Gjest Silmarill Skrevet 24. mars 2007 #101 Skrevet 24. mars 2007 Skjer a'? :klø: ← du må nok lese starten av denne tråden for at du skal forstå hva som skulle skje, men som ikke skjedde allikevel Si meg, er dere alle sånne "åhh du er søt!" "nei du er søt!" "nei du er søt!" folk? Når kommer dere og drikker kaffe på forumet mitt? ← Nei, nei, det er bare hui og jeg som er søte, så vi kan si det skjønner du vel! Alle skjønner vel det da Du er rar du Joakizmo Jeg drikker :kaffe: her inne jeg, inntil du fikser det Leo nevnte
Nicky B Skrevet 24. mars 2007 #102 Skrevet 24. mars 2007 (endret) vi ble overkjørt av en gjeng med middelaldrende, mannefiendtlige kvinner med hengepupper og pannekakemager:( We need to step our game up Pannekakemage? Sånn som er superflat på grensa til å bli konkav? Da har jeg det! (Alt det andre derimot, vil jeg ha meg frabedt) Endret 24. mars 2007 av Nicole Bitchie
Gjest Silmarill Skrevet 24. mars 2007 #103 Skrevet 24. mars 2007 (endret) (Alt det andre derimot, vil jeg ha meg frabedt) ← Alt det andre er da ikke noe å bry seg om, hadde det kommet fra anstendige mennesker som betød noe hadde jeg reagert, men........... Unnnskyld alle dere på http://forum.joakizmo.com/ ...se så, nå la jeg inn en link til deres forum og det bør dekke det jeg skrev over her Endret 24. mars 2007 av Silmarill
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå