jeg synes ikke du er søt i det hele tatt, men jeg stikker kanskje innom når du har fikset melk fra de riktige kuene til espressoen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joakizmo Skrevet 24. mars 2007 #100 Del Skrevet 24. mars 2007 Jeg har riktig melk til koffeinen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå