Gå til innhold

Varsel! Les dette!

TrondViggo

Anbefalte innlegg

Hei Kvinner!

Vil gjerne si at når politiet finner tysteren med JOAKIZMO 4EVER gravert inn i ryggen til vedkommende, har ingen av oss noe med saken å gjøre.

Kos dere videre

PS Tinkerbell er Gay

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bellatrix
Hei Kvinner!

Vil gjerne si at når politiet finner tysteren med JOAKIZMO 4EVER gravert inn i ryggen til vedkommende, har ingen av oss noe med saken å gjøre.

Kos dere videre

PS Tinkerbell er Gay

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt skremmende hvordan mange ungdommen velger å leve sine liv.

Jeg snakket med en lærer nylig og han er bekymret for utviklingen blandt de yngre.

Mangel på empati blir mer fremtredene i den amerikaniserte verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bellatrix
PWND!!!1 :D

Kan du enten skrive norsk eller engelsk? Liten vits i å skrive urdu eller hva det nå er du skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prestekrage

Sånn i grunn: Tror faktisk det kunne blitt gøy med et lite angrep jeg. Utifra hva jeg leste i tråden dems var jo planen å diskutere! Hadde vært gøy med en kveld med masse liv og heftige debatter her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn i grunn: Tror faktisk det kunne blitt gøy med et lite angrep jeg. Utifra hva jeg leste i tråden dems var jo planen å diskutere! Hadde vært gøy med en kveld med masse liv og heftige debatter her!

Hm, ja det tenkte i grunnen jeg også på. Kanskje vi kunne hatt godt av det? :ler:

*tørker støv av gebisset og setter hørerøret bedre på plass*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix

Ja, men det er tydelig at de ikke tør nå som vi vet om dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest DyneTryne

Men seriøst. Jeg hadde gledet meg til dette, og det var like før jeg kjøpte meg en pose popcorn. Det hadde vært så fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Silmarill

Så nu skal jeg spise kveldsmaten min; kakuskive med pultost. Så skal jeg pusse gebisset, ta sovemedisinen, blodtrykkstablettene og så gå til sengs!!

:overrasket: bruker du ikke nattullsokker og nattlue?

PS!Nå som det er vår og bart på veiene syns jeg det er så befriende herligt å bruke rullatoren min! Ville bare dele det med dere andre oldingene her inne :)

Haha, herlig!

Du får kose deg videre inne på joakizmo som Joe nuts som er ditt navn der inne, men det hadde vært spennende om dere hadde ”innvadert” kvinneguiden!

Jeg hadde seriøst sett fram til dette, og på lik linje med DyneTrynet hadde faktisk jeg også popcornen klar :sjarmor:

Men seriøst: vi skal ikke kjøre et blitzangrep mot joakizmo. For eksempel NÅ!!11

Tar du sjefsrollen og lager poll om det eller? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prestekrage
:overrasket: bruker du ikke nattullsokker og nattlue?

PS!Nå som det er vår og bart på veiene syns jeg det er så befriende herligt å bruke rullatoren min! Ville bare dele det med dere andre oldingene her inne :)

Å gid- hvordan kunne jeg glemme? Ble rent for meget for meg dette altså. Stadig meget opprørt over mulighetene for et angrep her på trygge gode KG. Nei nu må jeg ha en kopp varm melk med honning slik at det kanskje blir mulig å få blund på øyet i natt også.

Dagens ungdom- makan!

Alt var så mye bedre da jeg var ung. Da vi satt fremfor radioen som tente lys. Det var tider det!

Men, denne internetten går nok snart av moten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kermit
FAEN I HELVETE KUUUK, hvordan får jeg bort de gamle stemmene? Helvette. Hjelp! <N00b>

EDIT: SÅNN!

Bra at de avblåste det da. Vi hadde jo ikke hatt en sjans mot sånne intelligente innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...