Joakizmo Skrevet 21. mars 2007 #41 Skrevet 21. mars 2007 Heihei. Jeg er Joakizmo, sjefen for det andre forumet. Jeg vil bare påpeke at jeg ikke har noe med dette å gjøre. Jeg er til og med imot det. Sånn, da var det sagt. Dere er alle velkomne til forumet mitt for kaffe og kaker.
Rektim Eagle Skrevet 21. mars 2007 #42 Skrevet 21. mars 2007 Du får kose deg videre inne på joakizmo som Joe nuts som er ditt navn der inne, men det hadde vært spennende om dere hadde ”innvadert” kvinneguiden! Hihi, we have been compromised! Tror jeg skal begynne å henge her i stedet. Det virker skikkelig koselig
Gjest Silmarill Skrevet 21. mars 2007 #44 Skrevet 21. mars 2007 Lag noe bøll da :--( ← Ja, vi vil ha bøll
Gjest Silmarill Skrevet 21. mars 2007 #45 Skrevet 21. mars 2007 Heihei. Jeg er Joakizmo, sjefen for det andre forumet. Jeg vil bare påpeke at jeg ikke har noe med dette å gjøre. Jeg er til og med imot det. Sånn, da var det sagt. Dere er alle velkomne til forumet mitt for kaffe og kaker. ← Ja, ja, men er du sjef så bør du vel slå litt hardere ned på sånne ting! http://www.stoppspam.org/?module=faq Hva slags kake har du? Hihi, we have been compromised! Tror jeg skal begynne å henge her i stedet. Det virker skikkelig koselig ← Hvorfor syns du det er så koselig her?
Rektim Eagle Skrevet 21. mars 2007 #46 Skrevet 21. mars 2007 Hvorfor syns du det er så koselig her? Vet ikke, det bare virker sånn. Har faktisk vært innom her titt og ofte, dog uregistrert. Hvorfor er jeg heller ikke sikker på. Men det er faktisk mye interessant lesestoff her
Gjest Silmarill Skrevet 21. mars 2007 #47 Skrevet 21. mars 2007 (endret) Vet ikke, det bare virker sånn. Har faktisk vært innom her titt og ofte, dog uregistrert. Hvorfor er jeg heller ikke sikker på. Men det er faktisk mye interessant lesestoff her ← det er det, og vi har det til tider ganske artig her, spesielt på "Snikk Snakk" Velkommen skal du være! Leste dette inne hos dere: http://forum.joakizmo.com/viewtopic.php?t=331 .....og jeg er sitert av"kodenavn" der inne, som jeg akkurat nå ser at leser her inne! Hei,hei igjen kodenavn (Sverre Magnus ) Endret 21. mars 2007 av Silmarill
Gjest Gitte Skrevet 21. mars 2007 #48 Skrevet 21. mars 2007 vi ble overkjørt av en gjeng med middelaldrende, mannefiendtlige kvinner med hengepupper og pannekakemager:( We need to step our game up Exclamation Jeg er ikke middelaldrende
Gjest Silmarill Skrevet 21. mars 2007 #49 Skrevet 21. mars 2007 Sitat fra "luguber" inne på Joakizmo: "haha, de tok ikke meg" og jo da luguber, du registrerte deg her som Monty Montana
Hu i Svingen Skrevet 21. mars 2007 #50 Skrevet 21. mars 2007 takk det samme min gode mann. vi put up a hell of a fight. Det var å ta i litt eller?
forum.joakiz Skrevet 21. mars 2007 #52 Skrevet 21. mars 2007 (endret) Ikke fortvil, jeg er her jeg. Skal prøve å sjekke opp en av disse nydelige moderatorene for å så spore opp tysteren, hei Mette Endret 21. mars 2007 av forum.joakiz
Meaty Skrevet 21. mars 2007 #53 Skrevet 21. mars 2007 PS!Nå som det er vår og bart på veiene syns jeg det er så befriende herligt å bruke rullatoren min! Ville bare dele det med dere andre oldingene her inne ← Men du husket vel isbroddene dine? Man vet jo aldri når man kan falle og brekke lårhalsen...
Dru Skrevet 21. mars 2007 #55 Skrevet 21. mars 2007 Ikke fortvil, jeg er her jeg. Skal prøve å sjekke opp en av disse nydelige moderatorene for å så spore opp tysteren, hei Mette ← Trenger ikke å ha tystere så lenge dere har et åpent forum. Der alle kan lese, lissm.
Gjest Silmarill Skrevet 21. mars 2007 #56 Skrevet 21. mars 2007 Men du husket vel isbroddene dine? Man vet jo aldri når man kan falle og brekke lårhalsen... ← Det er derfor jeg jubler nå, fordi her jeg bor så er det ikke is på veiene lenger! I vinter hadde jeg "dobbeltisbrodder" de var veldig effektive! Jeg falt engang, men lårhalsen er allerede byttet ut med jernplater så det gikk så fint atte Jeg slo hodet da! Idet jeg skulle ta meg for så kjørte jeg hodet inn i et tre, men merket ingen forskjell Tre mot tre går ikke, så det var sikkert derfor! Det er en fordel å være treskalle Hei, hei, Silmarill! ← Hei, hei selv davel Kodenavn, vil du ha litt
forum.joakiz Skrevet 21. mars 2007 #57 Skrevet 21. mars 2007 Søren og, jeg som var så seriøs og greier.
Meaty Skrevet 21. mars 2007 #58 Skrevet 21. mars 2007 Det er derfor jeg jubler nå, fordi her jeg bor så er det ikke is på veiene lenger! I vinter hadde jeg "dobbeltisbrodder" de var veldig effektive! Jeg falt engang, men lårhalsen er allerede byttet ut med jernplater så det gikk så fint atte Jeg slo hodet da! Idet jeg skulle ta meg for så kjørte jeg hodet inn i et tre, men merket ingen forskjell Tre mot tre går ikke, så det var sikkert derfor! Det er en fordel å være treskalle Hei, hei selv davel Kodenavn, vil du ha litt ← Jeg trodde gamle folk gikk med brodder hele året Det gjør de her i byen i hvert fall (og inne på kjøpesentrene også...)
Gjest Silmarill Skrevet 21. mars 2007 #59 Skrevet 21. mars 2007 (endret) Jeg trodde gamle folk gikk med brodder hele året Det gjør de her i byen i hvert fall (og inne på kjøpesentrene også...) ← det var lurt! Kanskje jeg slipper å rope: "varsku her" hvis broddene lager sån kuuuul klakkelyd når jeg kommer med rulatoren min og inntar kjøpesenteret Endret 21. mars 2007 av Silmarill
Gjest Silmarill Skrevet 21. mars 2007 #60 Skrevet 21. mars 2007 Hvor ble det av "bøllene" fra Joakizmo? :klø: Har de lagt seg mon tro, før oss gamle damene? Åååå, lurer på når de skal begynne med bøllet sitt jeg? Gleder meg til det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå