Gå til innhold

Nytt fra Luise og B-B

Luise

Anbefalte innlegg

Her er jeg Luise.

Hvordan har du det? Lenge siden jeg har vært her nå. Håper alt er bra med deg og B-B.

Jeg har ikke bil for tiden, men skal kjøpe en om ikke lenge. Det er ikke lett å være uten bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jo det går da, men den liten B - B har ondt i starteren og er hos mekaniker, så jeg får nøjes met Polo'en til hon er fikset og jeg bare HATER Polo'en. :sukk:

Ikke godt å vere uten bil, nei, men jeg er glad over at du skal snart kjøpe en igjen så du kan komme ut i verden :)

Håper det går bra hos deg ellers :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Nå har jeg kjøpt ny bil, og er stadig ute på veien nå. Ikke bare kjører jeg selv - jeg lærer sønnen min å kjøre bil også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tommelsmil:

Gleder meg så mye å vite at dere er så bra kjørende :klappe:

B - B får nytt batteri om en par dager da hon vil ikke starte, så blir hon nog frisk som en ny "bil" håper jeg. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nytt batteri pleier virke bra på biler som ikke vil starte,

Har kjøpt en Toyota, stasjonsvogn, for rett som det er skal jeg ha med meg barnebarn, og da trenger jeg mye plass.

Har du begynt å se fram mot jula? Her i huset er det adventspyntet nå, og nedtellingen til jul har startet,

Ønsker deg en fortsatt god helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

:tommelopp: HEI :tommelopp: :tommelopp: :tommelopp:

Så er B - B klar igjen etter at strtedimsen er laget og hon spinner som en kattunge :katt:

Feirer man Luciadag i Norge eller er bare svenskene glade i å feire henne? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tommelopp: HEI :tommelopp: :tommelopp: :tommelopp:

Så er B - B klar igjen etter at strtedimsen er laget og hon spinner som en kattunge :katt:

Feirer man Luciadag i Norge eller er bare svenskene glade i å feire henne? :vetikke:

Barnehager og skoler har gjerne Luciaopptog, men vi er ikke så flinke som svenskene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Louise!

Forrige lørdag var jeg i Hjørring og handlet.

Jeg kom hjem med mange ting og jeg fikk endelig kjøpt nisserikkene fra TripTrap. De er bare så søte.

Det var nydelig julepuntet i Danmark, det er nok andre tradisjoner hos dere.

Ha en fin adventstid.

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Takker så mye, Brunhilde

Jo Danmark kan vere gøy i desember månet :nisseblunk:

Nei altså :gråte: nå var jeg ved å glømme Cata

Takker så mye for oplysningene om Lucia i Norge, tenkte osse at det måtte vere mest i Sverige :flau:

Endret av Luise
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

:) Hei Bettie :)

Joda jeg har hatt veldi gode juledager med familien min og koset meg mye så det har veret kjempebra for meg i julen.

:dagens-rose: :-D :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...